KERESÉS search-close

Jöjjenek velünk a lélegzetelállítóan gyönyörű Sri Lankára!

Ahogy itthon hidegebbre fordult az idő, mi gondoltunk egyet és a trópusok felé vettük az irányt. A választásunk egy rendkívül színes, egzotikus...

A Balaton télen mutatja egyik legszebb arcát

A balatoniak úgy tartják, hogy a tó olyan, mint egy gyönyörű, de makrancos nő. Ezer hangulata és színe van a rikító kékeszöldtől a viharos...

Pihenje ki magát az ünnepek alatt!

Itt a december, az ünnepek, így műsorunk is az ünnepvárás jegyében készült. Ellátogattunk három ünnepi díszbe öltözött szállodába, a...

Ősszel feltétlenül látogasson el Sopronba!

Sopron hazánk egyik legrégebbi történelmi borvidéke, de a szőlőn kívül még van egy pár élvezeti cikk, aminek készítése hasonló odafigyelést, ...

Hamarosan itt a síszezon, irány Murau!

Az előrelátók talán már rég le is foglalták a szállást valahol, a legtöbben Ausztriában. Hamarosan kezdődik a síszezon, amit a téli sportok...

Nosztalgiavonattal utaztunk vissza a múltba

Felfedezünk egy Velencei-tavi wellness hotelt, majd visszarepülünk a múltba egy nosztalgiavonat segítségével. Tartsanak velünk!

Magyarországon is vannak csodák!

A Kalandor mai adásában előbb Hévízre, majd Siófokra látogatunk.

Kalandozások országhatáron innen és túl

Most szombaton a főváros környékére, Magyarország leggazdagabb településére, Telkibe utazunk, majd Budajenőre, de mindezek előtt  kicsit...

Matyóföld központjába látogattunk

Bár alig húszezren lakják, Mezőkövesd kulturális jelentősége a Matyóföld központjaként mégis óriási. A világban például a magyar népviseletet...

Az egri borvidék csodái

A mai adásban bemutatunk egy nagy gyulai fejlesztést, valamint ellátogatunk az egri borvidékre, egy borászatba és az ország egyik legkülönlegesebb...

Fedezze fel velünk Jordánia csodáit!

Ma Közel-Keletre utazunk, Jordániába. A sivatagi királyság már több évtizede igen népszerű az magyar turisták körében. Nemcsak a kitűnő...

Hajdúszoboszló: a város, ahol egész évben strandszezon van

Ezúttal az Európa-szerte híres kelet-magyarországi üdülőváros Hajdúszoboszló hotelkínálatából szemezgetünk. Megmutatjuk, hogy ilyenkor a...

Alsó-Ausztriában szomszédoltunk

Van Ausztriában egy hagyomány. Az ország valamelyik tartománya minden évben megrendezi a Landesausstellungot, azaz az éves tartományi kiállítást. ...

A Balatont ősszel sem lehet megunni!

Bár már a szó klasszikus értelmében vett szezonnak vége, a mai adásban a Balatonra megyünk, megmutatjuk, hogy a már egy kicsit hűvösebbre fordult...

Tartson velünk egy nyugat-balatoni kalandra!

A mai adásban a Balaton nyugati medencéjének partján túrázunk, mégpedig biciklivel. Utunk során majd egy tucat helyszínt érintünk, melyek többsége...

Csodálatos természeti környezet: a Spreewaldban barangoltunk

Mai adásunkban némileg rendhagyó módon külföldre utazunk, mégpedig Németorszég keleti határvidékére a Spreewald régióba. Hagyományok és...

Palócföld ékszerdoboza, Hollókő

Hollókő, a Palócföld és egész Magyarország ékessége, ráadásul világörökség. A Cserhát szívében található Hollókő Közép-Európa...

Szentes, a példamutató város

A most következő felvételek garantáltan rabul ejti Önöket, kíváncsivá, majd egy kicsit mindannyiukat szentesivé teszik. Irány tehát Csongrád...

Budapest gyöngyszemei, a fürdők

Ebben az adásban a vízé lesz a főszerep. A főváros történelmi fürdőit mutatjuk be Önöknek. Széchenyi, Gellért, Király, Rudas, Lukács. Budapest...

Ráckeve elbűvölő csodái

Ezúttal a Budapesttől délre található hangulatos Ráckevére utazunk, ahol nemcsak a Savoyai kastélyt látogattuk meg, de hajóra is szálltunk, ...

Legkisebb történelmi borvidékünkön ettünk-ittunk, felfedeztünk

A Kalandor eheti adásában jártunk Miskolcon, a családok városában, ellátogattunk hazánk legkisebb borvidékére. Végül pedig a kánikulai napot...

Fedezze fel velünk Keszthely csodáit!

A következő adásban az ország egyik, majd másik felében kirándulunk.  Először megnézzük Miskolc vizes kínálatát, majd átmegyünk Balaton...

Egy forró nyári nap Hajdúszoboszlón

A július eleji ember próbáló kánikula egyik legforróbb napján, Európa legnagyobb strandján, a hajdúszoboszlói Hungarospa-ban jártunk, hogy...

Miskolc izgalmas, új arca

Ma előbb Bükfürdőre, hazánk egyik legnevesebb fürdőparadicsomába utazunk, aztán pedig az ország mások felébe Miskolcra megyünk, hogy megmutassuk...

Különleges Múzeumok Éjszakája a Nyugat-Balatonnál

A Múzeumok Éjszakáján a  a Balaton nyugati medencéje körül kalandoztunk, másnap hazafelé pedig Balatonföldváron egy frissítő koktéllal...

Megkóstoltuk a legfinomabb tokaji borokat

Ezúttal hazánk egyik történelmi borvidékére, Tokajba látogatunk, ahol nem csak finom borokat kóstolunk majd, de jókat eszünk is.

Szigetköz, ahol mindenki úgy pihen, ahogy kedve tartja

Magyarország egyik legszebb, legvadregényesebb tája a  Szigetköz. A Duna ölelésében található tájegység autópályáinkon keresztül jól...

Hűsítő nyári hétvége az Alföldön

Legutóbbi adásunkat az első igazi forró nyári hétvégén forgattuk. Azonban nem nagy tavaink mellé mentünk egy kis felüdülésért, hanem az Alföldön...

Pihenés a javából: Mire vágyik a modern kor embere?

A Kalandor első nyári adásában Nyugat-Magyarországra megyünk. Először egy zalakarosi szállodába, ahol egy szakember segítségével a ma vendégének...

A város, ahol szinte él a történelem

Magyarország egyik legszebb történelmi városba, Egerbe és az onnan alig negyedórányira található Noszvajra visszük Önöket. Változatos programok, ...

A Mátra mesebeli tájain jártunk

A Mátra varázslatos tájain jártunk. Kalandozásunkat Kisnánán kezdtük.

Zempléni kalandok és a hamisítatlan balatoni gyros nyomában

Ezúttal a Balatonhoz megyünk egy kis előszezoni kirándulásra, azután pedig egy izgalmas hegyvidéki kalandparkba látogatunk, ahol valódi kalandokban...

Budapest gyöngyszemei a Kalandorban

A mai adásban a vízé lesz a főszerep. A főváros történelmi fürdőit mutatjuk be Önöknek. Széchenyi, Gellért, Király, Rudas, Lukács.

Kalandjaink az evés-ivás körül forognak

Emberes bajor csülök, olasz risottó, és japán sushi. Királyi reggelik Budapesten, mindez a Kalandorban

Ki mondta, hogy a tudomány nem lehet szórakoztató?

Ezúttal a technika és a tudomány világába kalauzoljuk Önöket! Úti célunk Győr, ahol a közelmúltban már másodjára rendezték meg a Tudományfesztivált. ...

Hollókő: a falu, ahol megállt az idő

A Kalandor következő adásában beszámolunk húsvéti hollókői élményeinkről és ellátogatunk a hazai wellness turizmus egyik fellegvárába, ...

Nyugalmas vizeken kalandoztunk

A Kalandor következő adásában wellnessezünk egy nagyot, olyan sokat fogunk fürdeni, hogy egész biztosan ráncosra ázik majd kezük-lábuk. Hajdúszoboszló, ...

Az egészség és wellness jegyében kalandoztunk

Következő adásunkban egy eldugott, kevésbé ismert budapesti fürdőt mutatunk be önöknek, aztán Hévízen beugrunk egy speciális táplálkozási...

Hajdúszoboszló, hazánk gyógyfürdő és wellness Mekkája

Önök ezúttal is egy kifejezetten kellemes belföldi utazáson vehetnek részt, ehhez nem kell egyebet tenniük, mint a képernyők előtt maradni és...

Budapest újabb patinás fürdőjébe látogattunk

Budapest egyik legszebb történelmi fürdője, gasztronómia  és wellness egy zalakarosi hotelben, és egy kis adrenalin löket Visegrádon. Mindez...

Széchenyi fürdő: a budapesti wellness-birodalom egyik gyöngyszeme

Magyarország wellness nagyhatalom, Budapest pedig egy igazi kozmpolita-wellness főváros. Források százai, fürdők, strandok tucatjai várják itt...

Télből a nyárba, utazás a varázslatos Seychelles-szigetekre

Már igencsak hidegre fordult az idő itthon Magyarországon, amikor egy az Indiai-oceánon található apró szigetállamba  repültünk. Jó meleg...

Borkalandok Vilányban

A villányi hazánk egyik legkisebb, de egyben egyik legismertebb történelmi borvidéke. Most ide utazunk, ahol Villány és a közeli Palkonya példaértékű...

Létezik az a bizonyos mesés kelet?

A mesés kelet az európai romantika egyik legközhelyesebb toposza. E jelzős szerkezet hallatán mindenki kinccsel megrakott karavánokról, nyüzsgő...

Adrenalinfröccs a pályán, Valentin-napi pihenés a wellness hotelben

A Kalandor következő adásában éles helyzeteket fogunk átélni egy vezetéstechnikai pályán, aztán pedig kipihenjük az ezáltal keletkezett stresszt...

A város, ahol hazánk legnagyobb egyházi épülete áll

Vasárnap hazánk egyik legfontosabb történelmi városába utazunk. Nem kisebb esemény, mint a magyar állam születése kapcsolódik ehhez a helyhez. ...

A Mátra legendás grandhotelében jártunk

A Kalandor vasárnapi adásában a Mátrában barangolunk. Megnézünk egy legendás grandhotelt,ami egyben hazánk első wellness-szállodája. Segway-ezünk...

Kreischberg – „A legnyugatibb magyar régió”

Természetesen politikailag ez nem igaz, ami a valóságot illeti, nem is olyan nagy butaság. A magyarok egyik kedvenc síterepén, Kreischbergen kalandoztunk! ...

2014 legérdekesebb kalandjai - Külföld

Ezúttal 2014 legszebb, legjobb és legérdekesebb, legizgalmasabb pillanatait fogjuk felidézni. Tartsanak velünk! Éljük át újra együtt tavalyi...

2014 legérdekesebb kalandjai - Belföld

Belga kalandok

Idei első adásunkban megmutatjuk, hogy akár Nyugat-Európa valamely városában is tehetünk egy egynapos kirándulást. Akár egyetlen napra is érdemes...

Kalandozás a Mátrában

Idei utolsó adásunkban Magyarország legmagasabb hegységébe, a Mátrába utazunk, Gyöngyösön, a Mátra kapujában kezdjük. Majd egy ultramodern...

Kelet-Magyarországon barangoltunk

Ezúttal Kelet-Magyarországon barangolunk. Megmutatjuk, hogy Európa legnagyobb fürdőhelye, Hajdúszoboszló télen sem alszik.  Azt is, hogy a...

Egy remek belföldi célpont és egy csodálatos minivilág

A Kalandorban ezúttal megnézzük Budapest vadonatúj látványosságát, egy miniatűr világot. Valamint elugrunk Gödöllőre, ahol a barokk csodálatos...

Repüljünk a nyárba!

A Kalandorral ezúttal a csodálatos Mauritiuson barangolunk.

Az ősz örömei a Kalandorban

Három szálloda, három stílus, három gyönyörű vidéke az országnak.

Esztergom csodái

Ezúttal hazánk egyik legfontosabb történelmi városába, Esztergomba utazunk. Nem kisebb esemény, mint a magyar állam születése kapcsolódik ehhez...

Kicsi, de rengeteg élményt kínál: Grúzia

Van itt minden: történelmi városok, nagyváros, jó konyha, aranykincsekkel tömött múzeumok, kulturális örökség, vadregényes hegyvidék, sőt, ...

Egy kis alpesi csoda

A Kalandorral ezúttal a gyönyörű Murauba látogatunk.

Lenyűgöző Budapest

Ezúttal gyönyörű fővárosunkban, Budapesten kalandozunk. Friss tengeri halat eszünk, megmutatjuk a város egyik legszebb homlokzatát, adásunk végén...

Felfedjük Isztambul kulináris titkait!

Ezúttal Isztambulba látogatunk, de nem azért, hogy történelmi látnivalókat nézzünk meg, hanem hogy jókat együnk!

Két világörökség egy adásban

Tartsanak velünk Németországba és fedezzük fel együtt a rokokó és a gótika csodáit. Németország nyugati határvidékére, Észak-Rajna Vesztfáliába...

Élni és élni hagyni, Kölnben

Németország egyik legizgalmasabb városába, a szabadszelleműségéről, no és persze hatalmas dómjáról és kölnijéről híres Kölnbe repülünk. ...

Őszi séta Hévízen és Egerben

Most vasárnap is kirándulunk, két helyszínünk lesz. Eger, ahol a napokban fejezik be a csodálatos történelmi belváros teljeskörű felújítását. ...

Etiópia karnyújtásnyira

Afrika közelebb került Magyarországhoz, az etióp légitársaság már közvetlenül repül Addisz-Abebából Bécsbe, és ezzel nemcsak az osztrák, ...

Megkóstoltuk az első idei újbort

A Kalandor következő adásában a nyugati országrész két városába  látogatunk el, először Zalakarosra, ahol azt nézzük meg, hogyan és...

Kiskőröstől Vindornyalakig kalandoztunk

Ismét egy valóságos országjáró túrára indulunk, hiszen ellátogatunk az alföldi Kiskőrösre, a Balaton déli partján  található Lellére, ...

Karintiai nyár

Kristálytiszta vízű tavak, csodálatos hegyek, sok napsütés és egy csipet délies könnyedség - ezek egy karintiai nyaralás kellékei.

Visszarepülünk az időben

Vasárnap egy nyugat-magyarországi kirándulásra visszük Önöket! Előbb ellátogatunk Sümegre, ahol egy pár száz évet vissza is repülünk az...

Alsó-Ausztria legnagyobb természetparkjában kalandoztunk

Kellemes alpesi legelők, mély szurdokok, bizarr sziklaformációk, vízesések, barlangok, csendes erdők és csodálatos kilátók összjátéka. Ezek...

Németország ízei

A németekkel kapcsolatban sajnos máig él egy előítélet, hogy nem igazán jó a konyhájuk. Hogy ez mennyire nem így van, erre szeretnénk rácáfolni. ...

„Nem erre számítottam, ez a város gyönyörű”

Legtöbben ezzel a tapasztalattal térnek haza Miskolcról. Számos turisztikai attrakció újult meg, sőt született itt a közelmúltban.

Itt a kánikula, irány a strand!

Két helyszínünk: a Balatonlellei strand, ahol frissítő koktélokat keverünk Morafcsik Péter barátunk segítségével, illetve a Tiszakécske-Kerekdombi...

Nyugat-balatoni kaland két keréken

A Balaton nyugati medencéjének partján túráznunk, mégpedig biciklivel. Utunk során egy tucat helyszínt érintünk, melyek többsége így vagy...

Berlin gasztroszemmel

Ezúttal egy speciális nézőpontból vesszük górcső alá Európa egyik legmenőbb, legizgalmasabb fővárosát. Azoknak próbálunk meg tippeket adni, ...

Egy titokzatos afrikai ország: Etiópia

Egy igazán egzotikus utazás részletei a vasárnap délelőtti Kalandorban!

Ha belföldi nyaralást tervezünk

Kehidakustány: a gyógyturizmus új lehetőségei, Balatonlelle: új fejlesztések, Balatonboglár: balatoni gasztronómia és borok a déli partról. ...

A Szigetköz és Balatonboglár kincsei

Előbb a csodálatos Szigetközbe kirándulunk, majd adásunk végén Balatonboglárra, a déli part egyik legszebb nyaralóhelyére.

Karintiai nyár

Magyarország egyik legszínesebb városa: Eger

A bor városa, történelmi város, barokk város, fürdőváros, diákváros, és fontos egyházi központ. Nem több helyszínről van szó, hanem egyetlen...

Különkiadás: Tehetségesek, kalandorok

Egy különleges adás keretében tehetséges magyar fiatalokat szeretnénk bemutatni, olyan fiatalembereket, akik egy-egy területen, fiatal koruk ellenére...

Kaland Szentgotthárdon

Vasárnap egy kicsi, de annál több látnivalóval, programmal kecsegtető nyugat-magyarországi városban kalandozunk.

Mártózzanak meg velünk Bükfürdő csodálatos gyógyító vízében!

Gyógyulás, lazítás, pihenés és aktív kikapcsolódás, mindez hazánk és Európa egyik leghíresebb fürdővárosában.

Hévíz csodái és a varázslatos Szigetköz

Hévíz csodálatos termálvizű tava, Magyarország, sőt Európa egyedülálló kincse. Előbb ide utazunk, hogy szemügyre vegyük a város néhány...

Százhalombatta rejtett kincsei

Magyarország egyik nagy ipari központjába, Százhalombattára utazunk, ahol nemcsak kőolajfinomító, erőmű és ipari park van!

Alsó-Ausztria legnagyobb természetparkjában kalandozunk

Nyáron duplázik a Kalandor!

Az RTL Klub turisztikai élménymagazinja nyáron szombaton és vasárnap is vadonatúj részekkel jelentkezik! Kalandozzanak velünk egész hétvégén! ...

Fókuszban a szenzációs Tisza-tavi Ökocentrum!

Magyarország egyik legvadregényesebb tájára, a Tisza-tó vidékére visszük Önöket!

A Gyógyvizek Völgyébe utazunk

Gyógyvíz és bor, két csodálatos dolog, amelyek megédesítik az életet. Leginkább ezek miatt érdemes az Egerszalók, Demjén és Egerszolát községeket...

A természet lágy ölén kalandozunk

A Kalandor vasárnapi adásában nem megyünk múzeumokba és nem sétálunk a belvárosban sem, hanem a természet közelségét élvezzük a Mátrában. ...

A Mátra kapujába, Gyöngyösre utazunk

Megcsodáljuk a belvárost, fenséges vadhúst eszünk, kisvonatra ülünk, kirándulunk az erdőben, végül pedig, ahogy azt egy hosszú nap végén...

Egy romantikus, lendületes alföldi város

Petőfi-kultusz, királyi libafinomságok, honfoglalás kori emlékek, a magyarországi büntetések vérfagyasztó története, gyógyvíz a kórházban...

Nyugat-Magyarországon kalandozunk

Állomásaink: Zalakaros, ahol szépülünk, Szentgotthárd, ahol ámulunk a modern technika csodáin, a Sopron melletti Lővérek, ahol töltekezünk...

Három hely, háromféle kikapcsolódás

Egy világörökség, egy összművészeti bisztró, és egy wellness paradicsom. Különleges helyek, ahol a lazulás mellett hagyományokkal és izgalmas...

20 perces wellness hétvége a Kalandorral

Keresztül-kasul autózunk az országon. Több belföldi pihenési lehetőséget is ajánlunk. Egyet ígérhetünk, a maga nemében mindegyik helyszín...

Kultúratúra Hódmezővásárhelyen

Hódmezővásárhely 2014-ben is gazdag művészeti kínálattal és egyedi kulturális rendezvényekkel várja a látogatókat. Vasárnap többek között...

Időutazás Sümegen

Sümegre kirándulunk, lesznek gyönyörű fiákerek, középkori lovagok, középkori ételek, sőt egy kis legújabbkori wellness is.

Irány a török riviéra

Mindössze pár évtized kellett ahhoz, hogy az álmos kis halászfalvakból sokszázezres, sőt milliós városok legyenek. Az itt élők csendes életüket...

A technika világában kalandozunk

Vasárnap a technika világában kalandozunk, a gépgyártás hazai fellegvárában, Győrben és környékén. Ellátogatunk a 2 éves Mobilis Felfedezések...

Királyi reggelik Budapesten

Kalandjaink ezúttal az evés-ivás körül forognak. Emberes bajor csülök, olasz rizottó, és japán sushi - mindez a Kalandorban vasárnap délelőtt...

Hazánk első wellness szállodája

A Kalandor vasárnapi adásában a Mátrában barangolunk. Megnézünk egy legendás grandhotelt, ami egyben hazánk első wellness szállodája. Segway-ezünk...

Górcső alatt a budapesti kávéházak és konditermek

Vasárnap Budapesten kalandozhatnak velünk. Ellátogatunk egy konditerembe, ahol izgalmas, korszerű edzésmódszereket és kezeléseket fedezünk fel. ...

Eger a wellness-nagyhatalom

Az egyik legszebb történelmi városunkat egy egészen új oldaláról mutatjuk be. Strand, törökfürdő, különféle egzotikus masszázsok, és finom...

Multikulti a Közel-Keleten

Tartsanak velünk vasárnap egy igazán izgalmas kalandra Izraelbe.

Budapest, Budapest te csodás!

A vasárnapi adásban a fővárosba megyünk! Eszünk-iszunk, fagyoskodunk, hüllőktől borzongunk, és még egy kis kultúrára is jut időnk. Jöjjenek...

Szépüljenek velünk kívül-belül a Szépasszonyvölgyében

Vasárnapi adásunk első felében egy díjnyertes hotelbe látogatunk, ahol az ayurvéda ősi gyógymódjával ismerkedünk. Aztán az egri Szépasszonyvölgyében...

Oroszország ízei és a repülés élménye

Orosz cári konyha, igazi egzotikus alapanyagokkal és molekuláris gasztronómia a bárpultban. Valamint egy izgalmas, egészen valósághű repülőszimulátorterem, ...

Kecskeméti ízvadászat

Ez az RTL Klub vadonatúj élménymagazinja. Első adásunkban egy kecskeméti gasztrokalandra invitáljuk Önöket! Tartsanak velünk!

Kalandor - A műsorról

Turisztikai élménymagazin

^

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett! Figyelem! Ez a médiatartalom kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük, használjon szűrőprogramot. Szűrőprogram letöltése és további információk itt.

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett!

Elmúltam 18, megnézem
Nem nekem való
!

Figyelem, a következő videó a nyugalom megzavarására alkalmas képsorokat és hanghatásokat tartalmazhat!