Továbbra sincs kihívója a hazai televíziós piacon az X-Faktornak: az első élő adás 31,6%-os közönségarányt ért el a fő kereskedelmi célcsoportban.

Megállíthatatlan az X-Faktor

Az élő showműsor a 18-49-es korcsoport 31,6%-át ültette a képernyő elé, míg a teljes lakosságból 1 millió 17 ezren követték figyelemmel a feszültségektől sem mentes adást. A műsor kifejezetten erős volt a 15-24 éves korosztály körében (44,9% SHR) és a 18-29-es korcsoportból éppen televíziót nézők 40,1 százaléka is az X-Faktor résztvevőivel töltötte a szombat estét. További érdekesség, hogy az X-Faktor 2018-as, első kilenc adásának nézettségi átlaga a 2017-es évad hasonló adásainak átlagához képest az idén 10 százalékkal több nézőt vonzott a fő kereskedelmi célcsoportban.

X-Faktor 2018 - TOP11 - Közös dal - Rise (Jonas Blue ft. Jack & Jack)


Emellett kiválóan kezdett a Konyhafőnök VIP – a séfek csatája is: az első adáshéten átlagosan 19,1%-os közönségaránnyal futott a kereskedelmileg fontos 18-49-es korcsoportban és minden este legyőzte a versenytárs azonos sávban futó műsorait. A kutatási adatokból az is kiderül, hogy a Konyhafőnök VIP adásai kifejezetten népszerűek voltak a fiatal, 18-29 éves korosztály körében (21,2% SHR), illetve a műsorra szívesen kapcsoltak a 18-49 éves nők is (20,7% SHR) is.
 

A Válogatónak vége, a séfek megkezdik a kiképzést:


Forrás: Nielsen Közönségmérés