Így lehet Taylor Swift a Barcelona új mezszponzora
2025. március 27. 15:58
Bár még odébb van a májusi El Clásico, vagyis a két spanyol gigász, a Barcelona és a Real Madrid egymás elleni mérkőzése (először mindkettő a Bajnokok Ligája negyeddöntőjében érdekelt, az április 8-ai Arsenal–Real Madrid és az április 9-ei Barcelona–Dortmund odavágónak majd az RTL+ Premium lesz az „otthona”), úgy tűnik, megvan, kinek az arca lesz a Barca-játékosok mezén a Spotify-logó helyett a nagy meccsen.
Kezdjük megszokni a Spotify-logót a Barcelona-játékosok mezén. A népszerű zenestreamingelő alkalmazás a 2022–23-as szezon kezdetétől szponzorálja a Barcelonát, ugyanakkor az El Clásicókon lemond arról, hogy ott legyen a logója a mezeken. Ilyenkor egy előadó logója lép a Spotify helyére. Ilyen volt például ősszel a Coldplay.
A brit együttes szerencsét is hozott Hansi Flick csapatának, hiszen 4-0-ra nyert a Real Madrid ellen a Santiago Bernabéuban.
Az El Mundo Deportivo szerint a Spotify megkezdte a tárgyalást a május 10-én vagy 11-én az Olimpiai Stadionban (más néven Estadi Olimpic Lluis Companys), és úgy tűnik, megvan a befutó is.
Az értesülések szerint Ed Sheeran és Travis Scott is szóba került, de végül a világ egyik leghíresebb énekesnőjére, Taylor Swiftre eshet a választás. Ha sikerül megállapodni Swifttel, akkor ő csatlakozhat Drake-hez, Rosaliához, a Rolling Stoneshoz, Karol G-hez és Coldplayhez.
Az UEFA Bajnokok Ligája egyenes kieséses szakaszának összes mérkőzése látható lesz magyar kommentárral az RTL+ Premiumon.
Nyitókép: UEFA