Nevet vált a Foodpanda
2023. március 28. 14:49
Az anyavállalat európai regionális szervezetén belül nyolc országban, köztük Magyarországon használják majd az új nevet.
Április közepétől Foodora néven folytatja a Foodpanda ételrendelő szolgáltatás – közölte Radeczky Zoltán, a Delivery Hero Hungary Kft. ügyvezetője kedden a cég sajtótájékoztatóján.
Négy skandináv országban, valamint Magyarországon, Ausztriában, Csehországban és Szlovákiában használják majd az új nevet és egységes arculatot.
– közölte a cég ügyvezetője.
A rendeléshez elengedhetetlen applikációt április 11-től lehet frissíteni, májusra pedig reklámkampánnyal készülnek, írja az MTI. 2020 óta élelmiszereket és tisztítószereket is lehet rendelni az alkalmazásban, a korábban „panda market” alatt futó szolgáltatás mostantól foodora market lesz. Az Index cikke szerint nem derült ki pontosan, hogy emelkednek-e a szolgáltatás díjai. Radeczky hozzátette: megmarad a rózsaszín logó, csak az árnyalata lesz élénkebb.
A Netpincért 1999-ben alapították Magyarországon, a cég nyolc éve csatlakozott a több mint 70 országban működő Delivery Hero vállalatcsoporthoz. Mára több ezer éttermi partnere van, a cég szerint nagyjából 2 millióan használják a szolgáltatást.
A hazai leányvállalat árbevétele 18 milliárd forint volt 2021-ben, az évet 741 milliós veszteséggel zárták. A koronavírus-járvány első évében 10 milliárd forintos árbevételt és a 346 millió forintos adózott eredményt értek el.
Nyitókép: Branstetter Sándor / MTVA / Bizományosi