TRUNK TOMI

5:51
ReggeliMade in China: lelepleződtek a Kínában gyártott luxusmárkák
2025. április 16. 11:35

Made in China: lelepleződtek a Kínában gyártott luxusmárkák

A kínai bérgyártók Donald Trump extra vámjaira válaszul elkezdték ellepni a TikTokot olyan videókkal, amelyekben nyíltan leleplezik a külföldi luxusmárkákat. Nem csupán azt mutatják meg, hogy számos prémium termék valójában náluk készül, hanem az árak kapcsán is szókimondóak — ezek sokszor egészen arcpirítók. Bár hajlamosak vagyunk a Kínában gyártott termékeket alacsonyabb minőségűként kezelni, a valóság árnyaltabb. Hogy miért is van ez így, arról Trunk Tomi, Z-generációs kutatóval beszélgettünk.
6:30
ReggeliLebukott a luxusmárka: 20 ezres táskát árul milliókért, megéri megvenni?
2024. július 15. 8:28

Lebukott a luxusmárka: 20 ezres táskát árul milliókért, megéri megvenni?

Olaszországban a bíróság arra kötelezte a Diort, hogy hozza nyilvánosságra mennyibe kerül legyártani egy táskát. Egészen arcpirító adatok láttak napvilágot: Forintra átszámolva egy közel 1 milliós táka anyagköltsége mindössze 20 ezer forint. De egy másik világmárka gyártott már szemmel szinte láthatatlan méretű táskát is, ami 24 millióért kelt el. Trunk Tomi, Z generáció kutató, a Sneakerness Budapest szervezője segít eligazolni hamisítványok és a hatalmas árrések világában.
8:02
ReggeliAzahriah a Puskásban: Nagyon sokan impulzívan vásároltak jegyet Trunk Tomi szerint
2024. május 24. 13:22

Azahriah a Puskásban: Nagyon sokan impulzívan vásároltak jegyet Trunk Tomi szerint

Bár az elején pillanatok alatt elkapkodták a jegyeket, a hírek most arról szólnak, hogy még vannak szabad helyek Azahriah koncertjeire. Trunk Tomi, a Z generáció kutatója szerint az ok az lehet, hogy nagyon sokan impulzívan vásároltak jegyet. Az elején erős volt a FOMO érzése, azaz a kimaradástól való félelem, és sokan nem gondolták át, hogy tényleg el fognak-e tudni menni a koncertre. 
5:26
ReggeliNem minden fiatal vágyik nyugatra, a Z-generáció szeret új élményeket szerezni
2024. április 9. 8:46

Nem minden fiatal vágyik nyugatra, a Z-generáció szeret új élményeket szerezni

Trunk Tomi Z-generáció kutató Japánból jelentkezett be. Alpesi sí versenyre érkezett, de az utazás egyébként sem áll tőle távol. Tomi 20 éves, tapasztalata szerint a nála idősebbek azok, akik nagyobb számban keresnek munkát külföldön. Élt Ausztriában, ott érettségizett, most egy olasz egyetemen tanul. Szerinte a generációja keresi az újat, a különleges élményeket, ezért nemcsak nyugatra szeretnek menni a diákok tanulni, az olaszok megörülnek, ha Prágába mehetnek Erasmusra – mondja.
6:21
ReggeliMár youtuberként is rejtélyes volt – így látja Azahriah sikerét a Z generáció
2023. október 24. 8:25

Már youtuberként is rejtélyes volt – így látja Azahriah sikerét a Z generáció

A Z generáció és az utána következő alfa generáció körében most Azahriah a legfelkapottabb magyar előadó. A Reggeliben annak jártunk utána, minek köszönhető az előadó sikere a fiatalok körében. Az énekes már youtuberként nagyon népszerű volt, és a megítéléséhez sokat tesz hozzá, hogy úgy tűnik, mintha Azahriah nem is akarná azt a hatalmas sikert, amit elért – magyarázta Trunk Tomi Z generáció kutató. Mi a szerepe a közösségi médiának az előadót övező hypeban, és mennyire számít ilyenkor a FOMO, azaz az a kimaradástól való félelem. 
7:08
ReggeliTrunk Tomi: A fiataloknak a cipők eladása egy belépési pont a vállalkozói világba
2023. május 26. 8:18

Trunk Tomi: A fiataloknak a cipők eladása egy belépési pont a vállalkozói világba

Trunk Tomi 10 éves korában kezdett érdeklődni a cipők iránt, német nyelvű YouTube-videókat nézett, ott talált rá a cipős közösségre. Azóta menő vállalkozást épített fel sneakerek eladásával. A fiatal vállalkozók körében meglepően népszerű a cipőkereskedés, ami Tomi szerint egy lázadás is, hogy más úton is el lehet kezdeni egy vállalkozást, mint ami eddig megszokott volt. Azt mondja, ez az első belépési pont egy fiatalnak, hogy saját maga vállalkozzon, és belőlük lesznek majd a jövő vállalatvezetői, akik jobbá teszik a világot.
4:22
ReggeliAmíg itthon a Kotler marketinget tanítják, addig külföldön Kim Kardashian tart előadást a Harvardon bikinikollekciója közösségi médiastratégiájáról
2023. február 15. 8:47

Amíg itthon a Kotler marketinget tanítják, addig külföldön Kim Kardashian tart előadást a Harvardon bikinikollekciója közösségi médiastratégiájáról

Trunk Tomi már a gimit is Ausztriában végezte el, jelenleg pedig egy olaszországi egyetemen tanul. Mindkét külföldi iskoláját alpesisí karrierje miatt választotta, Magyarországon a legjobb szlalom világranglista helyezéssel rendelkezik. Tomi szerint sok magyar diák fél kipróbálni magát külföldön és a magyar oktatást sem tartják elég erősnek, pedig itthon erős alapot adnak az egyetemek.
4:14
ReggeliCsúfolják, ha nincs 150 ezres cipő a lábán – Trunk Tomi szerint ez nem jó irány
2023. január 27. 8:33

Csúfolják, ha nincs 150 ezres cipő a lábán – Trunk Tomi szerint ez nem jó irány

Ma már nem elég, hogy márkás cipő legyen egy gyerek lábán, kell, hogy hypebeast legyen. Az ilyen felkapott, egyedi cipők viszont százezer forint alatt szinte nem kaphatók, ami miatt sok gyereket már elkezdtek csúfolni az iskolában. Trunk Tomi szerint a sneakerek diadalmenete nem most kezdődött, 1985 óta lettek egyre népszerűbbek a sportcipők Michael Jordannak köszönhetően is. Tomi imádja a közösségi médiát, de a TikTokon ma már szinte csak az árcédula kerül előtérbe, ami szerinte nem jó irány.