Műsorújság
RTL Most

Sikert sikerre halmoz az RTL Magyarország kábelportfóliója a kiemelt célcsoporton!

A 35. hét a kiemelt, 18-49-es célcsoportot vizsgálva, nem csak főműsoridőben, de teljes napban is szuper eredményeket hozott a kiemelt korcsoportban piacvezető médiacsoport számára, amik nem csak a fő vetélytárssal szembeni versenyben kimagaslóak, hanem több TOP listás helyezést is jelentenek az RTL Magyarország kábelportfóliója számára.

Az elmúlt héten az RTL Magyarország 7 kábelcsatornából álló portfóliója all day-ben 7-ből 5 napot nyert meg a TV2 Csoport 13 kábelcsatornájából álló portfóliójával szemben, míg főműsoridőben minden estét magáénak tudhat a piacvezető médiacsoport. A két portfólió főműsoridős különbsége 3% volt, így az RTL Magyarország kábelcsatornái 15%-os eredménnyel (TV2 Csoport kábelcsatonái: 12%) a 2020-as évben a 4. legjobb hetét tudhatja magáénak.

Továbbá elmondható az is, hogy egyesével nézve a kábelcsatornákat, a versenyben a 35. héten, főműsoridőben, 18-49-es korosztályban a TOP5 legnézettebb csatorna közül 3 helyezést is az RTL Magyarország csatornái szereztek meg:

Film+ (4,7%)

Cool (4,2%)

Mozi+ (3,4%)

RTL II (3,4%)

Viasat3 (3%)

A Film+ és a Cool is remekelt az elmúlt héten, egész napot nézve, a legnézettebb kábelcsatorna címét a Cool nyerte el a maga 4,3%-os eredményével, mely az idei évben a Cool 3. legsikeresebb hetét is jelenti, míg főműsoridőt vizsgálva, a legnézettebb kábelcsatorna a Film+ lett (4,7%).

A kábelcsatornákat vizsgálva, a legnézettebb műsor is az RTL Magyarország kábelei közül a Film+-on, augusztus 27-én (főműsoridőben) vetített Az utolsó cserkész című film volt a maga 6,7%-os közönségarányával, amely 85,700-as átlagnézőszámnak felelt meg a 18-49 évesek körében.

Forrás: Nielsen közönségmérés/M-RTL, All day, Prime time, 18-49 SHR%, TSV + vendég adatok (kivéve utolsó 7 nap).

Legnézettebb videók