KERESÉS search-close

kalandor

100 tartalom van megjelölve ezzel a címkével: "kalandor"

Kalandvágyó a kis hangyász

Kalandor - szokatlan kalandvágya miatt ezt a nevet adták a Nyíregyházi Állatpark kéthetes sörényes hangyászának. A csöppség ugyanis ahelyett, hogy anyja hátába kapaszkodva utazna, szívesen indul egymaga felfedező útra. Bár messzire azért nem kóborol el anyja mellől.

Hajóstoppal bejárta a világot, most új kalandra készül

Ő Wynne-Hughes Veronika, aki szinte napra pontosan két és fél éve indult el hajóstoppal világkörüli útjára. A lány valójában még csak az utazás felénél tart, ám egy sokkal vakmerőbb terv miatt félbeszakította az eredetileg 5 évre tervezett kalandot.

Hajóstoppal járja be a világot

Veronika szakmáját tekintve pszichológus, aki közel 20 hónapja hajóstoppal kerüli meg a Földet. Első hallásra mindez vakmerőnek tűnhet, de ő nem hagyja, hogy félelmek vezéreljék: látni szeretné a világot. A lány jelenleg Panamában van.

Kalandor 2015-12-19

2015.12.19. 11:05
Jöjjenek velünk a lélegzetelállítóan gyönyörű Sri Lankára!

Ahogy itthon hidegebbre fordult az idő, mi gondoltunk egyet és a trópusok felé vettük az irányt. A választásunk egy rendkívül színes, egzotikus országra esett. Sri Lankán töltöttünk egy hetet, és ennek egyetlen percét sem bántuk meg.  Jöjjenek velünk, nézzék meg útibeszámolónkat!

Kalandor 2015-12-12

2015.12.12. 11:00
A Balaton télen mutatja egyik legszebb arcát

A balatoniak úgy tartják, hogy a tó olyan, mint egy gyönyörű, de makrancos nő. Ezer hangulata és színe van a rikító kékeszöldtől a viharos pasztell szürkéig. Azt azonban már kevesebben tudják, hogy a Balaton télen mutatja meg az egyik legszebb arcát.

Kalandor 2015-12-05

2015.12.05. 11:20
Pihenje ki magát az ünnepek alatt!

Itt a december, az ünnepek, így műsorunk is az ünnepvárás jegyében készült. Ellátogattunk három ünnepi díszbe öltözött szállodába, a fővárosban és környékén, valamint a Mátrában, és megnéztük a hangulatos gyöngyösi karácsonyi vásárát.

Kalandor 2015-11-28

2015.11.28. 11:05
Ősszel feltétlenül látogasson el Sopronba!

Sopron hazánk egyik legrégebbi történelmi borvidéke, de a szőlőn kívül még van egy pár élvezeti cikk, aminek készítése hasonló odafigyelést, gondosságot igényel, ilyen a minőségi soproni kézművescsokoládé.

Kalandor 2015-11-21

2015.11.21. 10:55
Hamarosan itt a síszezon, irány Murau!

Az előrelátók talán már rég le is foglalták a szállást valahol, a legtöbben Ausztriában. Hamarosan kezdődik a síszezon, amit a téli sportok kedvelői már alig várnak.

Kalandor 2015-11-14

2015.11.14. 11:00
Nosztalgiavonattal utaztunk vissza a múltba

Felfedezünk egy Velencei-tavi wellness hotelt, majd visszarepülünk a múltba egy nosztalgiavonat segítségével. Tartsanak velünk!

Kalandor 2015-11-07

2015.11.07. 11:10

Magyarországon is vannak csodák!

2015.11.06. 18:26

A Kalandor mai adásában előbb Hévízre, majd Siófokra látogatunk.

Kalandor 2015-10-31

2015.10.31. 11:05
Kalandozások országhatáron innen és túl

Most szombaton a főváros környékére, Magyarország leggazdagabb településére, Telkibe utazunk, majd Budajenőre, de mindezek előtt  kicsit messzebbre megyünk, átlépjük a nyugati határt és megcsodálunk egy gyönyörű reneszánsz kastélyt Ausztriában.

Kalandor 2015-10-24

2015.10.24. 10:45
Matyóföld központjába látogattunk

Bár alig húszezren lakják, Mezőkövesd kulturális jelentősége a Matyóföld központjaként mégis óriási. A világban például a magyar népviseletet sokfelé a matyókéval azonosítják. Mezőkövesd azonban nemcsak a népművészet iránt érdeklődők, de a gyógyulni, pihenni, ellazulni vágyók számára is igazán remek úti cél lehet.

Kalandor 2015-10-17

2015.10.17. 11:10

Az egri borvidék csodái

2015.10.14. 19:01

A mai adásban bemutatunk egy nagy gyulai fejlesztést, valamint ellátogatunk az egri borvidékre, egy borászatba és az ország egyik legkülönlegesebb melegvízű forrásához.

Kalandor 2015-10-10

2015.10.10. 11:15

Fedezze fel velünk Jordánia csodáit!

Ma Közel-Keletre utazunk, Jordániába. A sivatagi királyság már több évtizede igen népszerű az magyar turisták körében. Nemcsak a kitűnő programlehetőségek, a lenyűgöző látványosságok miatt, hanem azért is mert viszonylag olcsón meg lehet úszni egy jordániai üdülést.

Kalandor 2015-10-03

2015.10.03. 11:20

Hajdúszoboszló: a város, ahol egész évben strandszezon van

Ezúttal az Európa-szerte híres kelet-magyarországi üdülőváros Hajdúszoboszló hotelkínálatából szemezgetünk. Megmutatjuk, hogy ilyenkor a nyári nyüzsgés és zsibongás lecsengése után is érdemes idejönni. Sőt, azoknak, akik a valódi nyugalmat keresik ilyenkor érdemes igazán.

Kalandor 2015-09-26

2015.09.26. 11:15

Alsó-Ausztriában szomszédoltunk

2015.09.24. 19:57

Van Ausztriában egy hagyomány. Az ország valamelyik tartománya minden évben megrendezi a Landesausstellungot, azaz az éves tartományi kiállítást. Minden évben más tartomány van soron, Idén Alsó-Ausztria mutatkozott be Ausztria többi részének illetve a nagyvilágnak. A lenyűgöző természeti szépségű Ötscher-régió turisztikai fejlesztése fő a cél. Tartsanak velünk, ezúttal egy kis szomszédolásra.

Kalandor 2015-09-19

2015.09.19. 10:55

Hisszük, hogy az élmények szebbé tehetik az életet, ahogy azt is, hogy a megszerzett tudás és élmények olyan javak, amelyeket soha senki sem vehet el tőlünk - közhelyes, de igaz- és amelyek emléke életünk végéig velünk marad. Így gyűjteni őket, különösen fontos. Ebben próbálunk mi segíteni. Az RTL Klub turisztikai, vagy ahogy inkább mi szeretjük hívni: élménymagazinja, azért jött létre, hogy tippeket adjon az egész család számára. Látnivalók, országok, városok, falvak, fesztiválok, kultúra, gasztronómia, éttermek, bor, aktív kikapcsolódás, vendéglátás, vagy épp wellness, ezek a témáink hétről-hétre. Többnyire belföldi, de alkalomadtán akár külföldi úti célokra is utazunk. A műsor célja, hogy szórakoztató, de ugyanakkor ismeretterjesztő formában mutassa be a hazai és külföldi úti célokat, valamint olyan élményeket közvetítsen, amelyeket az utazók, turisták, vendégek is keresnek utazásaik, pihenéseik során. Műsorvezető: Végh Ferenc

A Balatont ősszel sem lehet megunni!

Bár már a szó klasszikus értelmében vett szezonnak vége, a mai adásban a Balatonra megyünk, megmutatjuk, hogy a már egy kicsit hűvösebbre fordult időben is van miért lemenni egy-egy hétvégére. Bemutatunk néhány új turisztikai fejlesztést. Tartsanak velünk! Kezdünk.

Kalandor 2015-09-12

2015.09.12. 11:05

Tartson velünk egy nyugat-balatoni kalandra!

A mai adásban a Balaton nyugati medencéjének partján túrázunk, mégpedig biciklivel. Utunk során majd egy tucat helyszínt érintünk, melyek többsége így-vagy úgy kapcsolódik a nagy hírű Festetics- családhoz, akiknek öröksége tulajdonképpen a mai napig meghatározza a térség arculatát.

Kalandor 2015-09-05

2015.09.05. 11:00

Kalandor: Az RTL Klub élménymagazinja azért jött létre, hogy tippeket adjon az egész család számára. Látnivalók, országok, városok, falvak, fesztiválok, kultúra, gasztronómia, éttermek, bor, aktív kikapcsolódás, vendéglátás, vagy épp wellness, ezek a témáink hétről hétre. Többnyire belföldi, de alkalomadtán akár külföldi úti célokra is utazunk.

Csodálatos természeti környezet: a Spreewaldban barangoltunk

Mai adásunkban némileg rendhagyó módon külföldre utazunk, mégpedig Németorszég keleti határvidékére a Spreewald régióba. Hagyományok és népszokások, csodálatos természeti környezetben a mai Kalandorban, egyenesen Németországból.

Kalandor 15-08-29

2015.08.29. 11:45

Palócföld ékszerdoboza, Hollókő

Hollókő, a Palócföld és egész Magyarország ékessége, ráadásul világörökség. A Cserhát szívében található Hollókő Közép-Európa egyik legjobb állapotában megmaradt, legegységesebb népi építészeti emléke. Lakosainak száma ma nagyjából mindössze 350 fő.  Varázsát a több mint 60 házból álló műemlék együttes adja.

Kalandor 15-08-22

2015.08.22. 11:35

Szentes, a példamutató város

2015.08.20. 19:49

A most következő felvételek garantáltan rabul ejti Önöket, kíváncsivá, majd egy kicsit mindannyiukat szentesivé teszik. Irány tehát Csongrád megye, és az ezerarcú város!

Kalandor 15-08-15

2015.08.15. 11:25

Budapest gyöngyszemei, a fürdők

2015.08.13. 19:44

Ebben az adásban a vízé lesz a főszerep. A főváros történelmi fürdőit mutatjuk be Önöknek. Széchenyi, Gellért, Király, Rudas, Lukács. Budapest gyöngyszemei a Kalandorban. Tartsanak velünk!

Kalandor 15-08-08

2015.08.08. 11:40

Ráckeve elbűvölő csodái

2015.08.03. 19:47

Ezúttal a Budapesttől délre található hangulatos Ráckevére utazunk, ahol nemcsak a Savoyai kastélyt látogattuk meg, de hajóra is szálltunk, sőt elmerültünk az édességek világában! Tartsanak velünk!

Kalandor 15-08-01

2015.08.01. 11:40

Legkisebb történelmi borvidékünkön ettünk-ittunk, felfedeztünk

A Kalandor eheti adásában jártunk Miskolcon, a családok városában, ellátogattunk hazánk legkisebb borvidékére. Végül pedig a kánikulai napot egy frissitő koktélozással zártuk a Balaton partján.

Kalandor 15-07-25

2015.07.25. 11:50

Fedezze fel velünk Keszthely csodáit!

A következő adásban az ország egyik, majd másik felében kirándulunk.  Először megnézzük Miskolc vizes kínálatát, majd átmegyünk Balaton parti Keszthelyre. Útban hazafelé pedig megállunk egy italra Balatonlellén.

Kalandor 15-07-18

2015.07.18. 11:35

Egy forró nyári nap Hajdúszoboszlón

A július eleji ember próbáló kánikula egyik legforróbb napján, Európa legnagyobb strandján, a hajdúszoboszlói Hungarospa-ban jártunk, hogy megvizsgáljuk, mi mindent jelent ma a strandélmény, mi mindent lehet csinálni, mit esznek-isznak a vendégek, és hogyan szórakoznak, miközben pancsolnak.

Kalandor 15-07-11

2015.07.11. 11:35

Miskolc izgalmas, új arca

2015.07.07. 15:22

Ma előbb Bükfürdőre, hazánk egyik legnevesebb fürdőparadicsomába utazunk, aztán pedig az ország mások felébe Miskolcra megyünk, hogy megmutassuk mennyi izgalmas családi programot kínál a észak-magyarországi nagyváros.

Kalandor 15-07-04

2015.07.04. 11:35

Különleges Múzeumok Éjszakája a Nyugat-Balatonnál

A Múzeumok Éjszakáján a  a Balaton nyugati medencéje körül kalandoztunk, másnap hazafelé pedig Balatonföldváron egy frissítő koktéllal lazítottunk a nap végén. Jöjjenek velünk!

Kalandor 15-06-27

2015.06.27. 11:35

Megkóstoltuk a legfinomabb tokaji borokat

Ezúttal hazánk egyik történelmi borvidékére, Tokajba látogatunk, ahol nem csak finom borokat kóstolunk majd, de jókat eszünk is.

Kalandor 15-06-20

2015.06.20. 11:20

Szigetköz, ahol mindenki úgy pihen, ahogy kedve tartja

Magyarország egyik legszebb, legvadregényesebb tája a  Szigetköz. A Duna ölelésében található tájegység autópályáinkon keresztül jól megközelíthető. És sok mindent ígér a kikapcsolódni vágyó belföldi vendégnek. Bázisunk a Dunakiliti Diamant Hotel volt.

Kalandor 15-06-13

2015.06.13. 11:25

Hűsítő nyári hétvége az Alföldön

Legutóbbi adásunkat az első igazi forró nyári hétvégén forgattuk. Azonban nem nagy tavaink mellé mentünk egy kis felüdülésért, hanem az Alföldön barangoltunk, és bizony itt is találtunk épp elég kellemes és izgalmas vizes kikapcsolódást.

Kalandor 15-06-06

2015.06.06. 11:10

Pihenés a javából: Mire vágyik a modern kor embere?

A Kalandor első nyári adásában Nyugat-Magyarországra megyünk. Először egy zalakarosi szállodába, ahol egy szakember segítségével a ma vendégének elvárásait, pihenési szokásait elemezzük. Aztán átugrunk Kehidakustányba, ahol egy mozgássérült gyerekeknek szánt gyógyprogrammmal ismerkedünk, majd adásunk végén falusi turizmus a javából Vindornyalakon!

Kalandor 15-05-30

2015.05.30. 11:20

A város, ahol szinte él a történelem

Magyarország egyik legszebb történelmi városba, Egerbe és az onnan alig negyedórányira található Noszvajra visszük Önöket. Változatos programok, látnivalók, élmények, kalandok az egész család számára ma is, itt a Kalandorban!

Kalandor 15-05-23

2015.05.23. 11:15

Kalandor 2015. május 23.

2015.05.23. 10:50

Kalandor 15-05-16

2015.05.16. 11:20

Zempléni kalandok és a hamisítatlan balatoni gyros nyomában

Ezúttal a Balatonhoz megyünk egy kis előszezoni kirándulásra, azután pedig egy izgalmas hegyvidéki kalandparkba látogatunk, ahol valódi kalandokban lesz részünk.

Kalandor 15-05-09

2015.05.09. 11:30

Budapest gyöngyszemei a Kalandorban

A mai adásban a vízé lesz a főszerep. A főváros történelmi fürdőit mutatjuk be Önöknek. Széchenyi, Gellért, Király, Rudas, Lukács.

Kalandor 15-05-02

2015.05.02. 11:25

Kalandjaink az evés-ivás körül forognak

Emberes bajor csülök, olasz risottó, és japán sushi. Királyi reggelik Budapesten, mindez a Kalandorban

Kalandor 15-04-25

2015.04.25. 11:20

Ki mondta, hogy a tudomány nem lehet szórakoztató?

Ezúttal a technika és a tudomány világába kalauzoljuk Önöket! Úti célunk Győr, ahol a közelmúltban már másodjára rendezték meg a Tudományfesztivált.

Kalandor 15-04-18

2015.04.18. 11:20

Hollókő: a falu, ahol megállt az idő

A Kalandor következő adásában beszámolunk húsvéti hollókői élményeinkről és ellátogatunk a hazai wellness turizmus egyik fellegvárába, Zalakarosra. Tartsanak velünk ma is!

Kalandor 15-04-11

2015.04.11. 11:20

Kalandor 2015. április 4.

2015.04.04. 11:20

Kalandor 15-04-04

^

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett! Figyelem! Ez a médiatartalom kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük, használjon szűrőprogramot. Szűrőprogram letöltése és további információk itt.

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett!

Elmúltam 18, megnézem
Nem nekem való
!

Figyelem, a következő videó a nyugalom megzavarására alkalmas képsorokat és hanghatásokat tartalmazhat!