Cápák között

Az új évben új ötletekre harapnak a Cápák

rtl.hurtl.hu

2021. december 14. 10:30

A Cápák között három sikeres évad után 2022. január 2-ától új időpontban, vasárnap esténként új évaddal folytatódik. A Cápák személye változatlan, befektetési kedvük továbbra is töretlen!

A formátum eredeti változata, az angol Dragons’ Den 2005-ben hódította meg a világot, ma már több mint 40 országban látható, hazánkban 2019-ben került először képernyőre.  Az RTL Klub üzleti showműsorának Cápái olyan üzletemberek, akik saját pénzüket kockáztatva döntik el, hogy beszállnak-e egy üzletbe, vagy sem. Az elmúlt évadok során ennek köszönhetően több tucat kis-, és középvállalkozás, valamint startup talált befektetőt és üzleti mentort magának.  A formátum hazai indulása óta a Cápák a műsorban összesen majdnem egymilliárd forintot ígértek oda

 

A már jól ismert Cápák új ötletekre harapnak 

  • Tomán Szabina, a Toman életmódprogram megalkotója, magyarországi Tomán Diet tulajdonosa. 28 üzlete van Magyarországon, Romániában és Ausztriában és Németországban, 15 ezer embernek segített már módszerével új életet kezdeni;
     
  • Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország Kft. tulajdonos-elnöke, a PepsiCo termékek forgalmazója, a nemzetközi márkaépítés mestere; befektetőként a legkülönbözőbb szektorban vannak érdekeltségei csaknem 2 milliárd forint értékben.
     
  • Balogh Péter, az egyik legsikeresebb hazai startup alapítója, Magyarország legaktívabb angyal-befektetője, 2020-ban az Év befektetője-díj nyertese. A startup közösség meghatározó tagja, csapatait nemcsak pénzzel segíti, hanem mentorálja is.
     
  • Lakatos István, a Bravogroup Holding társalapítója és vezérigazgatója. Folyamatosan új iparágakban terjeszkedik, ahol célja piacvezetővé válni és új tehetségeket felkarolni.  Született csapatkapitány, aki a számokra épít.
     
  • Moldován András, számos vállalat sikeres befektetője, évente 160 ezer sertést hizlal, a Jack’s Burger étteremlánc tulajdonosa. Lifestocker állattenyésztési szoftverét a hazai sertés-és baromfipiac számos jelentős szereplője használja.
     

 

A műsor házigazdája továbbra is Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu. 

A Cápák között gyártója a Magyar Film- és Média Akadémia. 

 

Máté Krisztina, a műsor producere: 

Az előző évadban 15 vállalkozóval ráztak kezet a stúdióban a Cápák, ezekhez 326 millió forintnyi befektetést ajánlottak fel. Nagy büszkeség, hogy egyre jobban szeretik a nézők, évadról évadra többen nézik, nemcsak a tévében, hanem az az RTL Most-on is és egyre több fiatal csatlakozik a rajongók táborához. Sőt, olyan történeteket is hallok, hogy az egészen kis gyerekek már nem Gazdálkodj okosant, hanem Cápásat játszanak.

 

Varró Szabolcs, az RTL Klub kreatív producere: 

Az eddigi évadokhoz képest sokkal több fiatal vállalkozó és jó ötlettel rendelkező kezdő üzletember jelentkezett. Ők a Cápák között korábbi sikeres vállalkozóit látva döntöttek úgy, hogy megpróbálják sikerre vinni üzleti elképzeléseiket. Ez is bizonyítja, hogy a Cápákhoz érdemes befektetési ajánlattal érkezni! Emellett a már nagy üzleti múlttal rendelkező cégeket is látni lehet majd műsorban. Így a vállalkozások mögött rejlő izgalmas emberi történetek, és sorsfordító pillanatok szemtanúi lehetnek azok, akik velünk tartanak a Cápák között új évadában!

 

 

Ők a Cápák között stratégiai és szakmai partnerei 

A műsor a partnereinek köszönhetően eddig is plusz támogatásokhoz és üzleti lehetőségekhez juttatta azokat, akik szerepeltek az RTL Klub üzleti showműsorában – nem lesz ez másként az új évadban sem. 

 

  • SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft – Heiszler Gabriella ügyvezető igazgató:  

A SPAR Magyarországnál fontos a bizalom. Örülünk, hogy újból egy olyan nemes ügy mögé állhatunk támogatóként, ahol ennek a fogalomnak jelentősége van.  Amikor a Cápák között mentorai kiválasztják azt a versenyzőt, akinek a vállalkozásában fantáziát látnak, és boldogulásába ők maguk is befektetnek, ezt a bizalmat közvetítik. A SPAR ehhez teszi hozzá azt a szakmai és üzleti hátteret, amellyel a legjobb versenyzők számára utat nyit egy nagyobb, szélesebb piac és egy lendületesebb fejlődési út felé.  Ez jó a versenyzőknek, de ugyanilyen jó a vásárlóinknak is, hiszen olyan terméket vehetnek le ez által a polcainkról, amelyben magyar tudás, tehetség, elszántság és bátorság tükröződik. Hiszünk a hazai kis vállalkozások erejében, és bízunk a sikereikben, amelyeket közösen érhetünk el.

 

  • K&H Bank – Rammacher Zoltán, kkv marketing és értékesítés támogatás vezető:

Azért vagyunk 4. éve a műsor stratégiai partnere, mert hiszünk benne, hogy fokozza a vállalkozói kedvet és hozzájárul a már működő cégek tudatosabb pénzügyi döntéseihez, sikereihez, ami számunkra is kiemelten fontos. A vállalkozásösztönzés mellett elkötelezett, vezető pénzintézetként azt látjuk, hogy a vállalkozók – a járvány ellenére is vagy éppen ezért – folyamatosan keresik a fejlődési lehetőségeket. Mi ehhez adunk támogatást, az üzletetide.hu oldalunkon a vállalkozásindításhoz és -fejlesztéshez, valamint a pénzügyi tudatosság erősítéséhez kapcsolódó szakmai tartalmainkkal. Innovatív finanszírozási megoldásainkkal pedig hozzásegítjük őket a sikeres induláshoz és szintlépéshez.  Hiszen az elmúlt több mint 30 év tapasztalata alapján és több mint 120 ezer vállalkozói ügyfelünket jól ismerve tudjuk és értjük a cégek igényeit. Emellett az elmúlt évekhez hasonlóan idén is pénzügyi mentorként segítjük a Cápák közöttben szereplő vállalkozásokat, a K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíjunk nyertesét pedig egy 1 millió forint értékű szakmai mentorprogrammal támogatjuk majd a céljai elérésében.

 

  • Telekom – Nyiri Mária, KKV szegmenskommunikációs vezető:  

A Telekom a kezdetektől stratégiai partnere a Cápák közöttnek, a KKV-k elkötelezett partnereként igyekszik rávilágítani arra, hogy a digitalizáció minden vállalkozás számára biztosíthatja az előrelépést, amely mindenki számára mást jelent: lehet ez akár a versenyképesség növekedése, akár a hatékonyabb munkavégzés, a rugalmasság vagy éppen az ügyfélkör bővülése. A Telekom idén is elismeri a digitálisan nyitott vállalkozásokat a Digitálisan Tettrekész Díjjal és az évad végén gazdára talál a Fődíj is. A Telekom kiemelt figyelmet fordít a fiatal vállalkozókra: különdíj keretében keressük azt a digitálisan tettrekész vállalkozót is, aki a Telekom Kraft programba bevonva szakmai mentorációt kap vállalkozása fejlesztéséhez. Hiszünk abban, hogy minden vállalkozás digitalizálható, és, hogy a digitális lehetőségek lehetővé teszik a fejlődést, az üzleti eredményesség magasabb szintjének elérését. Az elmúlt években a Telekom Hello Biznisz edukációs platform üzletfejlesztési, valamint digitalizációs tartalmaival, vagyis a D tervekkel is igyekeztünk támogatni a vállalkozásokat. Ehhez illeszkedik a Cápák között díjazottjainak elismerése is, amellyel célunk, hogy rajtuk keresztül minél több KKV-hoz jussanak el a fejlődésük jó példái.

 

  • Ford Magyarország – Szabó Attila ügyvezető igazgató: 

A Ford márka több mint 110 éves története során, szerte a világon, számos alkalommal vállalt kezdeményező, úttörő szerepet a vállalkozások, kisvállalkozók támogatásában, mellyel aktívan segítette egyes szolgáltatások, iparágak fejlődését. A Ford haszongépjárművei a szó szoros, és átvitt értelmében is a vállalkozások motorjai. Büszkék vagyunk arra, hogy a praktikus, korszerű, megbízható, és alacsony üzemeltetési költségű modelljeik hozzájárulnak nem csak a vállalkozások mobilitásához, de a cégek folyamatos fejlődéséhez, és a díjnyertes designnal a megjelenéséhez is. Európa vezető haszongépjármű gyártójaként pedig célunk, hogy hagyományosan megbízható személy- és áruszállító modelljeikben olyan innovációkat tegyenek elérhetővé elsőként a piacon, mint a környezetbarát hibrid és elektromos technológiák széles portfóliója. A showműsor kínálta egyedülálló lehetőséggel élve a Ford Magyarország támogatja a vállalkozók és befektetők egymásra találását”

– fogalmazott Szabó Attila, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója.

 

  • Opten – Tóth Tamás ügyvezető igazgató:

Hogy miért támogatjuk már második éve a Cápák között műsort? Mert szeretjük a sikertörténeteket. Az elmúlt időszak sokak számára volt nehéz – akár üzletileg, akár lelkileg. Az embereknek nagy szüksége van pozitív történetekre, sikerekre, példaképekre. És még valamire: hitre. Hinni kell abban, hogy bátorsággal, kitartással és jó szakmaisággal igenis el lehet érni sikereket. Céginformációs cégként persze azt is látjuk, hogy nem mindenkinek úgy alakul a története, ahogy tervezte. De egy biztos: ha meg sem próbálják, akkor biztos nem sikerül. 30 éve még én sem gondoltam volna hova juthat el az OPTEN mostanra. A vállalkozások adatai mögött mindig emberek, történetek állnak. A családomnak és nekem az egész életünket megváltoztatta az, hogy hallgattunk ösztöneinkre és elég bátrak voltunk ahhoz, hogy felcseréljük a biztos alkalmazotti létformát, egy kevésbé kiszámítható, de annál kalandosabb világra. Most azt szeretnénk támogatni, hogy minél többen élhessék át azt az érzést, amit a sikeres cég vezetése ad és talán a műsor kapcsán kedvet kapjanak a vállalkozáshoz olyanok is, akik eddig nem merték ezt megtenni.

 

A Cápák között idei évadához csatlakozó új partnerei:

  • Shoprenter – Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó:

A Shoprenter ökoszisztémával segítünk elindulni, növekedni és piacvezetővé válni. Már induláskor egy professzionális webáruház-rendszert biztosítunk, amely stabil alapot nyújt az ügyfeleink álmainak megvalósításához. A növekedést több mint 5500 magyarországi webáruház tapasztalataira építjük, stílusos megjelenéssel és sokszínű alkalmazásainkkal támogatjuk, hogy a webáruházak éjjel-nappal bevételt termeljenek.

 

  • Vízangyal – Horváth Erika képviselő:

A Vízangyal márka számára fontos, hogy támogassa a Cápák között versenyzőit és a kezdő vállalkozásoknak is példát mutasson, hiszen a Vízangyal brand is egy új, fiatal márka a szépségápolási termékek között. A Cápák között műsorban a vállalkozók lehet, hogy most még kishalként lépnek a Cápák elé, de kitartással, minőségi befektetett munkával, és az alkalmazkodás képességével mindenkinek adott a lehetőség, hogy akár Cápává nője ki magát a jövőben. Ehhez szeretne a Vízangyal brand is lendületet adni, és támogatást nyújtani a Cápák között versenyzőinek.

   

A Cápák között január 2-ától minden vasárnap 18 óra 50 perctől az RTL Klub műsorán.

Az epizódok a televíziós premiert követően visszanézhetők az RTL Most felületén.

 

 

#Cápák között#4. évad#sajtótájékoztató#új évad#balogh levente#balogh péter#tomán szabina#lakatos istván#moldován andrás#RTL Klub#rtl

Címlapról ajánljuk