Híradó

2018.04.04. 16:31 (szerda)

Médiaelemzés készült a kampányidőszak eddigi Híradós megjelenéseiről

Médiaelemzés készült a kampányidőszak eddigi Híradós megjelenéseiről

A Mérték Médiaelemző Műhely az RTL Magyarország felkérésére a kampányidőszak kezdetétől elemzi az RTL Híradó adásait, emellett – összehasonlításképpen – két másik országos csatorna: a TV2 és a közszolgálati Duna TV esti hírműsorait.

Az elemzés a kormányoldal és az ellenzéki oldal megjelenésére fordított összes idejét, valamint a kormányoldal és az ellenzéki oldal élő beszédre fordított idejének másodperces megoszlását vizsgálja csatornánként. A tartalomelemzés a február 21. és március 27. közötti időszakot vizsgálta.

 

A médiaelemzés letölthető a www.sajtoklub.tv oldalról, a március 28. és a kampány befejezése közti időszak eredményei később lesznek nyilvánosak.

 

RTL Magyarország

Marketing és Kommunikációs Igazgatóság

18

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett! Figyelem! Ez a médiatartalom kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük, használjon szűrőprogramot. Szűrőprogram letöltése és további információk itt.

Elmúltam 18, megnézem
Nem nekem való
!

Figyelem, a következő videó a nyugalom megzavarására alkalmas képsorokat és hanghatásokat tartalmazhat!

Megnézem
Nem nekem való
!

A tartalom megtekintése csak az X-Faktor Elit Klub tagjai számára engedélyezett!

A tartalom megtekintése csak az X-Faktor Elit Klub tagjai számára engedélyezett!