Műsorújság
RTL Most

Egyértelmű közönségsiker az RTL Klub vadonatúj műsora, a Házasság első látásra

Kiválóan kezdett az RTL Klub forradalmian új produkciója május első hetében: a Házasság első látásra összes eddigi epizódja bekerült a húsz legnézettebb műsor közé a kereskedelmi célcsoportban. A 18. héten sem volt kérdéses, hogy ki vezeti a nézettségi versenyt, mivel csoportszinten csaknem 7 százalékpontos volt a különbség az RTL Magyarország és a TV2 csoport csatornáinak nézettsége között a 18-49 évesek körében, főműsoridőben.

Május első hetében indult el az RTL Klub forradalmian új műsora, a Házasság első látásra, amelyben szakértők és pszichológusok szerint összeillő párok életét a „vakon” kötött esküvőtől kísérhetik nyomon a nézők. Az első négy adás egyértelmű közönségsikert hozott, hiszen a műsornak mind a négy múlt heti epizódja a top 20-ban végzett a kereskedelmi célcsoportban. Mi több, a Házasság első látásra május 3-i adása az ötödik legnézettebb műsor volt a 18. héten a 18-49 évesek körében, és 24 százalékos közönségarányt ért el. Ezen kívül a Házasság első látásra a nézettségi top 50-es lista kilencedik, tizenötödik és tizennyolcadik helyét szerezte meg és összességében heti csatornaátlag feletti, 22,5 százalékos átlagos közönségarányt produkált.

Továbbra sem kérdéses, hogy az RTL Klub Híradója a legnézettebb hírműsor a kereskedelmi célcsoportban. A 18. héten az RTL Klub Híradója átlagosan 19 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében szemben a TV2 Tények című műsorával szemben, ami ugyanebben a korcsoportban csupán 15,2 százalékos közönségarányt tudott produkálni.
Szépen teljesített az elmúlt héten az RTL Klub két, saját gyártású napi sorozata is. Az Éjjel-Nappal Budapest a top 50-es lista negyedik, hetedik, tizenegyedik és tizenkettedik helyét érte el és átlagosan 18,4 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmi célcsoportban. A Barátok közt pedig a nézettségi ranglista hatodik, tizedik, tizenharmadik és tizenhetedik pozícióját tudhatja magáénak és átlagosan 16,8 százalékos közönségarányt ért el.

Kiemelkedő eredményt ért el az RTL Klubon a Vasember és a Vasember 2 című amerikai akciófilmek – a Vasember 2. a második legnézettebb műsora lett a 18-49 évesek körében és 17,5 százalékos közönségarányt ért el. Az akciófilm első része pedig a nézettségi toplista harmadik helyét szerezte meg a kereskedelmi célcsoportban és 19,2 százalékos közönségarányt generált.

Csoportszinten ismét jelentős volt a különbség a 18. héten az RTL Magyarország és a TV2 csoport csatornáinak nézettsége között a kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben. Az RTL Magyarországhoz tartozó csatornák átlagos, 18. heti főműsoridős Live+As Live közönségaránya a 18-49-es korosztály körében ugyanis 29 százalék volt, míg a TV2 Csoport 22,1 százalékot ért el. Az RTL Klub főműsoridőben a kereskedelmi célcsoport körében idén eddig 116 estét nyert meg, míg a TV2 nyolcat.

Legnézettebb videók