Műsorújság
RTL Most

7-ből 7 napot nyert az RTL Klub

Az RTL Klub mind a hét estét megnyerte a 48. héten és több mint a dupláját verte versenytársára a fő kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben. A csatorna az idei év eddig eltelt 339 napjából 284 megnyert esténél tart.*

A Konyhafőnök VIP lefőzhetetlen: a műsor, az előző két héthez hasonlóan, minden hétköznap este magabiztosan nyerte saját sávját a versenytárs vele azonos idősávban futó két új műsorával szemben. (18,4% SHR vs. 7,1% SHR).

A főműsoridőt megelőző Híradó az előző héten átlagosan 16,5%-ot (SHR) produkált a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton, a hétköznap esténként jelentkező Fókusz pedig átlagosan 15,3%-ot (SHR) tudott felmutatni, ezzel valamennyi estén győztesként került ki a saját idősávjában.

Szombat este ismét mindent vitt az X-Faktor: a harmadik élő adás 31,3 százalékos közönségarányt ért el a fő kereskedelmi célcsoportban, a teljes lakosságból 994 ezren voltak kíváncsiak a tehetségkutató showműsorra. A vasárnap este pedig a Fekete Párduc sikeréről szólt: a Marvel hős 15,1%-ot (SHR) produkált, és ezzel az előző hét legnézettebb filmje lett a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton.

Összességében az RTL Klub mind a hét estét megnyerte és versenytársánál 125%-kal magasabb eredménnyel – 17,8% SHR vs. 7,9% SHR – zárta a 48. hetet a fő kereskedelmi célcsoportban a 19 és 23 óra közötti idősávban.

Csoportszinten az RTL Magyarország nyolc csatornája növelte előnyét az előző héthez képest: a 48. héten 31,5 százalékos közönségarányt ért el - ez az eredmény már 45 százalékkal bizonyult eredményesebbnek a versenytárs 14 csatornából álló portfóliójánál a fő kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben. A teljes napot vizsgálva 17 százalékkal teljesített jobban az RTL Magyarország.

*Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49 éves célcsoport, főműsoridős (19:00-22:59) átlag SHR% alapján, TSV adatokkal, 2019.01.01.-2019.12.06-ig.

Forrás: Nielsen Közönségmérés. A nézettségi adatokat – ahol nem jelezzük külön – az RTL Klub kereskedelmileg legfontosabb, fiatal felnőtteket magába foglaló célcsoportjára (18-49 évesek), főműsoridőre vonatkozóan közöljük. Este és főműsoridő alatt a 19:00-22:59 közötti idősávot értjük. A műsorok nézettségénél az adott műsorszám napi nézettségét vesszük alapul, amely tartalmazza az élő, valamint a napon belül történő visszanézés nézettségi adatait is. Időszak: 2019. november 25. – 2019. december 01.

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, 4+ korcsoport, főműsoridő (19:00-22:59), teljes nap, live+aslive, kumulált tsv adatokkal.

Legnézettebb videók