Cápák között

Tanulj a Cápáktól – 5 tipp új üzletág vagy vállalkozás indításához (x)

rtl.hurtl.hu

2023. február 18. 8:55

Fejlesztenéd vállalkozásodat vagy egy új ötlet megvalósításán gondolkozol? Balogh Leventének a tippjeivel közelebb kerülhetsz az álmod megvalósításához!

  1. Minőség
    „Nem a márka erejében, hanem a minőségében bízom” – mondja Balogh Levente. A titok tehát a termék vagy szolgáltatás minőségében rejlik, hiszen arról, hogy a vevőből fogyasztó legyen, a minőség dönt.  
  2. A reklám és a marketing nem minden
    A minőségi termék/szolgáltatás előállítása után jöhet a marketing, a reklám és a márkaépítés, amivel elérhetjük a vevőket. De csak erre költeni nem éri meg, mert ha a vevő rájön, hogy nem annyira jó a termék, elfordul a márkától és nem válik rendszeres fogyasztóvá.
  3. Képezzük magunkat
    Mielőtt belekezdünk egy új vállalkozás vagy üzletág kiépítésébe, képezni kell magunkat. Nem feltétlenül szakirányú főiskolára vagy egyetemre kell gondolni, hiszen ott olyan tantárgyakat is meg kell tanulni, amire a későbbiekben nem lesz szükség. De mindenképpen utána kell olvasni az adott szakterületnek, a konkurenciának, a piacnak és a fogyasztói csoportoknak, hogy legyen egy teljes képünk az adott ágazatról. Nem a képesítés, hanem az affinitás a fontos!
  4. Maximális felkészültség és piacismeret
    A felkészültség nagyon fontos, nem csak akkor, amikor belekezdünk egy vállalkozásba, hanem akkor is, amikor a Cápák előtt áll a vállalkozó. Azt a piacot amire lőni akarunk, 110 %-ig ismerni kell és naprakésznek kell lenni az adott piacot érintő változásokkal is.
  5. Hitelesség mindenek előtt
    A hitelesség a minőség mellett a másik nagyon fontos ismérve a sikeres vállalkozásnak. Amit csinálunk, amit mondunk, annak összhangban kell lennie. Csak így tudjuk megfelelően képviselni a márkát és átadni annak üzenetét.  

+1 „Aki a rövidebb utat választja, nem lesz sem kalandor, sem felfedező”
Balogh Levente szerint az üzletnek az alaptézise mindig ugyanaz, terméktől és szolgáltatástól függetlenül: a minőség, a hitelesség, a kommunikáció és a marketing egymásra kell, hogy épüljön. Csak így lehet értéket és maradandót alkotni, nem érdemes tehát trükközni.

További üzleti tippekért keresd fel a K&H: üzletet ide oldalát!

#Cápák között#balogh levente#k&h#kisokos

Címlapról ajánljuk