Műsorújság
RTL Most

A második negyedévben is piacvezető az r-time!

A 18-49 évesek körében még mindig az r-time kereskedőház portfóliójába tartozó csatornákat nézték többen főműsoridőben és teljes napban is.

A színes csatorna és csomag kínálatnak, valamint a meglevő és új, a TV képernyője elé visszatérő nézőnek köszönhetően, az r-time kereskedőház a második negyedév 3 hónapja alatt is magabiztosan megőrizte piacvezető pozícióját.

Ez számokban kifejezve nem jelent mást, mint hogy április 1. és június 30. között az r-time teljes napot nézve 41,6%-os (konkurens: 37,5%), míg főműsoridőben 43,8%-os közönségarányra (konkurens: 38,1%) tett szert a kiemelt célcsoporton.

Forrás: Nielsen közönségmérés, 2020. április 1. – június 30. között, teljes nap (02:00-25:59) és főműsoridő (19:00-22:59), 18-49 évéesek konszolidált vendég adatokkal (2020. július 1-jén lekért adatok alapján).

Legnézettebb videók