Bulvár

Dancsó Péter saját ruhamárkát indított, közel 50 000 forintért árul egy pulcsit

rtl.hurtl.hu

2022. december 5. 11:15

A Hypernova néven indított „prémium designer márka” kínálatában egyelőre csak pulcsik és zoknik kaphatóak.

Dancsó Péter, az egyik legnagyobb hazai youtuber a legutóbbi videójában jelentette be, hogy egy űrutazás inspirálta ruhamárkát indít. Szerinte a magyar közszereplők

úgy vannak a saját márkás termékekkel, hogy szarnak az egészre, csak a jöjjön belőle a jutalék.

Ő viszont állítása szerint egy egyedi, nulláról felépített termékkel rukkolt elő. A Magyarországon gyártott márka kreatív vezetője, Dancsó Péter szerint felveszik a versenyt a legnagyobb designer márkákkal és már most bejelentette, hogy szerinte több hónapos várólisták lesznek majd a termékekért.

A webshopra rápillantva hamar rájöhetünk, hogy a youtuber a ruhák árcímkéje alapján nem az átalagos keresetű vásárlóknak szánta termékét.

A legolcsóbbak a zoknik, amelyekből egy pár 3 990 Ft-ba kerül, a két pulóverből az egyik 39 900, a másik pedig 49 900 ropogós magyar forint.

A bejelentést nem mindenki fogadta jól, a kommentelők egy része szerint Dancsó nincs tisztában azzal, hogy Magyarországon mennyit keresnek az emberek és „legalább annyira felárazta a semmitmondó pulóverét, mint amennyit magáról gondol.”

#Bulvár#dancsó péter#ruha#hypernova#prémium#márka#youtube#youtuber