Műsorújság
RTL Most

Márciusban is többen választották az RTL Magyarország csatornáit a kiemelt célcsoporton, főműsoridőben

A márciusi hónapban az RTL Klub és csoportszinten az RTL Magyarország csatornáit több néző választotta a 18-49-es kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben, sőt az év harmadik hónapjában még nőtt is az RTL Klub előnye legfőbb versenytársával szemben és közel két százalékpontos előnnyel zárta a márciust. Továbbá, az RTL Klub 55 megnyert estével vezeti a nézettségi versenyt 2021.01.01. és 2021.04.04. között.

A hónap, illetve a negyedév legnézettebb hírműsora az RTL Híradó volt mind a 18-49 éves (márciusi átlag 17,9%), mind pedig a teljes lakosság körében napi átlag 789 ezres nézőszámával (4+). A kiemelt célcsoporton, március hónapban a közönségkedvenc A mi kis falunk felkerült a TOP lista első helyére új évadának első részével és azóta is stabilan őrzi vezető helyét átlag 23,2%-os eredményével. Az év harmadik hónapjában hétköznapokon, átlagosan 16,8%-os SHR-rel továbbra is a Keresztanyu a legnézettebb program a 18-49 évesek körében az RTL Klubon.

A kereskedelmileg kiemelt, 18-49 éves korcsoportban, csoportszinten az RTL Magyarország szintén tartja főműsoridős vezető pozícióját 8 csatornájával a TV2 Csoport 14 csatornájával elért közönségarányával szemben.

Az RTL Magyarország 7 kábelcsatornája közül a márciusi hónapban, a 18-49 évesek körében, főműsoridőben:

  • a Film+-on március 13-án vetített Thor: Ragnarök című film 20 óra 20 perces kezdéssel 8,7%-os eredményt ért el, több mint 124 ezer nézővel. Ezzel az első negyedév legnézettebb filmje volt nemcsak a Film+-on, hanem az összes kábelcsatornát nézve is. Aznap este a Film+ főműsorideje 7,6%-on alakult, amely a Film+ idei legjobb eredménye.
  • Az RTL kábel portfólió legnagyobb csatornái, a Film+, a Cool és az RTLII is nyerni tudott márciusban, főműsoridőben a kiemelt célcsoporton a legfőbb riválisaikkal szemben.

  • Sorozat+ a maga 1,2%-os főműsoridős (19:00-22:59) átlagával az ország 13. legnézettebb csatornájának bizonyult ebben a sávban, ezzel olyan "nagy neveket" előzött be, mint az AMC, az AXN, a Viasat6, a JockyTV, az IzauraTV, a Paramount Network vagy éppen a Moziverzum. Külön kiemelendő a 19 és 20 óra közötti hétköznapi sáv, ahol a New York-i helyszínelők közönségaránya a februári 1,1%-ról 1,5%-ra nőtt.

Forrás: Nielsen Közönségmérés, Főműsoridő: 19:00-22:59, 18-49 és 4+ éves korcsoport, TSV adatokkal és Vendégnézőkkel, 2021. március hónap (2021.04.08-án lekért adatok alapján).

Legnézettebb videók