Sorozat Klub

Az RTL Klub magabiztosan vitte a hetet és az elmúlt hónapot is

rtl.hurtl.hu

2020. október 5. 14:01

A fő kereskedelmi célcsoportban az Álarcos énekes, míg a teljes lakosság körében A mi kis falunk lett az elmúlt hét legnézettebb műsorszáma.

2020 szeptemberében az RTL Klub a fő kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben 16,9 százalékos közönségarányt ért el, 7,2 százalékpontot verve versenytársára. Csoportszinten teljes napban és főműsoridőben is az RTL Magyarország bizonyult nézettebbnek a 18-49 évesek körében. Emellett a hónap legnézettebb műsorainak TOP20-as listájából 18-at az RTL Klub tudhat magáénak.

 

 

A 40. héten főműsoridőben az RTL Klub a hét minden napján legyőzte versenytársát a hirdetők számára kiemelten fontos 18-49-es korcsoportban (17,2% SHR vs 9,8% SHR). Csoportszinten is az RTL Magyarország 8 csatornából álló portfóliója bizonyult eredményesebbnek: a 18-49-es korosztályt vizsgálva főműsoridőben és teljes napban is megnyerte a hetet.

 

 

A hétköznap estéken a Nyerő páros továbbra is legyőzhetetlen: ahogy a műsor eddigi adásai során, úgy a múlt héten is minden adásnapon nyerte saját sávját, heti átlagban 18,8%-os közönségarányt ért el a fő célcsoportban. A Nyerő páros az RTL Moston is kilőtt: az epizódokat online már 782 ezren indították el.

 

 

A Drága örökösök sem talál kihívóra: a negyedik évad epizódjai a múlt héten átlagosan 18,4%-os közönségarányt szállítottak 18-49-ben.

 

 

A szombat este továbbra is A mi kis falunk sikerétől hangos: a pajkaszegiek ezúttal közel 890 ezer nézőt ültettek a képernyő elé a teljes lakosságból – ezzel az eredménnyel a széria legutóbbi epizódja a hét legnézettebb műsorszáma is lett a teljes lakosság körében. A versenytárs ebben a sávban futó sorozata eközben még a TOP50-es listára sem fért fel.

A vasárnap estét ezúttal is az Álarcos énekes uralta: a látványos show 21,2%-os közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében és a hét legnézettebb műsora lett ebben a célcsoportban.

 

RTL Magyarország

Marketing és Kommunikációs Igazgatóság

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49,4+ Live+aslive+vendég: 40. hét, live+kumulált TSV+vendég: 2020. szeptember; SHR%,AMR, 2020.10.05-én lekért adatokkal Gemius Prism 4+, RTLMost web és app, totalVV, 40. hét

#Sorozat Klub#Álarcos Énekes#Nyerő Páros#Drága örökösök#A mi kis falunk#nézettség