Műsorújság
RTL Most

Egyre több részletfizetési kérelem az E.ON-nál

Mindenkinek próbálnak valamilyen megoldást találni, de ha valaki állandóan késik a fizetéssel, azon nem tudnak segíteni.
Evelin egyedülálló anya, két iskolás fiával él egy 55 négyzetméteres lakásban. Csütörtökön éppen szabadnapos, de nem ritka, hogy hetente hat napon át 12 órában dolgozik ápolónőként. Havonta nyolcvanezer forintot sem kap kézhez.

„Amikor megkapom a fizetést, akkor tudok fizetni. A számlák 20-a körül jönnek, én 3-a, 4-e körül kapok fizetést, akkor megyek és befizetem a számláimat” – mondta Czágásch Evelin.

Vagyis szinte minden hónapban késve fizeti ki a számlát. Az áramdíj éves elszámolószámlája hatvanezer forintról szól, viszont még nem tudta befizetni. Evelin erre kért részletfizetést a szolgáltatótól, de nem kapott. Az E.ON-nál azt mondják, próbálnak segíteni ügyfeleiknek, de a cég nagy kintlévősége miatt a notórius későn fizetőkön azonban - ilyennek minősítették a győri fiatalasszonyt is – nem tudnak.

„Az energia árára, az energia befizetésére, mint egy kamatmentes hitelre tekinthettek, és sokan úgy gondolták, hogy csak a lejárat után a befizetési határidő után fizetik be a számláikat” – mondta Egyházi Nikoletta, az E.ON Hungária Zrt. szóvivője.

Az E.ON-nál azt mondják 2008 óta 30 százalékkal nőtt a tartozások mértéke, és mivel a cég szerint nem vált be az eddigi 90 napos türelmi idő, június 1-től már 60 nap után kikapcsolják a tartozóknál a szolgáltatást.

Legnézettebb videók