Elképesztő a Slim Store növekedése: Lotfi Farbod 50 milliós befektetése után a tőzsdére lépés a cél
2025. március 4. 13:55
Miután Lotfi Farbod beszállt a Slim Store-ba, a vállalkozás ugrásszerű növekedésbe kezdett. Hogy milyen közös sikereket értek el a kézfogás óta, kiderül a Cápák között Extra kibeszélőjéből.
A Cápák között 8. évadának egyik legnagyobb versengése zajlott a Slim Store-ért, amikor három Cápa is versenybe szállt a prémium telefonkiegészítő vállalkozásért. Csereklei Dávid és Bodnár Richárd 50 millió forintos befektetést kértek 20% részesedésért, de a valódi céljuk ennél sokkal több: az egymilliárd forintos árbevétel elérése és a tőzsdére lépés.
Az értékesítés terén eszméletlen nagy változást értünk el. Olyan tippeket mondtál nekünk, amik bejöttek. Az első hónapban akkora volt a növekedés, hogy ilyet még nem is értünk el a 7-8 év alatt, amióta együtt dolgozunk
– foglalta össze az elmúlt időszakot Bodnár Richárd a Cápák között Extra kibeszélőjében.
A siker egyik kulcsa a megújult értékesítési és marketingstratégia, amelyre Lotfi Farbod motiválta a vállalkozókat, és a befektetésével tovább gyorsította a Slim Store növekedését.
Új termékekkel robban be a piaca a Slim Store
A márka azóta nemcsak a sales és marketing terén fejlődött robbanásszerűen, hanem a termékpalettáját is drasztikusan bővíti.
„Pont akkor látogattak meg minket Kínából a gyárból, amikor te elutaztál egy hétre. Egyenesen eljöttek hozzánk, és rengeteg segítséget adtak. Nagyon tetszett nekik az egész koncepció, a boltok, az üzlet kialakítása, és már most rengeteg új termékkel fogunk megjelenni” – mesélték a srácok.
A cél egyértelmű: három éven belül elérni az egymilliárd forintos árbevételt, amelyből évente 200-300 millió forint tiszta profitot termelnének.
A Slim Store sikerének egyik alappillére a közösségi média
A Slim Store nem csupán egy telefontokokat árusító vállalkozás, hanem egy erős brand, amely már most piacvezető Magyarországon a telefonos kiegészítők területén.
TikTokon 160-170 ezer követőnk van, YouTube-on elértük a 100 ezer feliratkozót
– mondták büszkén Lotfi Farbodnak a Cápák között vállalkozói.
Érdekesség: míg korábban a marketingkampányok főleg televíziós hirdetésekre és offline promócióra épültek. Mára azonban a social media átvette a vezető szerepet, hiszen az emberek sokkal több időt töltenek a különböző online platformokon. Ha még többet szeretnél arról megtudni, hogyan érdemes felépítenie egy vállalkozásnak a social média marketingjét, akkor ezt a Cápák között kibeszélőt neked ajánljuk:
„Hősök akarunk lenni”
Bodnár Richárd és Csereklei Dávid nem kisebb álmot tűzött ki maga elé, mint hogy egy olyan vállalatot építsenek, amely forradalmasítja az okostelefon-kiegészítők piacát.
Le akarom kaszálni a világot. Olyan dolgot akarunk alkotni ketten, amitől hősök leszünk. Ennél kisebbet nem érdemes álmodni
– mondták a Slim Store vállalkozói a Cápák előtt tartott pitchük alatt, amit az RTL+-on lehet visszanézni.
A Cápák között minden vasárnap 20:00-tól látható az RTL-en és az RTL+ Premium felületén! Exkluzív tartalmakért pedig látogass el RTL.hu-ra.