Műsorújság
RTL Most

Piacvezető az RTL Most!

A Nielsen Közönségmérés kutatása szerint az RTL Most platformot választotta a legtöbb felhasználó.

A Nielsen Közönségmérés által 2019 végén a 15 és 69 év közöttiek körében készült átfogó Video Plusz Kutatás szerint, az RTL Most a kutatást megelőző hónapban a legtöbbek által használt a tévétársaságok által üzemeltetett online videós platformok között. A kutatás szerint az RTL Most-ot próbálták ki a legtöbben, illetve használták az elmúlt egy hónapban (13%), így a platform maga mögé utasította a TV2.hu oldalt (9%), vagy a Médiaklikk.hu-t (2%). A kutatás szerint a külföldi streamingszolgáltatók esetében, a hazánkban ismert HBO GO rendszeres felhasználóinak az aránya 5%, míg a Netflixé 4%.

 

Az RTL Most platformon a felhasználók visszanézhetik az RTL Magyarország csatornáinak műsorait, valamint exkluzív tartalmak – többek között népszerű sorozatok, filmek, showműsorok- közül választhatnak.

 

„Nagyon örülünk a kutatás eredményeinek, amely megerősíti, hogy az RTL Most kapcsán jó úton járunk, hogy magabiztosan piacvezetők legyünk. A felhasználók szeretik az RTL Most platformot és az ott található tartalmakat, amelyeket júliustól tovább bővítjük a közönség érdeklődésre számottevő műsorokkal. Ezekről hamarosan beszámolunk.” – kommentálta a kutatás eredményét Grósz Judit digitális – és üzletfejlesztési igazgató.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, Video Plusz Kutatás 2019 november; Universe (15-69 évesek): 6 994 263 fő, 1.195 elemű valószínűségi minta.

Legnézettebb videók