Bulvár

Nagyon menő lett a Gucci félmilliós esernyője, csak egy baja van: nem vízálló

Dévai LászlóDévai László

2022. május 20. 15:42

A gyártó szerint esetleg napernyőnek lehet használni.

A Gucci és az Adidas együttműködésében létrehozott esernyő 1300 amerikai dollárba, vagyis majdnem 500 ezer forintba kerül, de van egy viszonylag nagy hátránya: egyáltalán nem bírja a vizet – írja a Guardian. Az ernyő annyira nem vízálló, hogy a gyártó kénytelen volt jelezni is a leírásában: nem ajánlatos esős időben, nedves körülmények között haszálni.

A Gucci közleménye szerint az ernyő gyűjtői darab, elsősorban nem arra való, hogy a mindennapokban használják.

A gyártó szerint esetleg napernyőnek lehet használni, de inkább csak dekorációnak készült. Nem jó jel a Gucci számára, hogy a luxuscikkek egyik, ha nem a legnagyobb piacának számító Kínában is rendkívül rossz volt az esernyő fogadtatása, a kínai Weibo nevű közösségi médiában a felhasználók kvázi kinevették a terméket. Nem mellesleg az ernyő ebben az országban lesz elérhető.

Kínában a Gucci a Chanel, a Dior és a Hermès után a negyedik legnépszerűbb luxusmárka, a cég ezen szeretne változtatni, de az ilyen termékekkel ezzel aligha fognak előrelépni a ranglétrán.

Nyitókép: Gucci

#Bulvár#gucci#adidas#esernyő#vízálló#víz