KERESÉS search-close

Badacsony

11 tartalom van megjelölve ezzel a címkével: "Badacsony"

Hömpölygő víz, majd sárlavina

szerző:
2017.06.07. 14:52

Ítéletidő pusztított kedden kora este Egerben. A belvárosban térdig érő víz hömpölygött. Miskolcon a máskor néhány centi mély Szinva patak áradt meg, az egyik belvárosi teret el is öntötte. Nyíregyházára is lecsapott a vihar, ott is víz borította az utcákat. Badacsonyban is hasonlóan ömlött az eső, majd a víz és a sár.

TÉRDIG ÉRT: Szakadt az eső, folyt a víz

Fél óra leforgása alatt annyi eső esett Badacsony környékén, hogy több helyen bokáig ért a víz, máshol térdig a sár.

Féltik a balatoni szőlőt a borászok

Eltűnik a balatoni szőlő, ha nem kapnak segítséget a gazdák a kormánytól, vagy az uniótól. Ezt állítja az egyik leghíresebb csopaki pincészet tulajdonosa, Jásdi István. Szerinte sürgősen új tőkékre lenne szükség, de a Balatonon inkább nyaralókat építenek a dűlőkre. A borászokat összefogó Hegyközségek Nemzeti Tanácsának elnöke azt mondja: amíg a jövőről nincs egységes elképzelésük a balatoni pincészeteknek, nem érdemes segítségért lobbizni.

A „Big Mekk” az év strandétele

A kecskesajtos-bazsalikomos Big Mekk – így, két Ká-val – lett az Év Strandétele. A szakmai zsűri által legjobbnak tartott ételt egy badacsonyi büfében találták ki. Az Év Strandétele elismerés célja az, hogy évről-évre javuljon a büfékínálat színvonala a Balatonon.

A Balatont ősszel sem lehet megunni!

Bár már a szó klasszikus értelmében vett szezonnak vége, a mai adásban a Balatonra megyünk, megmutatjuk, hogy a már egy kicsit hűvösebbre fordult időben is van miért lemenni egy-egy hétvégére. Bemutatunk néhány új turisztikai fejlesztést. Tartsanak velünk! Kezdünk.

Tartson velünk egy nyugat-balatoni kalandra!

A mai adásban a Balaton nyugati medencéjének partján túrázunk, mégpedig biciklivel. Utunk során majd egy tucat helyszínt érintünk, melyek többsége így-vagy úgy kapcsolódik a nagy hírű Festetics- családhoz, akiknek öröksége tulajdonképpen a mai napig meghatározza a térség arculatát.

Különleges Múzeumok Éjszakája a Nyugat-Balatonnál

A Múzeumok Éjszakáján a  a Balaton nyugati medencéje körül kalandoztunk, másnap hazafelé pedig Balatonföldváron egy frissítő koktéllal lazítottunk a nap végén. Jöjjenek velünk!

Hazai borászat lehet az év legjobb épülete

Magyar borászat lehet a világ legjobb épülete egy nemzetközi építészújság által kiírt versenyen.

Szakadékba zuhant egy férfi

szerző:
2010.05.01. 19:48

Egy 25 méteres szakadékba esett egy 25-30 év körüli férfi szombat délután a Badacsonyban. A szerencsétlenül járt férfit a tűzoltók hozták fel a szakadékból.

^

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett! Figyelem! Ez a médiatartalom kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük, használjon szűrőprogramot. Szűrőprogram letöltése és további információk itt.

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett!

Elmúltam 18, megnézem
Nem nekem való
!

Figyelem, a következő videó a nyugalom megzavarására alkalmas képsorokat és hanghatásokat tartalmazhat!