Valóra váltotta minden szülők rémálmát az American Airlines
2022. augusztus 13. 15:59
Egy apa hiába várta a reptéren kísérő nélkül utazó 12 éves fiát.
Elég durva hibát követett el az American Airlines egyik munkatársa, aki egy 12 éves, kísérő nélkül utazó fiú jegyfoglalását intézte, írja a Business Insider.
A fiatal fiú június 7-én repült volna haza Dallasból, ahol az édesanyját látogatta meg.
Daniel Patton, a fiú édesapja a Business Insidernek elmondta, hogy a telefonos jegyfoglalás során többször is elmondta az ügynöknek, fia a Georgia állambeli Columbusba szeretne repülni, nem pedig az ohiói Columbusba.
Bizonyára kitalálták már, mi történt ezután: a georgiai apa hiába várta fiát a reptéren, a gyerek az ohiói Columbusban kötött ki, több mint ezer kilométerrel arrébb.
Patton felhívta a légitársaságot, és az ohiói személyzet körülbelül 15 perccel a járat leszállása után megtalálta őt.
Először nem is tudták, hogy hol van. Totális rémálom volt
– mondta.
„Amikor megtudtam, hogy Ohióban van, felhívtam a légitársaságot, hogy megkérdezzem, miért küldték oda. Azt mondták, hogy ez az a jegy, amit én vettem, mire én azt mondtam, hogy nem, önök azt mondták, hogy a jegye a georgiai Columbusba szól.”
Patton a Busienss Insidernek elmondta, jegyvásárláskor az ügynök biztosította őt arról, hogy az utat helyesen foglalták le. A jegy 250 dollárba került, ráadásul további 150 dolláros díjat számoltak fel azért, mert a gyerek kísérő nélkül repült.
„Az az igazán frusztráló, hogy interneten utánanéztem a helyes járatoknak, de a rendszer nem teszi lehetővé, hogy a szülők maguk vásároljanak jegyet a gyereküknek” – mondta a feldúlt apa.
Az Insider ellenőrizte a jegyet és a foglalási visszaigazolást. Ezeken csak a repülőtér kódja szerepelt, az állam neve nem. Az ohiói Columbus kódja CMH, a Georgia állambeli Columbus repülőterének pedig CSG.
A gyereknek mindezek után vissza kellett repülnie Ohióból Dallasba, és további öt órát várni, mielőtt felszállhatott volna a másik Columbusba tartó járatra. Útja így 12 órával tovább tartott, mint kellett volna.
„Hibák előfordulnak, de ha így elszúrják a dolgot, az elég nagy baj, különösen akkor, ha már a foglaláskor elveszik a szülőtől a felelősséget” – mérgelődött Patton, aki megfogadta, hogy nem repülnek többé az American Airlines légitársasággal.
A légitársaság e-mailben bocsánatot kért, és visszatérítette az utazás költségeit.
Nyitókép: American Airlines gépe a dallasi nemzetközi repülőtéren – Fozó: Robert Alexander/Getty Images