Cápák között

Elképesztő a Slim Store növekedése: Lotfi Farbod 50 milliós befektetése után a tőzsdére lépés a cél

rtl.hurtl.hu

2025. március 4. 13:55

Miután Lotfi Farbod beszállt a Slim Store-ba, a vállalkozás ugrásszerű növekedésbe kezdett. Hogy milyen közös sikereket értek el a kézfogás óta, kiderül a Cápák között Extra kibeszélőjéből.

A Cápák között 8. évadának egyik legnagyobb versengése zajlott a Slim Store-ért, amikor három Cápa is versenybe szállt a prémium telefonkiegészítő vállalkozásért. Csereklei Dávid és Bodnár Richárd 50 millió forintos befektetést kértek 20% részesedésért, de a valódi céljuk ennél sokkal több: az egymilliárd forintos árbevétel elérése és a tőzsdére lépés.

Az értékesítés terén eszméletlen nagy változást értünk el. Olyan tippeket mondtál nekünk, amik bejöttek. Az első hónapban akkora volt a növekedés, hogy ilyet még nem is értünk el a 7-8 év alatt, amióta együtt dolgozunk

– foglalta össze az elmúlt időszakot Bodnár Richárd a Cápák között Extra kibeszélőjében.

Elképesztő a Slim Store növekedése: Lotfi Farbod 50 milliós befektetése után a tőzsdére lépés a cél
A vállalkozók és a befektető a Cápák között 8. évadából. Jobb szélen Csereklei Dávid, a Slim Store vállalkozója, középen Lotfi Farbod Cápa, míg a bal szélen Bodnár Richárd, a Slim Store másik vállalkozója látható

A siker egyik kulcsa a megújult értékesítési és marketingstratégia, amelyre Lotfi Farbod motiválta a vállalkozókat, és a befektetésével tovább gyorsította a Slim Store növekedését.

Új termékekkel robban be a piaca a Slim Store

A márka azóta nemcsak a sales és marketing terén fejlődött robbanásszerűen, hanem a termékpalettáját is drasztikusan bővíti.

„Pont akkor látogattak meg minket Kínából a gyárból, amikor te elutaztál egy hétre. Egyenesen eljöttek hozzánk, és rengeteg segítséget adtak. Nagyon tetszett nekik az egész koncepció, a boltok, az üzlet kialakítása, és már most rengeteg új termékkel fogunk megjelenni” – mesélték a srácok.

A cél egyértelmű: három éven belül elérni az egymilliárd forintos árbevételt, amelyből évente 200-300 millió forint tiszta profitot termelnének.

A Slim Store sikerének egyik alappillére a közösségi média

A Slim Store nem csupán egy telefontokokat árusító vállalkozás, hanem egy erős brand, amely már most piacvezető Magyarországon a telefonos kiegészítők területén.

TikTokon 160-170 ezer követőnk van, YouTube-on elértük a 100 ezer feliratkozót

 – mondták büszkén Lotfi Farbodnak a Cápák között vállalkozói. 

Érdekesség: míg korábban a marketingkampányok főleg televíziós hirdetésekre és offline promócióra épültek. Mára azonban a social media átvette a vezető szerepet, hiszen az emberek sokkal több időt töltenek a különböző online platformokon. Ha még többet szeretnél arról megtudni, hogyan érdemes felépítenie egy vállalkozásnak a social média marketingjét, akkor ezt a Cápák között kibeszélőt neked ajánljuk:

„Hősök akarunk lenni”

Bodnár Richárd és Csereklei Dávid nem kisebb álmot tűzött ki maga elé, mint hogy egy olyan vállalatot építsenek, amely forradalmasítja az okostelefon-kiegészítők piacát.

Le akarom kaszálni a világot. Olyan dolgot akarunk alkotni ketten, amitől hősök leszünk. Ennél kisebbet nem érdemes álmodni

– mondták a Slim Store vállalkozói a Cápák előtt tartott pitchük alatt, amit az RTL+-on lehet visszanézni.

A Cápák között minden vasárnap 20:00-tól látható az RTL-en és az RTL+ Premium felületén! Exkluzív tartalmakért pedig látogass el RTL.hu-ra.

#Cápák között#Videó#extra videók#sikersztori#slim store#cápák között extra kibeszélő#cápák között 8. évad#cápák közöt 2025