Reklámcikket vett a New York Times-ban a Magyar Turisztikai Ügynökség, Tiborcz István érdekeltségei is feltűnnek benne
2023. október 13. 14:59
A BDPST Group kétszer is szerepel ilyen-olyan módon.
A 444.hu vette észre, hogy méretes fizetett cikket vásárolt a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a világ egyik legnagyobb sajtótermékében a New York Times-ban.
A cikkben egyértelműen az a legérdekesebb, hogy bekerült jó pár olyan hely is, ami Orbán Viktor vejéhez köthető. Ilyen például a Flava Kitchen is, ami a Tiborcz István tulajdonában lévő BDPST érdekeltsége.
A cikkben megszólal Langó Tamás, a BDPST Group „executive sommelier”-je is. A BDPST-hez nemcsak Tiborcz István kötődik, hanem a miniszterelnök lánya, Orbán Ráhel is, aki a BDPST Konceptnek az ügyvezetője. A 444.hu megjegyzi, hogy a cikket megrendelő MTÜ-re szerintük évek óta befolyással van a színfalak mögött Orbán Ráhel.
Nyitókép: Koszticsák Szilárd / MTI