Műsorújság
RTL Most

Sikeres hétvége az RTL Klubon

Az RTL Klub a hétvégén esténként megelőzte fő konkurensét a kiemelt célcsoporton. Vasárnap este a Vasököl című akció filmet láthatták a nézők, amely 9,6%-os közönségarányával az elmúlt hét legnézettebb filmje lett a 18-49-es célcsoporton.

A főműsoridőt megelőző Híradó a múlt héten átlagosan 14,0%-ot (SHR) tudott felmutatni a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton.

Hétköznaponként az estét a Fókusz indította, amely az előző héten átlagosan 11,9%-ot (SHR) produkált, és ezzel minden nap megnyerte saját idősávját a kiemelt célcsoporton. Az infotainment magazin után a Barátok közt következett, amelyet a teljes lakosság köréből átlagosan közel 451 ezren követtek figyelemmel. A napi sorozatot hétfőn a Cápák között követte, amely 9,3%-ot (SHR) ért el a 18-49-es célcsoporton. Keddtől egészen péntekig a Jó fiúk volt látható a csatorna képernyőjén a 21 órás idősávban.

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – 18-49 évesek célcsoportjára, főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés és a vendégekre vonatkozó nézettségi adatokat is. Időszak: 2020. június 29. – 2020. július 5.

Legnézettebb videók