A HELL kitart Bruce Willis mellett
2022. április 1. 9:53
A színész négy éve a magyar márka arca. Szerdán jelentették be, hogy betegsége miatt felhagy a filmezéssel.
Nem sok olyan magyar márka van, amelyet hollywood-i világsztár reklámoz, ezért is szólt nagyot 2018-ban a bejelentés, hogy Bruce Willis fogja a Magyarországon piacvezető HELL termékeit népszerűsíteni. Az együttműködés töretlen, idén februárban pedig a szikszói székhelyű cég bejelentette, hogy újabb két évre szerződést kötöttek a világ egyik legismertebb akciószínészével. Bruce Willis családja szerdán jelentette be, hogy a színésznél afáziát diagnosztizáltak és felhagy a filmezéssel. Arról kérdeztük a HELL ENERGY Magyarország Kft.-t, hogy mindez hogyan befolyásolja-e együttműködésüket Bruce Willis-szel.
Nincs semmi ok arra, hogy leállítsuk a kampányunkat. Bruce személyében egy nagyon profi és koncentrált, mindamellett a munkájában alázatos és közvetlen partnert ismertünk meg, akivel élmény a közös munka, minden alkalommal
– írták. Hozzátették: „Bízunk a gyors gyógyulásában, ezúton is kitartást kívánunk neki az előtte álló időszakhoz. És természetesen reméljük, egyszer mégiscsak láthatjuk vele a Die Hard 6-ot” – írta az rtl.hu kérdésére a HELL ENERGY Magyarország Kft. A cég válaszában arra is kitért, hogy a HELL márka valamivel több, mint 10 év alatt fejlődött olyan jelentős, globális branddé, hogy marketingaktivitásait is globális szintre emelte négy évvel ezelőtt.
„A 2018-ban indult kampányhoz olyan arcot kerestünk, aki hiteles, akiben megvan az az energia, ami minket jellemez, és nem kell magyarázni sehol a világon, hogy ki ő. Mindezt Bruce Willis személyében találtuk meg” – írták.
A márka és színész első közös, New Yorkban forgatott reklámja 2018 áprilisában jelent meg:
Nyitókép: HELL ENERGY Magyarország Kft.