Játék

Reggeli - 200 ezres játék

rtl.hurtl.hu

2007. június 15. 14:26

Ebben a játékban minden hétköznap egyetlen feladványt kell a nézőknek megfejteniük naponta garantált 200.000 forintért!

A feladványt 4*2 percben mutatjuk a képernyőn, de a játékosok a Reggeli műsor folyamán bármikor, egészen háromnegyed 9-ig regisztrálhatnak. Ekkor a regisztrálók közül a számítógép kisorsol egy játékost, akit visszahívunk és aki egy helyes válasszal 200 ezer forintot nyerhet!

FELADVÁNY:
Reggeli Szópár-baj játékunkban egy szópár látható a képernyőn, melynek tagjai között logikai kapcsolat van. A két szó egy közös betűben metszi egymást, mely mindkét szóban megtalálható. E fix betű körül szavanként összekevertük a betűket, a játékos feladata, hogy ezt a két szót a műsorvezető kérdésére megmondja, és máris jár a bruttó 200.000 forintos főnyeremény.

Betűmix játékunkban egy szót mutatunk, melynek betűi összekeverve láthatók a képernyőn. A játékos feladata, hogy minden betű egyszeri felhasználásával egy értelmes magyar szót alkosson.

TELEFONSZÁM:
A reggeli műsor telefonszáma a 06 91 33 55 77. Egyetlen hívás díja mindössze bruttó 375 forint. Belépő kérdés nincs! Ezt a számot kell csak felhívni akár mobil, akár vezetékes telefonról és máris automatikusan regisztrált!

NYEREMÉNY:
A nyeremény fix bruttó 200 ezer forint! Amennyiben tudja a játékos a helyes választ, akkor máris az övé a 200 ezer forint. Ha nem kapunk helyes választ, a nyereményt átvisszük a következő napra, így az akkori játékos a kettőszázezer forint többszörösét is megnyerheti.

ADATVÉDELEM:
A nyertes a nyeremény átvételével hozzájárul, hogy adatait (nevét és lakhelyét) és személyes részvételét (értve ezalatt televíziós vagy egyéb médiamegjelenést, szereplést) a Reggeli 200 ezres játékban (06 91 33 55 77 hívószámú)  a játékműsorok gyártója, az IKO New Media Kft. promóciós célokra felhasználhassa. A nyertesnek a promóciós szereplésekre a játék lezárását követően 90 napig (szükség szerint) rendelkezésre kell állnia. Ezen feltételeket a játékos a műsorba kerülés előtt tudomásul kell vegye.

A hívás díja bruttó 375  Forint.

Az játékműsorok ügyfélszolgálati telefonszáma: 371 4820.

A műsort az IKO New Media készíti.


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
AZ IKO NEW MEDIA KFT. ÁLTAL SZERVEZETT,

AZ RTL KLUB CSTORNÁN SUGÁRZÁSRA KERÜLŐ
„REGGELI 200 EZRES JÁTÉK” TELEVÍZIÓS JÁTÉK LEÍRÁSA ÉS SZABÁLYAI

1. ALAPFOGALMAK

1.1. „Reggeli 200 ezres játék”: a játék emelt díjas telefon alapú, regisztrációs elven működő szolgáltatás. A szolgáltatás lényege, hogy a résztvevők egy játék keretében telefonon válaszolnak a műsorvezető által feltett kérdésre, megfejtve egy betűjátékot vagy logikai feladványt. A műsorvezető minden hétköznap 4x2 percben jelentkezik az RTL Klub reggeli műsorán belül, és ismerteti a nap feladványát. A játékosok a megadott 06 91 33 55 77-es telefonszámot felhívva regisztrálják magukat a játékra. Az utolsó 2 perc lejártával a számítógép kisorsol egy telefonszámot, amelyet élő adásban az IKO New Media Kft. munkatársa visszahív. Ha a visszahívott játékos négy telefoncsörgés alatt felveszi a készüléket és a feladványt helyesen megfejti, bruttó 200.000 forintot nyer (a továbbiakban: „Szolgáltatás”).
1.2. „Résztvevők”: az emelt díjas telefonos játékot játszó személyek.
1.3. A játék kérdéseit az IKO New Media Kft. biztosítja. A Szolgáltatás szervezője az IKO New Media
Kft. (a továbbiakban „INM”).

2. A SZOLGÁLTATÁS LEÍRÁSA


2.1. A játék általános bemutatása
A Szolgáltatás célja, hogy betűjátékokat és logikai feladványokat igénybe véve egy tudás alapú, interaktív játékot hozzon létre, melyben a helyes választ adók készpénz nyereményt nyerhetnek.
2.2. A szolgáltatás igénybevételének menete és megvalósulása
Bármely hazai mobiltelefon-szolgáltató és vezetékes telefon-szolgáltató bármely ügyfele a telefonos játékban részt vehet (a hívás díja bruttó 375 Ft).
2.3. A Résztvevő számára igénybe vehető szolgáltatás menete:
A Résztvevők az RTL Klub reggeli műsorának adásideje alatt bármikor felhívják a műsorvezető által ismertetett telefonszámot (06 91 33 55 77) (a hívás díja bruttó 375 Ft, amely minden esetben felszámításra kerül).
A Résztvevők hívását egy automata fogadja, mely közli, hogy a játékos sikeresen regisztrálta magát a játékra. A résztvevőnek minden hívás után meg kell fizetnie a hívás díját.
2.4. A Résztvevő számára a játékba kerülés menete:
- a játékba kizárólag csak a műsor emelt díjas telefonszámán (06-91-334-334) (a hívás díja bruttó 375 Ft) lehet jelentkezni, a hívás minden esetben díjköteles; Az adott napi játékra kizárólag a Reggeliben lezajlott sorsolásig lehet jelentkezni;
- a játék regisztrációs alapú, visszahívás útján működik;
- minden hétköznap egyetlen játékos kerül adásba, az, akit a játék végén a számítógép kisorsol;
- ha a kisorsolt játékos négy telefoncsörgés alatt nem veszi fel a készüléket, elveszti a jogot a játékra. Ebben az esetben a játékos nyereményét az INM továbbviszi a következő játéknapra;
- ha a kisorsolt játékos négy telefoncsörgés alatt felveszi a készüléket, válaszolhat a napi kérdésre, és megnyerheti az aznapra felajánlott díjat, ami minimum bruttó 200.000 forint; - a Résztvevőt minden esetben terheli a hívás költsége, akár játékba került, akár nem.
2.5. A szolgáltatás időtartama
A Szolgáltatás az igénybevevő személyek irányából minden hétköznap az adások ideje alatt a játék megszűnéséig elérhető, mely időszak végén az INM döntése értelmében – újabb bejelentést követően – határozatlan ideig meghosszabbítható. Az adások pontos időpontját a műsorújságok és a teletext megfelelő oldalai közlik.

3. NYEREMÉNYEK, AZ EREDMÉNYEK KÖZZÉTÉTELE, NYERTES

3.1. A nyeremények
A Szolgáltatás nyertesével a játék ideje után az INM munkatársa telefonon felveszi a kapcsolatot, személyes adatokat kér el és a nyeremény összegéről és annak átvételének feltételeiről is tájékozatja.
A nyertes hiteles és teljes körű azonosítását követően INM a 15-ik naptól megkezdi a nyeremények kifizetését.
3.2. A nyertes definiálása
Nyertesnek ismeri el az INM azt a résztvevőt, aki ismeri a játékban adott megfejtését, a nyeremény
pontos összegét, valamint az alábbi három információ közül legalább kettővel rendelkezik:
- ismeri az adott telefonszámot, ahonnan a szolgáltatást igénybe vette, illetve ezzel a
telefonszámmal tudja igazolni, hogy ő vette igénybe a Szolgáltatást;
- ismeri az előfizető vagy a kártyatulajdonos nevét, illetve ezzel a névvel tudja igazolni, hogy ő
vette igénybe a Szolgáltatást;
- ismeri a nyertes hívás időpontját, illetve ezzel tudja igazolni, hogy ő vette igénybe a szolgáltatást.
3.3. A nyertes kiértesítése
A nyertessel a játék ideje alatt (után) az INM munkatársa telefonon felveszi a kapcsolatot, személyes adatokat kér el és a nyeremény átvételének feltételeiről is tájékozatja. Ha a nyertes nem érhető el, az INM munkatársai többször megkísérlik felvenni a kapcsolatot.
3.4. A nyeremények kifizetésének feltétele
A sikeres kiértesítés alkalmával beazonosított nyertes a személyes adatait teljes bizonyító erejű magánokiratban az alábbiak szerint köteles megadni:
- név; lakcím; telefonszám; anyja neve; születési hely és idő; és
- bankszámlaszám és adóazonosító jel (ha nem kiskorú a nyertes).
A nyertes a beérkezett nyilatkozat beazonosítása után nyereményét vagy postai úton vagy bankszámlaszámra kapja.
A nyertes a nyeremény átvételével hozzájárul, hogy nevét és személyét (értve ezalatt kép vagy tv-s megjelenést, szereplést) az IKO New Media Kft. promóciós célokra felhasználhatja. A nyertesnek a promóciós szereplésekre a játék lezárását követően 90 napig (szükség szerint) rendelkezésre kell állnia.
3.5. A nyeremény-igény érvényesítésének időtartama: A nyertes játékos legkésőbb a sorsolást követő 180 napon belül jogosultak a nyeremény átvételére. Szervező a fenti határidőn belül tudja biztosítani a nyeremény átvételének lehetőségét a játék feltételeinek mindenben megfelelt nyertes számára. Ugyanakkor a nyertes köteles a Szervezővel együttműködni abban, hogy a nyeremény átadása a fentiekben írt vonatkozó határidőn belül megtörténjen. A Szervező a nyeremény átvételének lehetőségét ezen határidőn belül tudja biztosítani. A határidőn kívül a Játékos a nyereményére jogszerűen nem tarthat igényt. Amennyiben a játékos által megadott adatok helytelensége miatt sikertelen a játékos értesítése és a nyeremény átadása ezen okból meghiúsul, ezért Szervezőt felelősség nem terheli. Amennyiben a nyertes cselekvőképességében korlátozott, úgy a nyereménnyel kapcsolatos érdemi ügyintézésre, valamint a nyeremény átvételére csak a törvényes képviselőjével együtt jogosult.
Amennyiben a nyertes cselekvőképtelen, úgy nevében kizárólag törvényes képviselője járhat el.

4. A SZOLGÁLTATÁS TECHNIKAI KIVITELEZÉSE, SZAVATOSSÁG, GARANCIA

A Szolgáltatás önálló számítástechnikai rendszeren fut. A rendszer a mobil szolgáltatóktól bérelt vonalakon bonyolítja a hívásokat.
A Szolgáltatásban SMS küldésére nincs lehetőség.
A szolgáltatáshoz kapcsolódó nyereményjáték előírásoknak megfelelő lebonyolítását az INM a mindenkori hatályos törvények és jogszabályok betartásával szavatolja.
Az INM a résztvevők személyes adatait a mindenkor hatályos adatvédelmi előírások szerint kezeli.

5. ÜGYFÉLSZOLGÁLAT, INFORMÁCIÓK, ELÉRHETŐSÉGEK

A szolgáltatással kapcsolatban az INM (1) 371-4820-as telefonszámon elérhető ügyfélszolgálatánál
lehet érdeklődni munkanapokon 0-24 óra között.

Címlapról ajánljuk