Ügyfélszolgálat RTL+ Premium használat

RTL+ Premium használat

  • RTL+ használat
  • Sorozatok és filmek
  • Élő műsorok
  • Reklámok
  • Szolgáltatások
  • Set Top Box
  • Beállítások
  • Szülői felügyelet

    RTL+ használat

    Mennyibe kerül az előfizetés és mit kapok érte?
    Az RTL+ Premium csomagra közvetlenül a www.rtlplusz.hu oldalon fizethetsz elő. Kizárólag ezzel az előfizetéssel érhető el az oldal teljes kínálata: az RTL Magyarország saját gyártású sorozatai és showműsorai mellett amerikai mozifilmek és nemzetközi sikersorozatok, köztük magyarországi streaming premierek, szinkronizált, exkluzív produkciók és élő közvetítések, amikből a filmeket és sorozatokat reklámmentesen*, megszakítások nélkül élvezheted. Sportközvetítéseinkben, sporttartalmainkban, showműsorainkban, illetve bizonyos egyedi programjainkban, és élő streamjeinkben azonban találkozhatsz korlátozott mértékben reklámokkal, ezek teljes reklámmentességét nem szavatoljuk. Az előfizetés részleteiről itt tájékozódhatsz: www.rtlplusz.hu/premium

    * Tájékoztatunk, hogy a támogatók megjelenítése nem minősül reklámozásnak.
    Csomagváltás lépésről lépésre
    Ahhoz, hogy ajánlatainkból egy másik előfizetés típusra (pl. haviról évesre) tudj váltani, a jelenlegi RTL+ Premium csomagodat előbb le kell állítanod és ezt követően megvárni a következő fordulónapot, valamint az előfizetésed lejártát. Amíg a jelenlegi előfizetésed él, addig nem tudsz másik előfizetési csomagra váltani.

    Az előfizetést webböngészőből a www.rtlplusz.hu oldalon a fiókodba belépve a saját Profilodban tudod lemondani az Aktivált szolgáltatásaim menüpont alatt. Mobil és TV applikációban erre nincs lehetőség. Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy a mobilapplikáció törlése nem jelenti az előfizetés a törlését.

    Amennyiben mobilod böngészőjéből szeretnéd lemondani az előfizetésedet, győződj meg róla, hogy nem irányít át a mobilapplikációba. Ha azt tapasztalod, hogy automatikusan irányít át, akkor javasoljuk a mobilapplikáció törlését a lemondás idejére.

    Ha már nincs élő előfizetésed, akkor kiválaszthatod az új csomagajánlatot és elindíthatod az előfizetést.
    Mit tegyek, ha nem sikerült levonni a havi díjat?
    1. lépés: Érdemes ellenőrizni a bankkártyád érvényességi idejét, van-e rajta megfelelő fedezet, van-e benne költési limit beállítva (lehet, hogy átlépted már a napi költési keretedet?).
    2. lépés: Ahhoz, hogy az előfizetésed ne álljon le pár napon belül, kérünk, hogy lépj be egy böngészőből a fiókodba, és mindenképp frissítsd a bankkártya adataidat, akkor is, ha ugyanazt a bankkártyát használod továbbra is, tehát ha a bankkártya adataidban tényleges változás nem történt. Ez a lépés fogja ugyanis elindítani az újbóli levonást a kártyádról.
    A rendszerünk 3 egymás követő nap próbálkozik automatikusan a díjlevonással, ezt követően még a rendelkezésedre áll pár nap, hogy a fenti lépések megtételével te magad indítsd el a levonási folyamatot. Ezek hiányában az előfizetésed magától leáll.
    Miért szűnt meg az előfizetésem?
    E-mailben értesítést kaptál, hogy az előfizetésed leállt, pedig te nem akartad. Sajnos, előfordulhat ilyen eset, ha nem tudtuk levonni a kártyádról az esedékes díjat. Javasoljuk, hogy mielőtt új előfizetést indítasz nálunk, tájékozódj az aktuális ajánlatainkról és válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet. Az előfizetés indulásakor jegyezd meg a fordulónapodat és gondoskodj arról, hogy a kártyádon ezekben a napokban mindig legyen elég elérhető fedezet. Ha a díjat többszöri próbálkozás után sem sikerül felszámítani, a csomagod automatikusan megszűnik. 

    Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy előfizetést indítani csak webböngészőből tudsz, az applikációinkon keresztül erre nincs lehetőséged.
    Díjlevonás az előfizetés lemondása után
    Bizony, előfordulhat több esetben is, hogy azt tapasztalod, hogy levonásra került a következő díj, pedig lemondtad az előfizetésed:
    1. Időn túl állítottad le az előfizetésed: kevesebb mint 24 órával a fordulónapod előtt, vagy ezt követően állítottad le az előfizetésed. Ilyenkor felszámításra kerül az esedékes díj és a szolgáltatás a következő fordulónapig tart, akkor fog teljesen leállni. Ez azért történhet meg, mert az előfizetés indításakor elfogadtad, hogy lemondani legkésőbb a fordulónap előtt 24 órával van lehetőséged a díj felszámítása nélkül.
    2. Több fiókodban is van előfizetésed: Előfordulhat, hogy különböző e-mail címeken is indítottál előfizetést. Ellenőrizz minden belépési módot (e-mail címeidet és a különböző social fiókokat (Facebook, GooglePlus, AppleID) amivel be szoktál lépni), hogy milyen csomag van benne feltüntetve. Ha nem találod a plusz előfizetésed, fordulj az ügyfélszolgálathoz.
    Hogyan lehet nagyképernyőn LG-n nézni?
    Hogyan lehet nagyképernyőn Samsung-on nézni?
    Hogyan lehet Android tv-n nézni?
    Hogyan tudja Playstation-ön nézni?
    Hogyan lehet Set-top Box-on nézni?
    Hogyan kell a Chromecast-ot használni?

    Sorozatok és filmek

    Nem találom a műsort
    Az RTL+ Light-on az RTL Magyarország számos televíziós műsora elérhető, azonban legnagyobb részük csak a televíziós (lineáris) sugárzást követő 5/7 napon át nézhető meg. Az RTL+ Active felületen műsoraink hosszabb ideig elérhetőek, azonban itt sem található meg egy időben az összes műsorunk. Emellett számos olyan lakattal jelölt tartalommal találkozhatsz, amelyek csak az RTL+ Premium csomagra történő külön előfizetéssel érhetőek el. Az RTL+ Premium kínálatában exkluzív műsorokat, premiereket vagy akár élő műsorokat is nézhetsz.

    Élő műsorok

    Élő műsorok
    Élő műsorok kizárólag az RTL+ Premium csomag kínálatában érhetőek el. Az élő megjelöléssel ellátott tartalmaink (pl. sportközvetítések, egyéb sport vagy showműsorok, magazinok stb.), ténylegesen élő műsorszámok, a jeltovábbítás az eseményekkel egyidejűleg és nem felvételről történik, az élő stream során esetleges késlekedés, csúszás előfordulhat, amely több technológiai tényezőn is múlik. Egyrészről a közvetítéshez szükséges jel a felvétel helyéről számos lépésen keresztül kerül továbbításra a felhasználókhoz, ennek bizonyos időigénye van. Az esetleges késlekedés, csúszás mértékét, a hozzáférés sebességét a felhasználók oldaláról is több körülmény – pl. a stream megtekintéséhez használt készülék, sávszélesség, hálózat fejlettsége, egyéb internethasználat – befolyásolhatja, amelyre nincs ráhatásunk. Technikai okok miatt tapasztalható jelenség az is, hogy a televízióban és a streaming felületen élőben egyszerre közvetített tartalmaknál akár a legfejlettebb internet kapcsolat esetében is észlelhető eltérés, a streaming felületen lemaradás, annak ellenére, hogy a jeltovábbítás az eseményekkel egyidejűleg, késleltetés nélkül történik mindkettő esetben.

    Az Élő műsor megtekintéséhez LG készüléken minimum WebOS6.0 vagy afeletti verzió szükséges.
    Külföldről miért nem érhető el minden tartalom?
    Amennyiben Magyarországon létesítesz előfizetést és ideiglenesen tartózkodsz egy európai uniós tagállamban, akkor ugyanúgy biztosítjuk a szolgáltatáshoz való hozzáférést, mint Magyarországon, többek között azáltal, hogy ugyanazon tartalmakat nézheted, ugyanolyan típusú és számú eszközzel, ugyanolyan funkcionalitások mellett. Szolgáltatásaink használatával tudomásul veszed, hogy jogosultak vagyunk a lakóhelyed szerinti tagállam ellenőrzésére.

    Azonban amennyiben esetlegesen Magyarország területén kívül létesítesz előfizetést, sajnos nem tudjuk biztosítani, hogy ugyanazokat a tartalmakat nézhesd, mint a Magyarország területéről előfizetők, tekintettel arra, hogy az RTL+ -on található műsorok egy részét érintő korlátozások miatt csak Magyarország területéről érhetők el. Reméljük azonban, hogy a választékunkban így is számos kedvencre találsz majd.
    Szavazás, sportfogadás
    Sportfogadások megtételekor az élő közvetítések jellegéből adódóan (lsd.: élő műsorok címszó alatt) szükség esetén célszerű alternatív információforrásokat is használni!

    Az élő műsor kritériumainak és a jogszabályoknak az esetleges csúszás is megfelel, így az élő sport-szerencsejátékok részletes szabályairól javasoljuk, érdeklődj az SzTFH által jóváhagyott hazai szerencsejáték közvetítők szabályzataiban.

    Az élő stream esetleges csúszása miatt a szavazásokban, illetve játékokban való részvétel időbeli feltételi is eltérőek, illetve korlátozottabbak lehetnek, mint az élő televíziós adás követése esetén. A szavazások, játékok kezdő és befejező időpontjai az élő televíziós adásban elhangzott információkhoz igazodnak, így az élő streaming követése esetén a valós események esetlegesen akár pár perccel korábban is történhetnek, ezért igény esetén érdemes az élő televíziós adást is nyomon követni.

    A fentiekkel kapcsolatos kifogásokért, problémákért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni!

    Reklámok

    Reklám mennyiség
    RTL+ Active

    Amennyiben RTL+ Active szolgáltatási csomaggal rendelkezel, úgy kevesebb reklámmal fogsz találkozni az RTL+ Light-hoz képest.

    RTL+ Premium

    Fizess elő RTL+ Premium csomagra, és a filmeket és a sorozatokat reklámmentesen* nézheted és megszakítások nélkül élvezheted.

    * Sportközvetítéseinkben, sporttartalmainkban, showműsorainkban, illetve bizonyos egyedi programjainkban, és élő streamjeinkben azonban találkozhatsz korlátozott mértékben reklámokkal, ezek teljes reklámmentességét nem szavatoljuk.

    Szolgáltatások

    Felbontás / minőség
    Az RTL+ Light csomaggal rendelkező felhasználók az RTL+ felületen a videókat SD minőségben tudják megtekinteni, azonban a videók képminősége az internet sebességétől/sávszélességtől is függ a videó lejátszás akadozásának kiküszöbölése érdekében.
    Az RTL+ Active csomaggal rendelkező felhasználók az RTL+ felületen a videókat Full HD minőségben tudják megtekinteni, azonban a videók képminősége az internet sebességétől/sávszélességtől is függ a videó lejátszás akadozásának kiküszöbölése érdekében.
    Az RTL+ Premium csomaggal rendelkező felhasználók az RTL+ felületen a videókat Full HD minőségben tudják megtekinteni, azonban a videók képminősége az internet sebességétől/sávszélességtől is függ a videó lejátszás akadozásának kiküszöbölése érdekében.
    Letöltés
    Az RTL+ Premium előfizetéses és RTL+ Active felhasználóknak a mobil applikációt használva lehetőségük van bizonyos videókat ideiglenesen letölteni, hogy azokat később, internet használata nélkül nézzék meg.

    A letölthető videók mellett egy „Letöltés” ikon jelenik meg a mobil applikációt használva, arra kattintva indítható el a letöltés.

    A letöltött videók 30 napon keresztül érhetők el a „Letöltés” menüpontban, illetve a videót elindítása után 48 órán belül tudod megnézni. A letöltött videók ezt követően automatikusan törlésre kerülnek a Letöltés menüpontból.
    Profilok kezelése
    Az RTL+ felületén lehetőség van egy felhasználói fiókhoz maximum 5 profil beállítására.

    Profilokat létrehozni és szerkeszteni a Profilom menüponton belül a Profilok kezelése almenüben van lehetőség, itt tudsz új profilt létrehozni, kiválasztani hozzá új képet, és olyan adatokat is megadhatsz hozzá, mint a születési idő és a nemed.

    A profilodat bejelentkezést követően tudod kiválasztani a webes felületen és a mobil applikációban is, illetve a Profil váltás menüpontban bármikor át tudsz lépni más profilba.

    Folytasd, ahol abbahagytad funkció
    Amennyiben egy műsort megállítasz mielőtt azt végig nézted volna, a következő alkalommal onnan folytathatod, ahol abbahagytad, akár más eszközről bejelentkezve is. A felület megjegyzi, hogy az adott felhasználói fiókkal, azon belül is melyik profillal mely részeket, és meddig nézett meg a használó, és újraindítás esetén onnan indítja a videót, ahol azt korábban abbahagyták.
    Gyereksarok
    A szolgáltatás eléréséhez RTL+ Active kód vagy RTL+ Premium előfizetés szükséges. Az előfizetési csomagokról további információt itt találsz: www.rtlplusz.hu/premium

    A Gyereksarok az RTL+ Active és RTL+ Premium szolgáltatási csomagban egy a főmenüből elérhető menüpont, melybe belépve a gyerekeknek készített elrendezés, tartalmak és menüpontok jelennek meg, ahol a különböző mesék és animációk korcsoport szerint vannak csoportosítva, és itt a keresőben is csak gyerektartalmak kereshetőek.

    Fontos, hogy a gyereksarok menüponton belül a Letöltés funkció nem elérhető. A letölthető gyerektartalmakat a Gyereksarok menüpontból kilépve, az RTL+ főoldaláról lehet letölteni.
    Chromecast
    Ahhoz, hogy az RTL+ felületen található műsorokat telefonodról / tabletről / számítógépről a Chromecast funkció, illetve a Chromecast készülékre letölthető alkalmazás segítségével ki tudd tenni a TV készülékre, szükséged lesz egy Chromecast eszközre.

    A Chromecast eszköz egy médiatartalom átviteli készülék, amely HDMI port-on keresztül csatlakoztatható a TV készülékhez. Mobil alkalmazással telepíthető, melynek lépései a készülék használati útmutatójában részletesen le vannak írva.

    Fontos, hogy a Chromecast eszköznek ugyanarra a wifi hálózatra kell kapcsolódnia, amelyhez a fő eszköz is kapcsolódik, valamint IOS esetén a beállítások között engedélyezni kell a helyi hálózatok keresése funkciót. Ha ezek a feltételek teljesülnek, a Chromecast gomb automatikusan megjelenik az applikáció vagy a honlap felhasználói felületén.
    LG és Samsung okos TV, PlayStation®4
    LG és Samsung okostévén és PlayStation®4-en kizárólag az RTL+ Premium csomag előfizetői érik el az RTL+ műsorait és kizárólag Magyarország területéről. LG és Samsung okostévén és PlayStation®4-en a Light és Active csomag tartalmai nem érhetők el. Ha a készüléked alkalmas (azaz megfelel a technikai követelményeknek: minimum WebOs 4.0+ 2018 verziószámú és attól újabb típusú LG okos TV, PlayStation®4 konzol), Samsung Tizen 4.0-tól (2018-tól forgalomba helyezett Smart TV-k) de nem rendelkezel RTL+ Premium csomag előfizetéssel, úgy elképzelhető, hogy a műsorkínálatban megjelennek a tartalmak, de nem fog elindulni a lejátszásuk.
    Eszköz párosítás
    Amennyiben RTL+ Premium csomag előfizetéssel rendelkezel, az eszközök párosításához indítsd el az LG okostévén, az Android TV-n, vagy a PlayStation®4 konzolon az RTL+ alkalmazást, és ezzel párhuzamosan lépj be az RTL+ fiókba weben, vagy mobil applikációban.

    Az RTL+ felületén (weben vagy mobil applikációban) lépj be a Profilom menüpontba, majd azon belül az Eszköz párosítása almenübe. Itt kell megadnod a TV készüléken, illetve PlayStation®4 konzolon megjelenő 5 karakterből álló kódot, ezzel tudod párosítani a két eszközt. Ha ezzel elkészültél, már élvezheted is az RTL+ Premium csomag műsorait nagyképernyőn keresztül is.

    Az RTL+ Premium csomag LG okos TV-n minimum WebOs 4.0+ 2018 verziószámú és attól újabb készüléken, Android TV esetén az Android operációs rendszer legfrissebb 3 verziója közül valamely verzióval rendelkező készüléken, PlayStation®4 esetén PlayStation®4 konzolon futtatható.
    Hogyan tudom nézni nagyképernyőn azokat a tartalmakat, amelyek csak RTL+ Premium előfizetésben találhatóak meg?
    • minimum WebOs 4.0+ és WebOs TV 22-23 (2022-2023) és ezeknél újabb verziószámú és attól újabb típusú LG okos TV-n található RTL+ alkalmazással (kizárólag Magyarország területéről)
    • az Android operációs rendszer legfrissebb 3 verziója közül valamely verzióval rendelkező Android TV-n található RTL+ alkalmazással (kizárólag Magyarország területéről)
    • Vodafone TV médiaboxon, Yettel Set Top Boxon és Telekom Set Top Boxon található RTL+ alkalmazással (kizárólag Magyarország területéről)
    • Chromecast készülékkel: Chromecast Gen2 és az ennél frissebb verziójú készülékekkel tükrözhető és a Chromecast with Google TV verziójú eszközökre az applikáció már le is tölthető.
    • PlayStation®4 konzolon található RTL+ alkalmazással (kizárólag Magyarország területéről

    Set Top Box

    Melyik szolgáltatónál tudom tévékészüléken is nézni az RTL+ streaming szolgáltatás tartalmait?
    Magyarország területén a Vodafone Mediaboxon, Yettel Set Top Boxon és Telekom Set Top Boxon található RTL+ alkalmazáson keresztül érhető el.
    Eszköz párosítás Set Top Box esetén
    A tv készülék bekapcsolása után a Set Top Box Alkalmazások között az RTL+ alkalmazást elindítva az első használatnál egy egyszeri eszköz aktiválásra van szükség.

    Első használatnál a képernyőn megjelenik egy 5 karakterből álló kód. Az eszköz párosításhoz lépj be a már meglévő RTL+-os, vagy újonnan létrehozott RTL+ fiókodba a www.rtlplusz.hu weboldalon, vagy RTL+ Magyarország mobil applikációban. Az RTL+ felületén lépj be a Profilom menüpontba, majd azon belül az Eszközeim kezelése almenübe. Itt kell megadnod a TV készülékeden megjelenő 5 karakterből álló kódot és kattints a Csatlakozás gombra, ezzel tudod párosítani az eszközt. Ha ezzel elkészültél, a jogosultságodnak megfelelően (attól függően, hogy melyik csomaggal rendelkezel) már élvezheted is az RTL+ műsorait nagyképernyőn keresztül is.
    Eszközök szétválasztása / új fiók párosítása
    Amennyiben egy másik fiókodat szeretnéd párosítani a Set Top Box-szal, akkor arra a webes felületen a www.rtlplusz.hu oldalon a jelenleg párosított fiókodba belépve a Profilom menüpont Eszközeim keresése almenüponton lesz lehetőséged. Válaszd ki a Set Top Boxot és válaszd a szétválasztást. Ezt követően lehetőséged nyílik arra, hogy egy másik fiókodat párosítsd össze a fent leírtak szerint az eszközhöz.

    Beállítások

    Hírlevelek
    Az RTL+ hírlevélre feliratkozni, illetve leiratkozni róla a Profilom menüpont, Hírlevelek almenüben van lehetőséged.

    Szülői felügyelet

    Funkció beállítása
    A szülői felügyelet funkcióval korlátozhatod gyermeked tevékenységét az RTL+ felületen azáltal, hogy a kiválasztott korhatárral ellátott videókat csak egy általad megadott 4 jegyű kóddal lehet megtekinteni. A szülői felügyelet funkciót a Profilom menüpontban találod, ott tudod beállítani, vagy igény esetén módosítani, kikapcsolni is.
    PIN kód beállítása vagy módosítása
    A szülői felügyelet funkció bekapcsolásához szükséges 4 jegyű kódot a szülői felügyelet funkció menüpontban tudod megadni, illetve eltávolítani azt.

Nem találtad, amit kerestél?

Tedd fel kérdésedet a chatbotunknak.

AI Assistant indítása