TOP HÍREK

Ritka magas részvételre számítanak az EP-választáson – Magyar Péter is megdobhatja a számokat

Ritka magas részvételre számítanak az EP-választáson – Magyar Péter is megdobhatja a számokat

2:23
HíradóMég csak négy hónap telt el az évből, de a Megafon már többet költött hirdetésekre mint az összes szlovák párt együtt, az elnökválasztás alatt
2024. április 21. 18:55

Még csak négy hónap telt el az évből, de a Megafon már többet költött hirdetésekre mint az összes szlovák párt együtt, az elnökválasztás alatt

Idén már több mint 800 millió forintot költöttek politikai hirdetésekre Magyarországon a közösségi médiában a Lakmusz tényellenőrző portál összesítése szerint. Csak a kormány és a Fidesz üzeneteit terjesztő, az ellenzéket lejárató tartalmakat gyártó Megafon többet költött Facebook-hirdetésekre, mint Szlovákiában az összes politikai erő, összesen, pedig ott elnökválasztás volt néhány hete. A kormányközeli CÖF Magyar Pétert lejárató videójának hirdetésére költötték a politikai hirdetések közül a legtöbbet az egész Európai Unióban a Google-nél.