KERESÉS search-close

Jöjjenek velünk a lélegzetelállítóan gyönyörű Sri Lankára!

szerző:
2015.12.17. 20:23
Ahogy itthon hidegebbre fordult az idő, mi gondoltunk egyet és a trópusok felé vettük az irányt. A választásunk egy rendkívül színes, egzotikus országra esett. Sri Lankán töltöttünk egy hetet, és ennek egyetlen percét sem bántuk meg.  Jöjjenek velünk, nézzék meg útibeszámolónkat!
Jöjjenek velünk a lélegzetelállítóan gyönyörű Sri Lankára!
Budapestről egy időben charterek is indultak Sri Lankára, mostanság inkább menetrend szerinti járatokkal lehet utazni, ám ez sem kényelmetlenebb, sőt. Mi a Turkish Airlines-szal repültünk isztambuli átszállással és Maldív-szigeteki technikai megállással. első éjszakát Sri Lanka legismertebb üdülővárosában Negombóban töltöttük. A tengerparton igazi trópusi idill fogadott minket, pálmafák, az indiai-óceán 30 fokos hullámai, finom homok. És egy csodás naplemente.

Sri Lankai utunk második napján az ország dimbes-dombos belseje felé vettük az irányt a kisbusszal. A szerencsének köszöngetően a pár órás út alatt aztán láttunk egy s mást, amitől egészen izgalomba jöttünk.

Első állomásunk Sri Lanka elképesztően ősi, gazdag történelméről, kultúrájáról árulkodott. Az ősi, nagy történelmi múlttal rendelkező városok régiója a hegyvidéktől északra található. Az aranykorban ez a terület volt a szingaléz civilizáció központja. Aztán jöttek a dél-indiai hódítók, és e városok egy része teljesen kihalt. Szépen lassan a dzsungel költözött a falak közé. A régészek legnagyobb örömére, hiszen bármekkora pusztítást is okoztak az indák és gyökerek, az áthatolhatatlan őserdő megóvta e történelmi emlékeket a további emberi pusztítástól. Polonnaruwa, a hajdani főváros épületeinek, palotáinak, templomainak romjai mind e dicső múltat idézik.  Ezek a romok, olyan épületek maradványai, amiket nagyjából akkor építettek, amikor mi otthon megalapítottuk a magyar államot  Azaz körülbelül egyezer éve. Érdemes itt jó pár órát eltölteni és egyszerűen kalandozni a hatalmas kiterjedésű romantikus hangulatú romvárosban. A túra végén csodálják meg Buddha három szobrát a három hagyományos pozícióban. Ülve, állva, és fekve.

Kalandozzon velünk Ön is szombaton 11:05-kor az RTL Klubon!

^

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett! Figyelem! Ez a médiatartalom kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük, használjon szűrőprogramot. Szűrőprogram letöltése és további információk itt.

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett!

Elmúltam 18, megnézem
Nem nekem való
!

Figyelem, a következő videó a nyugalom megzavarására alkalmas képsorokat és hanghatásokat tartalmazhat!