A tévé után felrobbant az üzlet! – Így lett a PulóWear sikermárka
2025. március 23. 19:21
„A Cápák között olyan kapukat nyitott meg előttünk, amelyekre előtte nem is gondoltunk” – mondták a PulóWear vállalkozói miután a tavalyi árbevételük elérte a 350 millió forintot. Nézd meg az rtl.hu-n, mi lehet sikerük titka.
Ezért lett hatalmas siker a PulóWear
Márk és Marcel egy éve vágtak bele vállalkozásukba, a PulóWear, amely extra puha, meleg kapucnis takarópulcsikat kínál. A Cápák között című üzleti show-műsorba húszmillió forintos befektetésért és mentorálásért érkeztek, cserébe 15% tulajdonrészt ajánlottak fel.
A két testvér tudatosan választott egy olyan terméket, amely olcsón importálható, magas áron értékesíthető, és külföldön már bizonyított. Az amerikai Shark Tank műsorban a Comfy nevű termék hatalmas sikert aratott, és több millió dolláros bevételt termelt. Ezt az üzleti modellt követve a PulóWear.
A Cápák kemény kérdései – Nem minden ment simán!
A műsorban az egyik legnagyobb kihívás az volt, amikor Balogh Levente rávilágított arra, hogy a márkájuk nincs feltüntetve a termékeiken, így azok könnyen összetéveszthetők más, hasonló kapucnis takarókkal.
Bár a termék minősége meggyőző volt, a Cápák sorra kiszálltak az üzletből, mondván, hogy a vállalkozás értéke túl magas a jelenlegi állapotában. Ám Lakatos István meglátta a potenciált a két fiatalban, és egy különleges ajánlatot tett nekik: ha csatlakoznak az ő cégcsoportjához alkalmazottként, akkor befektet húszmillió forintot a vállalkozásukba, 33%-os tulajdonrészért cserébe.
Ezt senki sem várta! – Meglepő fordulat a PulóWear sztorijában
Márk és Marcel elfogadták az ajánlatot, és azóta hatalmasat fejlődtek. Az üzletük dinamikusan növekedett:
míg 2022-ben 22 milliós bevételt értek el, addig 2024-re az éves árbevételük elérte a 350 millió forintot.
A PulóWear termékpalettája is jelentősen bővült. A Cápák között szereplésükkor harminc dizájnnal rendelkeztek, mostanra pedig már száz különböző mintájú és stílusú kapucnis takaró közül választhatnak a vásárlók. Emellett egy új bemutatótermet is nyitottak egy bevásárlóközpontban, ahol személyesen is meg lehet nézni és kipróbálni a termékeket.
A tévé után felrobbant az üzlet! – Így lett a PulóWear sikermárka
A műsor óriási löketet adott a vállalkozásnak: rengeteg új vásárló és érdeklődő érkezett hozzájuk, akik a televízióban figyeltek fel rájuk. Lakatos István mentorálásával és üzleti tapasztalatával pedig megtanulták, hogyan lehet egy ilyen vállalkozást professzionálisan működtetni.
Az, hogy szerepeltünk a Cápák között műsorában, teljesen új pályára emelte a vállalkozásunkat. Olyan kapukat nyitott meg előttünk, amelyekre előtte nem is gondoltunk volna
– mondták a testvérek.
A PulóWear ma már nemcsak egy kapucnis takarókat árusító vállalkozás, hanem egy sikeres magyar márka, amely egyre inkább meghatározó szereplőjévé válik a hazai és akár nemzetközi piacon is. Ha még több Cápa sikersztorira vágysz, ITT megnézheted!