Műsorújság
RTL Most

Még mindig tarolnak a showműsorok az RTL Gold-on

Az RTL Gold 0,8%-os közönségarányt hozott a kereskedelmileg kiemelt célcsoport.

Az RTL Gold toplistája:

Anikó show: 2,4%

Marichuy – a szerelem diadala: 1,5%

Balázs show: 1,9%.

A Sorozat+ közönségaránya 0,7%-os SHR-t ért el a 11. héten a 18-49-es célcsoporton.

A Sorozat+ toplistája:

Columbo: 2,0%

Miami helyszínelők: 1,4%

A mentalista: 3,2%.

Az RTL+ ezúttal 0,6%-os közönségaránnyal zárta a hetet, a legnézettebb műsora pedig a vasárnap délutáni Extralarge című klasszikus volt Bud Spencer főszereplésével, mely 2,3%-os SHR-t hozott. A Muzsika Tv közönségaránya 0,5% volt a 18-49 évesek körében: az első helyezett pedig a vasárnap reggel vetített Klippel című műsor volt a csatornán (7,6%-os SHR).

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön, a 18-49 évesek célcsoportjára, főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés és a vendégekre vonatkozó nézettségi adatokat is. Időszak: 2020 március 9. – 2020 március 15.

Legnézettebb videók