Műsorújság
RTL Most

George Clooney hasonmásával reklámoznak kávét

A Nespresso beperelte az izraeli Espresso Bar nevű, hasonló profilú céget, mert a reklámjaikban George Clooney hasonmását szerepeltetik, miközben a multinacionális cég az igazi Clooneyval hirdeti termékeit.
A reklám elején egy felirat figyelmezteti a nézőket, hogy nem George Clooneyval fognak találkozni a képernyőn. A klipben egy a hollywoodi filmcsillagra rendkívüli módon hasonlító szereplőt a konkurens termék előnyeire figyelmezteti egy másik színész. 

Pénteki izraeli sajtójelentések szerint a svájci Nestlé élelmiszeripari csoporthoz tartozó Nespresso a hirdetés eltávolítását kéri és "a fogyasztók megtévesztése" miatt


50 ezer dollár kártérítést követel a bíróságon az izraeli riválisától.


Az Espresso Bar azzal védekezik, hogy termékük lazább stílusának hangsúlyozására alkalmazták reklámjukban a Clooney-hasonmást, mert a kötetlenebb kávézást kedvelőket tekintik célközönségüknek.
 
 
mti

Legnézettebb videók