Műsorújság
RTL Most

Sikeres szombat az RTL Klubon

A szombat este remek eredményeket tartogatott a csatorna számára. A Made in Karantén 11,7%-ot (SHR) tudott felmutatni a kiemelt célcsoporton. Ezután a Mellékhatást láthatták a nézők, amely 13,6%-ot (SHR) produkált a 18-49-es célcsoporton. A saját gyártású orvosi thriller a teljes lakosság köréből több mint 457 ezer embert szögezett a képernyő elé.

A főműsoridőt megelőző Híradó az elmúlt héten átlagosan 17,0%-os közönségarányt ért el a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton.

A hétköznap estéket a Fókusz nyitotta, amely az előző héten átlagosan 13,2%-ot (SHR) hozott a kiemelt célcsoporton. Az infotainment magazint a Barátok közt követte, amelyet átlagosan több mint 510 ezren kísértek figyelemmel a teljes lakosságból. A napi sorozatot követő 21 órás idősávban minden hétköznap más és más műsorral jelentkezett a csatorna. Ezek közül a Cápák között teljesített a legjobban a 18- 49-es célcsoporton.

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – 18-49 évesek célcsoportjára, főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés és a vendégekre vonatkozó nézettségi adatokat is. Időszak: 2020. május 11. – 2020. május 17.

Legnézettebb videók