Életmód

Hogy mit keverjünk a kólába? Na ne!

Nagy Attila KárolyNagy Attila Károly

2022. december 3. 20:33

Bizarr gasztronómiai kalandba akarja belerángatni a Pepsi az embereket, egy tiktokos kihívásra reagálva.

A Pepsi csütörtökön kampányt indított #PilkandCookies hashtag alatt, amelyben arra ösztönzi a vásárlókat, hogy próbáljanak ki egy különleges üdítőitalos kombinációt, írja a CNN.

Azok, akik hashtag használatával feltöltik valamelyik közösségi oldalra a spéci koktáljukról készített felvételt, még pénzt is nyerhetnek a karácsonyig tartó akció során.

De mi is ez a #PilkandCookies? A cookies nyilván kekszet jelent, már csak a pilk a kérdés. Nos, a pilk nem más, mint doboz Pepsi (p) és kábé ugyanannyi tej (milk) keveréke. Amit a Pepsi szerint tehát például csokis-mazsolás kekssszel a legjobb fogyasztani.

A kampányhoz még Lindsay Lohan színésznőt is megnyerték, aki az alábbi videón be is mutatja a pilk lényegét:

Todd Kaplan, a Pepsi marketingvezetője a kampányról szóló nyilatkozatában azt állítja, hogy

A Pepsi és a tej kombinálása már régóta ismert titkos recept a Pepsirajongók körében.

A Pepsi a "piszkos szóda" néven már jó ideje futó népszerű tiktokos trendre ül fel a #PilkandCookies nyereményjátékkal. A TikTok videómegosztón már hónapok óta pörögnek a kólát cukorsziruppal és tejszínnel kombináló receptek.


A Pepsi más recepteket is ajánl azoknak, akik nem csak tejes kólával szeretnének kísérletezni. Ilyen kreáció például a Pajkos Jeges Pepsi, ami egy csésze zsíros tej, egy evőkanál tejszín és egy kanál vaníliafagyi hozzáadásával készül. Egészségükre!

#Életmód#gasztronómia#Pepsi#kóla#tej#pilk#tiktok#trend#kampány

Címlapról ajánljuk