Műsorújság
RTL Most

Sikert sikerre halmozott az RTL digitálisan is 2019-ben!

Az RTL digitális portfóliója elképesztő eredményekkel zárta az előző évet: havi szinten átlagosan több, mint 1,4 millió látogatója volt 2019-ben, és a felhasználók összesen 162 millió alkalommal indítottak el a platformok videós tartalmait. Az RTL Most 102 milliós videóindítási statisztikája 66%-os növekedést jelentett a 2018-as adatokhoz képest, illetve az rtl.hu-t tekintve is 24%-os növekedésről tudunk beszámolni.

A 2019 digitálisan legnézettebb műsora címet az Éjjel-Nappal Budapest című sorozat zsebelte be az RTL Most-on 16,2 millió videó indítással, ami 36%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Második helyre a Drága örökösök című sorozat került 14,1 millió video view-val, míg a Barátok közt szerezte meg a harmadik helyet 12,2 millió indítással, ami 24%-os növekedést jelent 2018-hoz viszonyítva.
A tavalyi év legnézettebb epizódja címet az X-Faktor 3. válogató adása nyerte, amelyet az internetezők 334 ezer alkalommal indítottak el.

A rövid videós tartalmak közül a Híradó emelkedett ki, összesen 13,8 millió videó indítással, ami 114%-kal több, mint 2018-ban.

Forrás: DKT-Gemius (15+ total), Gemius Prism, 2019.01.01. – 2019.12.31. között.

Legnézettebb videók