Külföld
Gazdaság
A kormány évi 3 milliárd forintot ad a nemzeti bormarketing stratégiára
2022. november 19. 19:56
Évente ennyiből javítják majd a magyar bor nemzetközi elismertségét.
Évi 3 milliárd forintot biztosít a kormány a nemzeti bormarketing stratégia megvalósítására – jelentette be a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos szombaton, a budapesti Vince gálán.
Rókusfalvy Pál abban bízik, hogy a költségvetési támogatás javítani fogja a magyar bor nemzetközi elismertségét, így a jelenleginél sokkal magasabb áron lehet majd azt külföldön értékesíteni.
„A szőlő-bor ágazat marketingje soha nem látott segítséget kapott a kormánytámogatással, de a sikerhez összefogásra, együttműködésre és a tudományos kutatások alkalmazására is szükség lesz” – tette hozzá.
Nyitókép: Bruzák Noémi / MTI
Kövess minket, és értesülj a friss hírekről a Facebookon is!
Követem