Műsorújság
RTL Most

Visszük magunkkal a nézőket az élő show-ba!

Az RTL Klub tehetségei ismét letarolták a szombat estét, a tehetségkutató harmadik válogató adása, mind a teljes lakosságban, mind a kereskedelmileg kiemelt korcsoportban az év legnézettebb műsora lett. A 2019-es évad eddigi megható vagy éppen megbotránkoztató pillanatait adásonként több mint egy millió néző követte figyelemmel**.

A showműsor hétre hétre növelni tudja közönségarányát a 18-49 évesek körében, a válogató adások ugyanis rendre 30% fölötti közönségaránnyal futottak:

epizód 30,1%,

epizód 34,5%

epizód 35,2%*

A formátum nem csak a televízióban sikeres, bőven akadnak online követői is az eseményeknek, hiszen átlagosan 202 427 videóindítással büszkélkedhet az első három epizód.***

Az izgalmak pedig csak tovább fokozódnak, ugyanis hamarosan összeáll azon versenyzők listája, aki megmutathatják tehetségüket a mentoroknak a Táborban és végül bekerülhetnek az egész estés nagyszabású élő show-ba!

*Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, X-Faktor, 9. évad, 1-3. epizód átlag SHR%, TSV adatokkal, 2019.10.21-én lekért adatok alapján.

**Forrás: Nielsen Közönségmérés, 4+, X-Faktor, 9. évad, 1-3. epizód átlag, 2019.10.21-én lekért adatok alapján.  

***Forrás: GemiusPrism, 4+, web+app, 2019.10.12. – 21., 2019.10.21-én lekért adatok alapján.

Legnézettebb videók