Jó tudni
2025. november 19. 8:55
Egyre többen zárják ki a világ zaját, és kerülik a híreket. Az RTL új kampánya, a „Jó tudni” arra emlékeztet, miért érték a hiteles tájékozottság – és hogyan segíthet ebben az újságírás.
A kampányról
Egyre többen próbálják elkerülni a híreket, és nem foglalkozni azzal, mi történik körülöttük, hiszen egyre nagyobb a hírzavar a világban, egyre nehezebb megbízható információforrást találni.
Mi azonban hisszük, hogy a tájékozottság érték, vagyis hogy jó tudni, és érdemes megérteni a világot.
Magyarország leghitelesebb hírforrásaként nap mint nap azon dolgozunk, hogy a nézőink ne csak értesüljenek a hírekről, de értsék is, ami körülöttünk történik.
A kampány kreatívjai:
Kövess minket, és értesülj a friss hírekről a Facebookon is!
Követem