Gazdaság

Az Euronics ügyvezető igazgatójával folytatódott a Brandmánia „Meet the Boss” podcastja

rtl.hurtl.hu

2024. május 2. 11:18

2024-ben is folytatódik a Brandmánia „Meet The Boss” podcastja Simon Krisztián vezetésével. Legutóbbi vendégük Fazekas Bálint, az Euronics ügyvezető igazgatója volt.

Komoly nemzetközi expanzióra készül az Euronics. Tíz éven belül a bevételeik több mint 50 százaléka külföldről fog befolyni, első körben Horvátországban és Szlovéniában terjeszkednek. Az Euronics társtulajdonos-ügyvezetője, Fazekas Bálint a Brandmánia „Meet The Boss” podcastjében beszélt a legnagyobb magyar tulajdonú webáruház és a ma már több mint 100 milliárd forint forgalmú kereskedelmi cég terveiről, valamint arról is, hogy indult el 35 éve a cég Balatonfüreden, és hogyan építik a jövőt a vállalatnál.

Első körben Horvátországban aztán pedig Szlovéniában jelenik meg online terjeszkedéssel az Euronics. Ez az expanzió egy tanulófázis lesz a cég számára, amit újabb terjeszkedés követhet, tíz éven belüli időszakra pedig 5-6 országot irányoztak elő. Nemcsak online, hanem offline üzletekkel is szeretnének megjelenni új piacokon.

Óriás potenciált látok a disztribúció területén a Balkánon is

– mondta Fazekas Bálint.

Kiemelte azt is, hogy aki napjainkban csak offline gondolkozik, az nem tud versenyképes maradni. Csak az működik, ha az offline és online kereskedelem egy jól összekötött rendszerben kiegészíti egymást. A verseny az e-kereskedelmi piacon folyamatosan fokozódik, a versenytársak pedig nem Nyugat-Európából, hanem Ázsiából érkeznek, ahol a technológiai fejlődés mértéke elképesztő.

Fazekas Bálint kiemelte, hogy mindig marketingorientált volt, de míg régen szórólapokkal és az árral próbáltak vevőket szerezni, ma már arra helyezik a hangsúlyt, hogy erősítsék a márkát és az emberek márkához való kapcsolódását.

A podcast elérhető a Spotify, a Google és az Apple felületein.

 

#Gazdaság#Brandmánia#podcast#meet the boss#simon krisztián#fazekas bálint#euronics#vállalati

Címlapról ajánljuk