Több mint másfél millió forintba került egy pár Starbucksos kávéja, még a nyaralásukat is bukták miatta
2023. február 10. 17:02
Kicsit megszaladt a borravaló.
Jesse O'Dell, egy oklahomai férfi beugrott egy helyi Starbucksba, hogy kávét vegyen magának és a feleségének, és csak később vette észre, hogy rendelés miatt még a családi nyaralást is le kell mondaniuk – írja a New York Post.
A férfi a szokásos kávékat kérte elvitelre, azonban nem nézte meg, hogy mennyit fizetett a kártyájával, így egy technikai hiba miatt több mint 4400 dollár (átváltva nagyjából 1,6 millió forint) borravalót fizetett az egyébként 10 dollár körüli rendelésre. Mivel a hibát csak később észlelték, az elhúzódó ügyintézés miatt a párnak le kellett mondani a thaiföldi nyaralást, ugyanis nem maradt elég pénzük az utazásra.
A hiba akkor derült ki, amikor a feleség vásárolni akart, de a kártyát elutasították. Miután felvették a kapcsolatot a bankkal, majd a kávézóval, a Starbucks csekken küldte vissza a hibásan felszámolt összeget, amit azonban a pár nem tudott beváltani.
A cég szóvivője elmondta, hogy egy helyesírási hiba miatt nem tudták felhasználni a csekket, amit újraküldtek, és azóta már be is váltottak. Azt is elmondta, hogy a hibát a vásárló követte el, mert feltételezhetően rosszul ütötte be a borravaló összegét. Ezt O'Dell cáfolta, és elmondta, hogy a kávézó regionális menedzsere hálózati hibára hivatkozott.
Ismerem a gombokat, nem én ütöttem be az összeget. Ha nem a barista volt, akkor csak hálózati hiba lehetett, ami egy igen nagy probléma
– mondta Jesse, aki nem szeretné, hogy más is így járjon, ezért fokozott figyelemre intette a vásárlókat.
Nyitókép: CFOTO / Future Publishing / Getty Images