Műsorújság
RTL Most

Elsöprő sikerrel debütáltak az RTL Klub új, hétvégi műsorai

Az RTL Klub az elmúlt héten minden estén győzedelmeskedett a konkurenseivel szemben és átlagosan 14,9%-ot (SHR) ért el a kiemelt célcsoporton.

Húsvét hétfő este a csatorna a Bosszúállók: Végtelen háború című filmet tűzte a képernyőjére, amely 16,7%-os közönségarányával a 16. hét legnézettebb filmje lett a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton.

A főműsoridőt megelőző Híradó a múlt héten átlagosan 23,2%-ot (SHR) hozott, és ezzel minden nap megnyerte saját idősávját a 18 – 49-es célcsoporton.

Hétköznaponként az estét a Fókusz indította, amely az előző héten átlagosan 19,5%-ot (SHR) produkált. Az infotainment magazin után a Drága örökösök következett, amely átlagosan 20,1%-ot tudott felmutatni a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton, ezzel a tavaszi évadának eddigi legjobb eredményét érte el. A csütörtöki epizód 21,4%-os közönségarányával a 16. hét legnézettebb műsora lett a kiemelt célcsoporton. A napi sorozat az elmúlt héten átlagosan több mint 924 ezer embert szögezett a képernyő elé a teljes lakosságból.

Szombat este egy vadonatúj műsorral jelentkezett a csatorna. A Made in Karantén bemutatkozó adása 16,7%-ot (SHR) hozott a 18 – 49-es célcsoporton. A teljes lakosság köréből pedig közel 672 ezren kísérték figyelemmel, hogy milyen produkciókkal próbálják a jelentkezők megnyerni a zsűri szimpátiáját. Ezt követően a Mellékhatás került képernyőre, amely 14,8%-ot (SHR) tudott felmutatni a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton. A teljes lakosság köréből több mint 595 ezren követték figyelemmel a drámai sorozat aktuális epizódját.

Vasárnap este új műsorokban bővelkedett az RTL Klub. Először a Maradj haza magadnak! sorozat első részét láthatták a nézők, amely 17,2%-os közönségaránnyal debütált a kiemelt célcsoporton. A magyar reality a teljes lakosság köréből több mint 618 ezer embert szögezett a képernyő elé. Ezt követte a Segítség! Itthon vagyok!, amely 15,5%-ot (SHR) produkált a 18 – 49-es célcsoporton. Az új magyar fikciós reality-t közel 546 ezren kísérték figyelemmel.

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – 18-49 évesek célcsoportjára, főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés és a vendégekre vonatkozó nézettségi adatokat is. Időszak: 2020. április 13. – 2020. április 19.

Legnézettebb videók