Műsorújság
RTL Most

Deutsch „csiripjeinek” nemzetközi visszhangja

A magyarok nagyon kedvesek és udvariasak, de mint szenvedélyes emberek, igen gazdagon tudnak káromkodni.
Az, hogy Deutsch Tamás nem hagyott ki szóközöket az új mondatok előtt, az Economist szerint annak tudható be, hogy csak 140 karakter állt a rendelkezésére.

A lap szerint nem minden szocialista vívja ki magának Deutsch Tamás haragját. Néhány héttel korábban készített vele egy interjút Demcsák Zsuzsa, aki éppen a korábbi Gyurcsány-kormány szóvivője volt. Deutsch egy egészen más bejegyzést közölt ezek után. "Jó volt újra személyesen találkozni Demcsák Zsuzsával. Képernyőn is gyönyörű, de az életben még szebb!"

Deutsch a twittjeiről az Economistnak elmondta, hogy valóban ő írta őket. "Célom az volt, hogy őszinte legyek és közvetlen, a Twitter egy olyan média, ahol a személyes hang általánosan használt és elfogadott." -nyilatkozta.

Az economist.com szerint a vitatott médiatörvény miatt a kormány egy londoni székhelyű PR-céget bízott meg egy százezer fontos munkával, hogy tanácsokat adjanak, és csiszolgassák egy kicsit az országimázst. A vállalatnak talán azzal kellene kezdenie, hogy órákat ad az elfogadható nyelvhasználatról a közbeszédben - írja az economist.com.

Forrás: economist.com / Független Hírügynökség

Legnézettebb videók