Ügyfélszolgálat Regisztráció és bejelentkezés

Regisztráció és bejelentkezés

  • Általános információk
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés

    Általános információk

    Támogatott eszközök
    Az RTL+ Light az alábbi készülékeken érhető el: számítógépen (PC/Mac), valamint Android, iOS operációs rendszerű mobileszközökön (mobiltelefon, tablet), valamint kizárólag Magyarország területéről meghatározott Set Top Box-on és AndroidTV készülékeken.

    Mobil készüléken: Android operációs rendszer esetén: az Alkalmazás minimum Android 5.1., és azt meghaladó verziószámú operációs rendszerrel rendelkező készülékeken futtatható. IOS operációs rendszer esetén: az Alkalmazás minimum 14.7 és azt meghaladó verziószámú operációs rendszerrel rendelkező készülékeken futtatható.

    Set Top Box: Vodafone TV médiabox, Telekom Smartbox és Yettel TV box.

    Chromecast készülékek: Chromecast Gen2 és az ennél frissebb verziójú készülékekkel tükrözhető és a Chromecast with Google TV verziójú eszközökre az applikáció már le is tölthető.

    HDMI 2.0: +kábel, szükség esetén adapterrel
    Az RTL+ Active (korábban RTL Most+) az alábbi készülékeken érhető el: számítógépen (PC/Mac), valamint Android, iOS operációs rendszerű mobileszközökön (mobiltelefon, tablet), valamint kizárólag Magyarország területéről meghatározott Set Top Box-on és AndroidTV készülékeken.

    Mobil készüléken: Android operációs rendszer esetén: az Alkalmazás minimum Android 5.1., és azt meghaladó verziószámú operációs rendszerrel rendelkező készülékeken futtatható. IOS operációs rendszer esetén: az Alkalmazás minimum 14.7 és azt meghaladó verziószámú operációs rendszerrel rendelkező készülékeken futtatható.

    Set Top Box: Vodafone TV médiabox, Telekom Smartbox és Yettel TV box.

    Chromecast készülékek: Chromecast Gen2 és az ennél frissebb verziójú készülékekkel tükrözhető és a Chromecast with Google TV verziójú eszközökre az applikáció már le is tölthető.
    HDMI 2.0: +kábel, szükség esetén adapterrel
    Az RTL+ Premium az alábbi készülékeken érhető el: számítógépen (PC/Mac), valamint Android, iOS operációs rendszerű mobileszközökön (mobiltelefon, tablet), valamint kizárólag Magyarország területéről meghatározott Set Top Box-on, LG Okos Tv-n, Android TV-n és PlayStation®4-en.

    Mobil készüléken: Android operációs rendszer esetén: az Alkalmazás minimum Android 5.1., és azt meghaladó verziószámú operációs rendszerrel rendelkező készülékeken futtatható. IOS operációs rendszer esetén: az Alkalmazás minimum 14.7 és azt meghaladó verziószámú operációs rendszerrel rendelkező készülékeken futtatható.

    Set Top Box: Vodafone TV médiabox, Telekom Smartbox és Yettel TV box.

    LG okos TV: minimum WebOs TV 4.0-6.0 (2018-2021) verziószámú és WebOs TV 22-23 (2022-2023) és ezeknél újabb készüléken futtatható.

    Az Élő műsor megtekintéséhez LG készüléken minimum WebOS6.0 verzió szükséges vagy afeletti.

    Samsung okos TV: Az alkalmazás a Tizen 4.0 (2018-tól forgalomba helyezett Smart TV-k) vagy annál frissebb verziószámú operációs rendszert futtató modellekre tölthető le a Samsung Smart HUB felületén keresztül.

    Android TV: az Android operációs rendszer legfrissebb 3 verziója közül valamely verzióval rendelkező készüléken futtatható.

    PlayStation®4 esetén PlayStation®4 konzolon futtatható.

    A műsorokat telefonodról / tabletről / számítógépről a Chromecast eszközzel, a Chromecast funkció, illetve a Chromecast készülékre letölthető alkalmazás segítségével a TV készülékeden is nézheted.

    Chromecast készülékek: Chromecast Gen2 és az ennél frissebb verziójú készülékekkel tükrözhető és a Chromecast with Google TV verziójú eszközökre az applikáció már le is tölthető.

    A Chromecast eszköz egy médiatartalom átviteli készülék, amely HDMI port-on keresztül csatlakoztatható a TV készülékhez. A Chromecast eszköz mobil alkalmazással telepíthető, melynek lépései a készülék használati útmutatójában részletesen le vannak írva.

    Fontos, hogy a Chromecast eszköznek ugyanarra a wifi hálózatra kell kapcsolódnia, amelyhez a fő eszköz is kapcsolódik, valamint iOS operációs rendszerű mobilkészülék esetén a beállítások között engedélyezni kell a helyi hálózatok keresése funkciót. Ha ezek a feltételek teljesülnek, a Chromecast gomb automatikusan megjelenik a honlap vagy a mobil applikáció felhasználói felületén.

    Nem támogatott: Apple TV továbbá az AirPlay tükrözés funkció, továbbá nem támogatott az okostelefonok belső tükrözési funkciója és az okostévé készülékek böngészőjének használata a felület eléréséhez.
    HDMI 2.0: +kábel, szükség esetén adapterrel
    Eszközök száma és párhuzamos streamek maximális száma
    Az RTL+ Light-on egy felhasználói fiókkal egyszerre maximum 5 eszközön (például telefon, tablet, laptop) tudsz bejelentkezve maradni és maximum 1 eszközön streamelhetsz tartalmat.
    Az RTL+ Active-on egy felhasználói fiókkal egyszerre maximum 5 eszközön (például telefon, tablet, laptop) tudsz bejelentkezve maradni és maximum 3 eszközön streamelhetsz tartalmat, kivéve az élő streameket, a csomagoddal erre nincs lehetőséged.
    Az RTL+ Premiumon egy felhasználói fiókkal egyszerre maximum 5 eszközön (például telefon, tablet, laptop) tudsz bejelentkezve maradni és maximum 3 eszközön streamelhetsz tartalmat, kivéve az élő streameket: 2 párhuzamos élő streamet nézhetsz a fiókodból.
    Honnan tudom, hogy az RTL+ felületen milyen szolgáltatási csomagban vagyok?
    Az információ eléréséhez jelentkezz be az RTL+ felületen a felhasználói fiókodba (mobilon vagy weben), majd a Profilom menüponton belül lépj be az Aktivált szolgáltatásaim almenübe. Mobilalpplikáción belül, illetve mobilos böngészőben az Előfizetéseim menüpont alatt nézheted meg.
    Navigációs probléma, lakatos tartalom
    Amennyiben egy videón lakat jelzés jelenik meg, az azt jelenti, hogy az aktuális szolgáltatási csomagoddal nem vagy jogosult az adott tartalom megtekintésére. Felhívjuk a figyelmed, hogy amennyiben az RTL+ Active eléréséhez szükséges kódot aktiválod, a kizárólag RTL+ szolgáltatási csomagban elérhető prémium tartalmakon továbbra is lakat jelzés fog megjelenni. Az RTL+ Active és az RTL+ Premium szolgáltatási csomagokról további információt itt találsz: www.rtl.hu/RTL+/csomagok

    Regisztráció

    Hogyan juthatok hozzá a kódhoz?
    Az RTL+ Active csomag igénybevételéhez regisztrációval és meghatározott kábeltévé szolgáltatónál olyan televízió előfizetési csomaggal kell rendelkezned, amely feljogosít az RTL+ Active elérésére.

    Azon kábeltévé szolgáltatók, akiknél az RTL+ Active aktiváló kód elérhető az arra jogosult előfizetők részére, megtekinthető az alábbi weboldalon: https://rtl.hu/rtlmostplusz/szolgaltatok_listaja/index.html

    Az arra jogosult előfizetők a kábeltévé szolgáltatójuktól kapják meg, illetve részükre a kábeltévé szolgáltatók teszik elérhetővé a kódot e-mailben vagy az ügyfélfiókon keresztül. Amennyiben ez nem történt meg, azt külön igényelni kell a kábeltévé szolgáltatótól.

    Szeretnénk biztosítani, hogy az RTL+ Active platform minél szélesebb körben elérhető legyen, hogy a kedvenc műsorokat és az exkluzív tartalmakat a kábeltévé előfizetők többsége élvezhesse. Dolgozunk azon, hogy minél több kábeltévé szolgáltató kínálatában elérhetővé váljon az RTL+ Active, azonban az egyes kábeltévé szolgáltatók csatlakozására vonatkozó információkat, így többek között konkrét időpontot egyelőre nem tudunk közölni.

    Kövesd figyelemmel Facebook-oldalunkat, ahol elsőként tájékozódhatsz!
    Hogyan lehet aktiválni a kódomat?
    Jelentkezz be az rtlplusz.hu felületen a fiókodba, majd kattints a főoldalon a kódaktiválás gombra, vagy az alábbi linkre: https://www.rtlplusz.hu/premium/aktivalo-kod

    Az így megnyíló oldalon add meg a kódodat, hogy elérhetővé váljon az RTL+ Active csomag.
    Ingyenes próbaidőszakra vonatkozó kérdések és válaszok
    Az RTL+ Premium csomaghoz külön tájékoztatásunkban meghatározott időtartamú díjmentes próbaidőszakot biztosíthatunk, azonban annak feltétele, hogy megadd a bankkártya adataidat. A megadott bankkártya adatok a szokásos gyakorlatnak megfelelően ellenőrzésre kerülnek.

    Amennyiben a próbaidőszakod nem mondod le legkésőbb a próbaidőszakod lejáratát megelőzően legalább 1 nappal, a próbaidőszakod automatikusan átalakul határozatlan idejű előfizetéssé, amely kapcsán az előfizetésednek megfelelő visszatérő jellegű (rendszeres) előfizetési díj fizetési kötelezettséged keletkezik és az előfizetési díjat az Általános Szerződési Feltételekben (Felhasználási Feltételekben) foglaltak szerint köteles vagy megfizetni. Tájékoztatunk, hogy a próbaidőszakod lejárta előtt bármikor lemondhatod előfizetésed, azonban ahhoz, hogy a próbaidőszakod ne alakuljon át határozatlan idejű előfizetéssé, az előbbiek szerinti határidőt be kell tartanod. Ha további részleteket szeretnél megtudni a próbaidőszakoddal kapcsolatban, beleértve a próbaidőszak lejártának dátumát, kérjük, látogass el a www.rtlplusz.hu honlapon a „Profilom” alatt az Áttekintés menü, Aktivált szolgáltatásaim almenüpontban szereplő információkért. A próbaidőszak lejártáról, illetőleg a díjfizetéses időszak kezdetéről külön értesítést nem küldünk.

    Az előfizetésed fordulónapja havi előfizetés esetén a határozatlan idejű előfizetésed kezdetének napjára tekintettel (számának megfelelő) meghatározott nap a hónapban. Ha ilyen nap nincs minden hónapban (például 31.), akkor a fordulónap ezen hónapokban az adott hónap utolsó napja. Éves előfizetés esetén az előfizetésed fordulónapja a határozatlan idejű előfizetésed kezdetének napjára tekintettel (hónapjának és számának megfelelő) meghatározott nap az évben. Ha nincs ilyen nap minden évben, akkor a fordulónap ezen években az adott hónap utolsó napja. Határozatlan idejű előfizetésed kezdetének napja próbaidőszakra való jogosultság esetén a próbaidőszakod határozatlan idejű előfizetéssé átalakulásának napja, egyéb esetben az előfizetésed első napja, tehát amikor az előfizetési díjat először megfizetted.

    Ugyanazon felhasználói fiókkal csak egy alkalommal lehetsz jogosult bármilyen időtartamú díjmentes próbaidőszakra, így amennyiben egy felhasználói fiókkal már igénybe vettél korábban próbaidőszakot, azonban próbaidőszakod, illetve előfizetésed lemondtad, úgy ezen felhasználói fiókkal történő esetleges új előfizetésed esetén az RTL+ Premium szolgáltatásunk igénybevételére díjmentes próbaidőszak lehetősége nélkül, az előfizetési díj sikeres teljesítését követően vagy jogosult.

    Ugyanazon bankkártyával csak egy alkalommal lehetsz jogosult bármilyen időtartamú díjmentes próbaidőszakra, így amennyiben egy bankkártyával már igénybe vételre került korábban próbaidőszak, azonban ugyanezen bankkártya esetlegesen más felhasználói fiókkal történő előfizetés esetén is megadásra került, úgy ezen felhasználói fiókkal az RTL+ Premium szolgáltatásunk igénybevételére díjmentes próbaidőszak lehetősége nélkül, a sikeres előfizetési díj teljesítését követően nyílik jogosultság.

    Bejelentkezés

    Bejelentkezés / új jelszó igénylés
    Bejelentkezéshez nyisd meg a www.rtlplusz.hu oldalt. Kattints a Profilom menüpontra és add meg a fiókodhoz tartozó e-mail címet, illetve jelszót.

    A jelszó módosítására is lehetőséged van, ehhez kattints a Profilom menüpont Profiladatok almenüjére, és ott a jelszó módosítás gombra.

    Amennyiben elfelejtetted a jelszavad, akkor ugyanebben a menüpontban az "Elfelejtetted a jelszavad?" gombra.
    A szolgáltatóm nincs a listán
    Azon kábeltévé szolgáltatók, akiknél az RTL+ Active kód elérhető az arra jogosult előfizetők részére, megtekinthető az alábbi weboldalon: https://rtl.hu/rtlmostplusz/szolgaltatok_listaja/index.html

    Dolgozunk azon, hogy minél több kábeltévé szolgáltató kínálatában elérhetővé váljon az RTL+ Active, azonban az egyes kábeltévé szolgáltatók csatlakozására vonatkozó információkat, így többek között konkrét időpontot egyelőre nem tudunk közölni. Kövesd figyelemmel Facebook-oldalunkat, ahol elsőként tájékozódhatsz!
    Elfelejtettem a jelszavamat
    Amennyiben már be vagy jelentkezve a felületre, nyisd meg az rtlplusz.hu oldalt, majd kattints a Profilom menüpont Profiladatok almenüjére, és ott az "Elfelejtetted a jelszavad?" gombra. Itt add meg az e-mail címet, amivel regisztráltál, és a jelszó visszaállításához szükséges linket e-mail üzenetben elküldjük neked. Amennyiben az elfelejtett jelszó miatt nem tudsz bejelentkezni a felületre, nyisd meg az rtlplusz.hu oldalt, kattints a Profilom menüpontra, majd az így megjelenő Bejelentkezés képernyőn az "Elfelejtetted a jelszavad?" gombra. Ezt követően add meg az e-mail címed, ahova regisztráltál, és a jelszó visszaállításához szükséges linket e-mail üzenetben elküldjük neked.
    E-mail cím változtatása
    Az RTL+ webes felületén lehetőség van az e-mail cím módosítására, melynek lépései a következők: Lépj be a Profilom menüpontba, majd kattints a Profiladatok frissítése gombra. Frissítsd az adatokat, majd kattints a Módosítások mentése gombra.

    E-mail cím módosítása esetén ezt követően kapsz egy automatikus üzenetet, az ebben található linkre kattintva tudod megerősíteni az új e-mail címet.

    Ezt követően bejelentkezésnél már az új e-mail címmel tudsz majd belépni a felületre.
    Mi a teendő, ha változott az e-mail címem, amire a kódot aktiváltam?
    Az RTL+ webes felületén lehetőség van az e-mail cím módosítására, melynek lépései a következők: Lépj be a Profilom menüpontba, majd kattints a Profiladatok frissítése gombra. Frissítsd az adatokat, majd kattints a Módosítások mentése gombra.

    E-mail cím módosítása esetén ezt követően kapsz egy automatikus üzenetet, az ebben található linkre kattintva tudod megerősíteni az új e-mail címet.

    Ezt követően bejelentkezésnél már az új e-mail címmel tudsz majd belépni a felületre.

    A felhasználói fiókod egyebekben változatlan marad, így a korábban aktivált kódod a továbbiakban is érvényes.
    Hogyan jelentkezhetek ki?
    Az RTL+ felületről kijelentkezni a Profilom menüponton belül a Kijelentkezés gombbal lehet.

Nem találtad, amit kerestél?

Tedd fel kérdésedet a chatbotunknak.

AI Assistant indítása