Párkapcsolati kártyacsomag lett a befutó a Cápáknál
2022. február 6. 20:20
Ingatlan- és párkapcsolatelemző rendszer, igazi magyar paprika, innovatív ágykeret, haj- és bőrápolási termékek férfiaknak és párkapcsolati kártyacsomag – ismét ígéretes ötletekkel érkeztek a befektetést remélő vállalkozók a Cápák elé az üzleti showműsor 6. adásában.
Rétiné Félegyházi-Megyesy Anna és Réti János párkapcsolati kártyacsomaggal érkeztek a Cápák elé. A Little Love Box kártyáin szereplő kérdésekről beszélgetve a párok újra felidézhetik kapcsolatuk hajnalát, az éjszakákon át tartó beszélgetéseket. A vállalkozók az eddig 2500 eladott dobozzal 26 millió forintos bevételt termeltek, amiből 11 millió forintos profitra tettek szert. A Cápáktól 10 millió forintos befektetést kértek 10 százalékos részesedésért cserébe, amelyet a termékpaletta bővítésére és külföldi terjeszkedésre költenének. Mit szóltak mindehhez a cápák? Kiderül a videóból.
Nemes Roland ingatlanbefektetéssel foglalkozik, saját bevallása szerint az elemzések szerelmese. Saját fejlesztésű ingatlanelemző rendszerében összesen 10000, míg párkapcsolatelemző rendszerében 7000 szempont segíti a döntéshozatalt. Az applikációknak már most 2500 felhasználója van. A Cápáktól 12 milliós befektetést kért 5 százalékos üzletrészért, de készült egy extra ajánlattal is: 50 millió forintért 10 százalékos részesedést és egy belvárosi felújított garzon felének tulajdonjogát ajánlotta.
Hódi Ágota karrierjét feláldozva vette át a családi vállalkozást, hogy megvalósítsa dédnagymamája álmát. A Hódi Paprika fűszerpaprikáinak különlegessége, hogy 100 százalékban magyar alapanyagokból készül. Ágota a Cápáktól 20 milliós befektetést kért 20 százalékos üzletrészért cserébe, amelyet a hazai vásárlókör bővítésére és külföldi terjeszkedésre szeretne költeni.
Győri-Baros László 25 évnyi asztalos tapasztalatával fejlesztett ki egy olyan innovatív ágykeretet, melyet könnyen és gyorsan össze lehet szerelni, mégis stabil, kialakítása miatt pedig szállítása olcsó. A vállalkozó 20 százalékos tulajdonrészt ajánlott 5 millió forintért cserébe, amelyet a technológia levédetésére, weboldalkészítésre, valamint marketingre költene.
Révy Dániel mindössze 19 éves, de már egy egész termékcsaládot tudhat a magáénak. Saját bőrén tapasztalta meg, hogy a tinédzserkorral járó bőrproblémák esetén a fiúk nem kapnak segítséget, hiszen a szépségápolás alapvetően egy nőfókuszú iparág. Az igényes arc-, haj- és bőrápolást segítő Macho-termékeiből már 300 darabot gyártatott le, de az értékesítést még nem kezdte el. A fiatal vállalkozó 10 százalékos részesedésért 5 millió forintot kért a Cápáktól, az összeget brand- és piacépítésre fordítaná. Vajon a Cápák meglátták a lehetőséget a fiatal fiúban? Részletek a videóban.
Sikersztori: a Forever Hands 100 millió forint feletti forgalommal zárta az első évet
Balogh Péter és Lakatos István is befektetett Kállai Jankó vállalkozásába a Cápák között előző évadában. A videóból kiderül, hogy milyen sikereket értek el az elmúlt egy évben.
A következő adásban – Balogh Péter: Amit nem lehet nagyban csinálni, abba én nem fogok beszállni
Nézd meg előzetesünket, amiből kiderül, hogy mi minden várható a Cápák között 4. évadának 7. részében!
A Cápák között című üzleti show-ban a Cápák a vállalkozásoknak csak befektetési ajánlatot tesznek, ekkor még nem végleges egyik megállapodás sem.