Belföld

Csak Budapestet nem jelölte meg több, közpénzből fizetett, Budapestet népszerűsítő influenszer

rtl.hurtl.hu

2024. június 17. 10:48

Holott a város népszerűsítése miatt jött létre eleve az esemény.

A Népszava beszámolója szerint a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) által szervezett Spice of Europe kampány keretében több külföldi influenszer hibázott a Budapestre vonatkozó kötelességeikkel kapcsolatban. Sokan közülük nem jelölték meg posztjaikban, hogy Budapesten vannak, sőt, néhányan még Magyarországot sem említették meg.

Az MTÜ által szervezett eseményen 50 külföldi és 100 hazai influenszer vett részt, köztük olyan neves személyiségekkel, mint David Dobrik és Hannah Stocking.

Az influenszereknek az volt a feladatuk, hogy vonzóvá tegyék Budapestet követőik számára, azonban néhányan a helyszín megjelölésével és a tartalmakban való általános tartalommal nem tudtak megfelelni a vállalt kötelezettségeknek. Whisperton például az esemény után törölte az összes Instagram-tartalmát, valószínűleg a negatív visszajelzések miatt, bár később újra visszahelyezte azokat.

A témával az RTL Híradója is foglalkozott:


Nyitókép: RTL

#Belföld#influenszer#buli#állam#támogatás#budapest#jelölés#baki

Címlapról ajánljuk