Műsorújság
RTL Most

Sikerrel búcsúzott a Made in Karantén

A szombat este kiváló eredményeket hozott a csatorna számára. Az utolsó résszel jelentkező Made in Karantén 10,7%-os közönségaránnyal búcsúzott a kiemelt célcsoporton. Ezt követte a Mellékhatás, amely 11,8%-ot (SHR) ért el a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton. A saját gyártású sorozatot több mint 415 ezren követték figyelemmel a teljes lakosságból.

A főműsoridőt megelőző Híradó az előző héten átlagosan 17,9%-ot (SHR) tudott felmutatni és ezzel minden nap megnyerte saját idősávját a 18- 49-es célcsoporton.

Hétköznaponként az estét a Fókusz indította, amely az elmúlt héten átlagosan 13,3%-ot (SHR) ért el a kiemelt célcsoporton. Az infotainment magazin után a Barátok közt következett, amely a teljes lakosság köréből átlagosan több mint 509 ezer embert szögezett a képernyő elé. A napi sorozatot követő 21 órás idősávban minden hétköznap más és más műsorral jelentkezett a csatorna. Ezek közül a Cápák között teljesített a legjobban a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton.

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – 18-49 évesek célcsoportjára, főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés és a vendégekre vonatkozó nézettségi adatokat is. Időszak: 2020. május 18. – 2020. május 24.

Legnézettebb videók