Bulvár

Ha tenni szeretne az elfogadásért, akkor „viselkedjen normálisan” – Dancsó Péter keményen beleállt WhisperTonba

rtl.hurtl.hu

2023. február 11. 11:07

Dancsó szerint a homoszexualitását nyíltan vállaló WhisperTon megtestesít mindent, amit az emberek „se a melegekben, se az influenszerekben” nem szeretnek.

A Videómánia nevű Youtube-oldalt készítő Dancsó Péter legújabb videójában azon akadt ki, hogy a WhisperTon néven ismerté vált influenszer (akit ő hol Antalként, hol Tóniként emleget), az Egyesült Államokba költözött egy hónapra a szerinte homofób magyarok elől. „És mi mást lehetne csinálni Los Angelesben, mint vásárolni” – mondta Dancsó.

A videóiban egyébként WhisperTon valóban sokat vásárol, és hívja fel a figyelmet a termékek áraira. Például itt: 

@whisperton

DESIGNER OUTLET SHOPPING 🛍💖💸

♬ original sound - Ton


És itt:

@whisperton

NO LIMIT SHOPPING LOS ANGELESBEN 🛍💸

♬ original sound - Ton


Vagy itt:

@whisperton

LOS ANGELES BEVÁSÁRLÁS HAUL 🛒

♬ original sound - Ton


„Most ezek után mondják azt, hogy az influenszerek nem dolgoznak keményen” – jegyezte meg vitriolosan Dancsó Péter, aki hozzátette: Antal letöltötte a sekélyes Los Angeles-i influenszer lifestyle harmincnapos próbaverzióját.

@whisperton

40.000 FORINTOS “ARC EDZÉS” NEW YORKBAN? 🥴🇺🇸

♬ original sound - Ton


„Ezen a különleges luxi helyen kanalakat meg labdákat nyomkodtak az arcába 40 ezer forintért” – kommentálta a látottakat Dancsó, aki megjegyezte, hogy WhisperTonnak face gym helyett rendes konditerembe kéne járnia.

Szerinte WhisperTon provokatívan viselkedik, amit az emberek nem szeretnek „se a melegekben, se az influenszerekben”. 

Úgy vélte, ha tényleg tenni szeretne az elfogadásért, akkor „viselkedjen normálisan”, és akkor nem kellene „kirakatéletet bérelnie a világ egyik legdrágább városában”.

Dancsó ezután arról értekezik, hogy csak az kérkedik azzal, hogy mije van, akinek ez nem hétköznapos. Bezzeg ő, ahogyan egyre többet keres a videóival, egyre kevesebbet költ, egyre kevesebbet akar birtokolni.

Dancsó úgy vélte, hogy WhisperTon tartalmai károsak a fiatalok mentális egészségére, mert ezt veszik alapul, ezt várják el az élettől.

Aztán jön a koppanás 

– jegyezte meg Dancsó.

Amiatt is kritizálta az influenszert, hogy nem ismerkedik akárkikkel, csak olyan influenszerekkel, akiknek van már minimum 200 ezer követője. Dancsó Péter teljes videóját alább nézhetik meg.


WhisperTon a Forbes friss listáján a harmadik legértékesebb magyar influenszer lett. Erről itt olvashatnak bővebben.

#Bulvár#dancsó péter#Whisperton#egyesült államok#vásárlás#los angeles#kritika#influenszer