Hibaelhárítás és javítás

    Streaming
    Amennyiben hibát észlelsz a szolgáltatásban az alábbiakat érdemes megnézni vagy ellenőrizni:
    • Ellenőrizd, hogy van-e új alkalmazás verzió az app store-ban vagy Play áruházban. Ha van frissítés, töltsd le, és próbáld meg újra a lejátszást.
    • Ha nem indul el a videó, amire kattintottál, ellenőrizd, hogy a hiba csak egy adott műsor esetében fordul elő vagy mindegyiknél?
    • Néha egy ki- és belépés is segíthet.

    Ha a fentiek nem segítenek, lépj kapcsolatba velünk az oldal jobb felső sarkában lévő webformon keresztül, adj meg minél több információt a problémádról és kollégánk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot.
    Bejelentkezés
    Ha nem tudsz bejelentkezni, próbáld meg a következő lépéseket:

    • Ellenőrizd, hogy e-mail címed és jelszavad helyesen írtad-e be.
    • Kérj jelszó emlékeztetőt, a jelszó visszaállításához szükséges linket e-mail üzenetben küldjük el. Ellenőrizd a spam mappát is, hátha a levelünk oda érkezett.
    • Ha elfelejtetted jelszavad, de nem kapsz jelszó visszaállító e-mailt az e-mail fiókodba, írj ügyfélszolgálatunknak a jobb felső sarokban lévő webformon keresztül, az ügyfélszolgálati kollégák készséggel segítenek megoldani problémát.
    Előfizettem, de nem indult el a szolgáltatás!
    Ellenőrizd, hogy az RTL+ prémium előfizetéshez használt fiókodba léptél-e be. Amennyiben az e-mail címeddel közvetlenül regisztrált felhasználói fiókodon keresztül fizettél elő, a szolgáltatást a későbbiekben is ezen a fiókodon keresztül éred el.

    Amennyiben az előfizetéskor social logint (Facebook, Google vagy AppleID-t) használtál, akkor a szolgáltatás ebből a fiókodból válik elérhetővé, nem pedig az e-mail címmel regisztrált fiókodból.

    A Profilodba lépve az Aktivált szolgáltatásaim menüpontban tudod ellenőrizni, hogy milyen csomagban vagy. Amennyiben nem látod az RTL+ csomagot feltüntetve, akkor próbáld meg a korábban már használt Facebook, Google, vagy AppleID-s belépést és így is ellenőrizd le a Profilod.
    A telefonomról látom az RTL+ tartalmakat, de a számítógépemről nem
    Amennyiben különböző eszközeidre különböző módon (e-mail vagy social login) léptél be elképzelhető, hogy több fiókot is létrehoztál, ha a social fiókod e-mail címe nem egyezik meg az e-mail-es regisztrációdkor használt e-mail címmel. Ellenőrizd le, hogy melyik fiókod használatával fizettél elő.

    Az RTL+ tartalmak tehát kizárólag abból a fiókodból érhetőek el, amelyikhez az előfizetésed rendelted. Amennyiben a social logint használtad, úgy lépj be social loginoddal (azaz a Facebook, a Google vagy épp az AppleID) és ellenőrizd a Profilodban, hogy milyen csomagban vagy és tedd meg ugyanezeket a lépéseket e-mail címes belépéssel.

    A Profilodba lépve az Aktivált szolgáltatásaim menüpontban tudod ellenőrizni, hogy melyik fiókodban milyen csomag szerepel. Ezt követően eszközeiden lépj be azzal a loginnal, amely használatával előfizettél.
    Nem volt pénz a kártyámon és nem vonták le az előfizetési díjat
    Tájékoztatunk, hogy amennyiben az RTL+ havi előfizetési díjának megfizetésével 6 napos késedelembe esel, az RTL+ prémium szolgáltatási csomagra vonatkozó előfizetésedet azonnali hatállyal megszüntethetjük. Amennyiben erre tekintettel előfizetésed megszüntetésre került, azonban ismét szeretnéd elérni az RTL+ prémium szolgáltatási csomagot, kérjük, hogy ismételten fizess elő szolgáltatásunkra.

    Amennyiben azonban a fentiek szerint az RTL+ prémium szolgáltatási csomara vonatkozó előfizetésed nem került megszüntetésre, és ezt a szolgáltatásunkat a továbbiakban is igénybe kívánod venni, kérjük, hogy add meg újból a bankkártya adataidat a Profilodba lépve, legkésőbb a sikertelen megterheléssel érintett napot követő 5 napon belül.
    Le akarom mondani az RTL+ előfizetésemet!
    Az előfizetésed a www.rtlplusz.hu oldalra belépve a saját Profilodban tudod lemondani az Áttekintés menü Aktivált szolgáltatásaim almenüpont alatt az Előfizetések kezelése pontban. A mobil applikációban a lemondásra nincs lehetőség. Amennyiben rendelkezel RTL+-ra vonatkozó előfizetéssel, regisztrációd törlésére az rtlplusz.hu honlapon és az RTL+ Magyarország mobil applikációban csak az előfizetés lemondását követően van lehetőséged, melyre kizárólag az előbb említett felületen van módod. Tájékoztatunk továbbá, hogy amennyiben a regisztrációd törlését az rtl.hu honlapon teszed meg, anélkül, hogy ezt megelőzően az RTL+-ra vonatkozó előfizetésedet az előbbiekben megjelölt helyen lemondanád, a regisztrációd törlése ellenére az előfizetési díj összegével bankszámlád fordulónaponként megterhelésre kerül. Ezért – amennyiben mindkettőt (azaz a regisztrációt és az előfizetést) szeretnéd megszüntetni – előbb győződj meg arról, hogy a Profilodban sikeresen lemondtad az előfizetésed, és csak ezt követően töröld magát a fiókot.

    Amennyiben webes felületről léptél be, de mégsem látod az előfizetést a Profilodban, akkor elképzelhető, hogy nem az előfizetésedhez tartozó fiókodba léptél be. Érdemes ugyancsak weben keresztül azzal a social loginoddal belépned (Facebook, Google vagy AppleID), amit a belépéshez más eszközön (pl a telefon, tablet) használtál.

    Amennyiben az előfizetés lemondásával kapcsolatban problémád van, írj az ügyfélszolgálatra: https://rtl.hu/hibabejelentes
    Lejár a bankkártyám, hol állíthatok be újat?
    A Profilom menüpontban az Aktivált szolgáltatásaim almenüben a Módosítás gombra kattintva: Új fizetési mód hozzáadása gombra kattintva tudod a módosítást elvégezni.
    Nem fogadja el a bankkártyámat!
    AZ RTL+ csomagra előfizetni kizárólag magyar kibocsátású bankkártyával lehetséges.

Nem találtad, amit kerestél?

Küldj üzenetet kapcsolatfelvételi űrlapunk segítségével.

Üzenetet küldök