A világsztárnak sajátos igényei vannak, ha a filmjei hirdetéséről van szó.

Ennyit kell fizetned, ha azt akarod, hogy Dwayne Johnson reklámozza a filmedet!

Úgy tűnik, hogy a Szikla nemcsak a karizmája miatt vált Hollywood egyik legjobban fizetett színészévé, hanem remek üzleti érzéke miatt is. Az akciósztár pontosan tudja, hogyan használja ki a népszerűségével járó lehetőségeket, legalábbis ezt látszik bizonyítani legújabb húzása.

Dwayne Johnson ugyanis külön kiköti a szerződéseiben azt a díjat, amiért hajlandó közösségi médiaoldalain reklámozni az éppen aktuális filmjét. A forgalmazónak nem kevesebb, mint 1 millió dollárt kell fizetni, ha azt akarja, hogy a Szikla promótálja új filmjét 104 millió követővel rendelkező Instagram oldalán, és egyéb közösségi média profiljain.

Bár ez elsőre elég furcsának tűnhet – mégiscsak a saját produkcióiról van szó –, a döntés logikus abból a szempontból, hogy a színész filmjeinek célközönsége pont az a generáció, amelyik ideje nagy részét az interneten, és főleg a közösségi médiaoldalakon tölti, Johnson pedig tisztában van az ebben rejlő hatalmas hirdetési potenciállal.

Csak hogy kontextusba helyezzük a dolgot: Johnson most forgó mozijáért, a 2020-ban bemutatandó Red Notice című akciófilmért, 22 millió dolláros fizetést kap, melyből egymillió csupán a közösségi oldalain történő hirdetésekért jár.

Forrás: Variety