Belföld

Reklámcikket vett a New York Times-ban a Magyar Turisztikai Ügynökség, Tiborcz István érdekeltségei is feltűnnek benne

rtl.hurtl.hu

2023. október 13. 14:59

A BDPST Group kétszer is szerepel ilyen-olyan módon.

A 444.hu vette észre, hogy méretes fizetett cikket vásárolt a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a világ egyik legnagyobb sajtótermékében a New York Times-ban. 

A cikkben egyértelműen az a legérdekesebb, hogy bekerült jó pár olyan hely is, ami Orbán Viktor vejéhez köthető. Ilyen például a Flava Kitchen is, ami a Tiborcz István tulajdonában lévő BDPST érdekeltsége.

A cikkben megszólal Langó Tamás, a BDPST Group „executive sommelier”-je is. A BDPST-hez nemcsak Tiborcz István kötődik, hanem a miniszterelnök lánya, Orbán Ráhel is, aki a BDPST Konceptnek az ügyvezetője. A 444.hu megjegyzi, hogy a cikket megrendelő MTÜ-re  szerintük évek óta befolyással van a színfalak mögött Orbán Ráhel.

Nyitókép: Koszticsák Szilárd / MTI

#Belföld#tiborcz istván#Orbán Ráhel#bdpst#magyar turisztikai ügynökség#mtü#reklámcikk#new york times

Címlapról ajánljuk