KERESÉS search-close

reklám

100 tartalom van megjelölve ezzel a címkével: "reklám"

Mégsem kell fizetni a lámpaoszlopokra ragasztott politikai plakátokért

Mégsem kell fizetni a lámpaoszlopokra ragasztott politikai plakátokért, így döntött a Kúria, miután az MSZP a testülethez fordult. Az Országgyűlés tavalyi döntése alapján közterület-használati díjat kell fizetni a reklámok után, így az MSZP-nek is több tízmillió forintjába kerültek volna a lámpaoszlopokra ragasztott plakátok.

Dombi, az Aranyér Man

A humorista nem mindennapi ajánlatot kapott. Kis ország, kis szuperhősök… na de azért ez?

Ha kíváncsi vagy a teljes adásra, kattints ide!

Rossz budapesti utakkal reklámozza kocsija kényelmét az egyik legnagyobb autógyártó

A kátyús, rossz budapesti utakkal reklámozza kocsija kényelmét az egyik legnagyobb autógyártó cég. A társaság Budapest belvárosában készítette el a filmet, amelyet Európa más országaiban is vetítenek. Az RTL Híradónak nyilatkozó autósok szerint igaz, ami a reklámban látható. Az MSZP szerint nem az autómárka marketingesei a hibásak a budapesti utak állapotáért. A Fővárosi Önkormányzatot hiába kerestük a témában.

 

A Super Bowl 100 milliónál is több nézővel megint kasszát robbantott

A Super Bowl, azaz az amerikai foci bajnokság döntője jóval több, mint egy sportesemény. A showbiznisz hazájában, az USA-ban rendre ez a legnézettebb tévéműsor, melyet 100 milliónál is többen néznek, csupán az Egyesült Államokban, ahol fél perc reklám 1,4 milliárd forintba kerül.

Rappelő polgármester, éneklő orvosok – mi a netes siker titka?

Ha nem profik csinálják, jóformán kiszámíthatatlan az esélye annak, hogy egy netes videó népszerű lesz-e vagy sem. Valószínűleg nem számítottak hatalmas sikerre azok a lelkes amatőrök sem, akik összeálltak és klipet forgattak a saját életükről. Egy miskolci gimnáziumról és Martfű városáról van szó: diákok, tanárok, orvosok, hívők, óvónők fogtak össze, pusztán lelkesedésből, és még a polgármestert is rávették, hogy reppeljen egyet…

Senki sem reklámozta még így a ValóVilágot, mint Zsuzsu!

A lány egyszer csak gondolt egyet és körbetelefonálta a világot...

Panasz a reklámköltések miatt

Panaszt tett az Európai Bizottságnál az állami reklámköltések miatt a Mérték Médiaelemző Műhely, a Klubrádió és Jávor Benedek európai parlamenti képviselő. Szerintük a kormányzati hirdetéseket nem szakmai, hanem politikai szempontok alapján osztják el, ez pedig torzítja a piacot.

Vizes világbajnokság: A jegybevétel tizenháromszorosa volt a reklám

Majdnem 13-szor annyit költöttek a vizes világbajnokság reklámozására tavaly, mint amennyi bevétel a jegyeladásból származott. Ez a rendezvényt lebonyolító cég éves beszámolójából derült ki, amiről az mfor.hu írt először. A szervezőket és a kormány hiába kerestük. A Jobbik szerint nem normális, hogy csaknem másfél évvel a vizes vb után még mindig nincs részletes elszámolás a költségekről.

Brandmánia 2018-06-21


szerző:
2018.06.22. 00:05

Brandmánia 2018-06-14


szerző:
2018.06.15. 00:15

Brandmánia 2018-06-07


szerző:
2018.06.08. 01:10

Brandmánia 2018-05-31


szerző:
2018.06.01. 01:05

Brandmánia 2018-05-24


szerző:
2018.05.25. 01:00

Brandmánia 2018-05-17


szerző:
2018.05.18. 01:00

Brandmánia 2018-05-10


szerző:
2018.05.11. 01:10

Brandmánia 2018-05-03


szerző:
2018.05.04. 01:10

Brandmánia 2018-04-26


szerző:
2018.04.27. 01:00

Brandmánia 2018-04-19


szerző:
2018.04.20. 01:10

Brandmánia 2018-04-12


szerző:
2018.04.13. 01:15

Brandmánia 2018-04-05


szerző:
2018.04.06. 00:35

Brandmánia 2018-03-29


szerző:
2018.03.30. 01:20

Brandmánia 2018-03-22


szerző:
2018.03.23. 01:05

Brandmánia 2018-03-08


szerző:
2018.03.09. 01:00
Fel kell tüntetni a Facebook-posztban, ha valami reklám

Egyértelműen fel kell hívniuk a figyelmet a közösségi médiasztároknak, ha oldalaikon valamit reklámoznak, feltehetően pénzért. Így döntött a Gazdasági Versenyhivatal miután megvizsgálta Kasza Tibor, Rubint Réka és Dukai Regina posztjait. A hivatal szerint a többszázezer rajongó által követett úgynevezett véleményvezérek eddig nem jelezték egyértelműen, ha posztjaikban valamilyen terméket népszerűsítenek.

Brandmánia 2017-12-21


szerző:
2017.12.22. 00:25
Brandmánia 2017-12-21

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit.

Brandmánia 2017-12-14


szerző:
2017.12.15. 00:40
Brandmánia 2017-12-14

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2017-12-07


szerző:
2017.12.08. 00:40
Brandmánia 2017-12-07

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2017-11-30


szerző:
2017.12.01. 00:40
Brandmánia 2017-11-30

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2017-11-23


szerző:
2017.11.24. 01:05
Ordítva énekelte Kasszás Erzsi dalát az árufeltöltő

Ordítva énekelte a vevők előtt a Kasszás Erzsi reklámot egy árufeltöltő egy budapesti kisboltban. Teljes terjedelmében előadta a produkciót, közben mentőt hívtak hozzá. A mentősök megvárták, míg befejezi az előadást, a taps után pedig a toxikológiára szállították.

Brandmánia 2017-11-16


szerző:
2017.11.17. 01:10
Brandmánia 2017-11-16

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon.

Brandmánia 2017-11-09


szerző:
2017.11.10. 00:40
Brandmánia 2017-11-09

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Profi reklám használt autóról

El akarta adni a barátnője autóját, de nem tudott kibújni a bőréből egy díjnyertes amerikai reklámfilmes. A 21 éves és csaknem 230 ezer kilométert futott járgányról olyan filmet készített barátaival, amelyet bármely tévécsatorna leadhatna.

Brandmánia 2017-11-02


szerző:
2017.11.03. 01:05
Brandmánia 2017-11-02

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2017-10-26


szerző:
2017.10.27. 00:55

Brandmánia 2017-10-19


szerző:
2017.10.20. 01:00
Brandmánia 2017-10-19

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2017-10-12


szerző:
2017.10.13. 00:15
Brandmánia 2017-10-12

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon.

Brandmánia 2017-10-05


szerző:
2017.10.06. 00:20
Észre sem veszed, mégis megveszed

A direkt reklámok ideje lejárt, a non-spoté a jövő. Igaz, Magyarországon kicsit lassabban indul be a termékelhelyezések ipara, az Európa szintű felmérések mégis azt igazolják, megéri egy kicsivel több pénzt befektetni az ilyen típusú hirdetésekbe.

Brandmánia 2017-09-28


szerző:
2017.09.29. 00:15
Hatalmas felháborodást keltett egy társkereső cég kampánya

Hatalmas felháborodást keltett egy társkereső cég kampánya Belgiumban. Interneten, utcai hirdetéseken biztatják az egyetemista és főiskolás lányokat, hogy legyenek sugárbaby-k. A kifejezés azt jelenti, hogy fiatal lányok összejönnek idősebb, gazdag férfiakkal, akik fizetik bérlakásukat, tanulmányaikat, ruháikat. Az ilyen kapcsolatokban a férfit nevezik sugar-daddynek, papinak. A tiltakozók szerint a cég valójában prostitúcióra buzdít.

Brandmánia 2017-09-21


szerző:
2017.09.22. 00:25
Brandmánia 2017-09-21

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

600 milliárd dolláros lesz a világ reklámpiaca az idén

Idén 600 milliárd dollárt költenek a nagymárkák a hirdetésekre. Ezek közül Cannes-ban a legjobbak versenyeznek, aki pedig nyerni tud, annak a renoméja exponenciálisan nő meg.

Magyar sikerek a Cannes-i Reklámfesztiválon

Először álltak magyarok a nagyszínpadon a Cannes-i Reklámfesztiválon. Megtört a jég a forróságban! Bővebben a magyar sikerekről a videóban!

Brandmánia 2017-09-14


szerző:
2017.09.15. 00:25
Brandmánia 2017-09-14

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Sztárok és a reklám - világsztárok is bevállalják

Sok hollywoodi hírességet reklámszerepe miatt fedeztek fel, mások viszont előszeretettel adják az arcukat furcsa termékekhez. Brad Pitt, Charles Bronson, Britney Spears, sőt még Leonadro Dicaprio is bevállalta évekkel ezelőtt, hogy reklámokban szerepeljen. Néhányan aztán meg is bánták ezt…

Tényleg jó nekünk, hogy az internet az életünk szerves része?

Lévai Richárd social media szakember mesélt arról, mikor robbant hazánkban a közösségi media bomba, hogyan képzeljük el az internet kezdetét és, milyen lenne az életünk nélküle. Sőt, azt is elmondta, miért is jó nekünk, ha az internet mindent tud rólunk!

Lali beismeri Zoénak, hogy túl messzire ment a plakátokkal

Amikor Lali Zoé tudta nélkül reklámfigurának használja a lányt, hogy a potencia italát eladja, a lány ezt egyáltalán nem találja viccesnek és bosszút áll. Lali kénytelen belátni, hogy túl messzire ment, de meglepő módon Zoé megértőnek bizonyul Lali apjával kapcsolatos problémájával szemben.

Brandmánia 2017-06-22


szerző:
2017.06.22. 23:55
Brandmánia 2017-06-22

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2017-06-15


szerző:
2017.06.16. 00:10

Brandmánia 2017-06-08


szerző:
2017.06.09. 00:00
Brandmánia 2017-06-08

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Állami hirdetőkből él a Ripost

Szinte kizárólag állami cégektől jutott 2016-ban reklámbevételekhez a kormánypárti Ripost.hu – tudta meg az Index. A lap birtokába jutott számok szerint az alig két éve alapított bulvárlapnál tavaly 600 millió forint adófizetői pénzt költött el az állam. A médiapiaci szakértő szerint tudatos taktikáról van szó a kormány részéről: így tartják életben az ő üzeneteiket sulykoló internetes oldalakat. A kormány szerint sikeresek a reklámkampányaik.

Önreklám több mint 2 milliárdért

Több mint kétmilliárd forintból reklámozza magát a kormányközeli médiában a Magyar Villamos Művek - így számol az LMP. Az ellenzéki párt közérdekű adatigénylés után tudta meg, hogy az állami cég tavaly és idén mennyit költ hirdetésekre. A listán Habony Árpád és Andy Vajna cégei mellett több olyan lap is szerepel, amelyeknek olvasottságáról nincsenek adatok.

A reklámpiac 2017-es alakulása Magyarországon

A hazai reklámpiac 2008-ig dinamikusan növekedett, a válság óta viszont csökkent. Három éve ismét pozitív a tendencia, tavaly ráadásul 11%-os volt az emelkedés.

Brandmánia 2017-06-01


szerző:
2017.06.02. 00:10
Brandmánia 2017-06-01

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

A reklámozás új szintre lépett

Egyre több márka fókuszál gőzerővel a content marketingre, hatalmas reklámzaj van ugyanis. A tartalmat előállító marketingmegoldásoknak nagyon komoly szerepe lehet.

Brandmánia 2017-05-25


szerző:
2017.05.26. 00:10
Brandmánia 2017-05-25

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2017-05-18


szerző:
2017.05.19. 00:15
Brandmánia 2017-05-18

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Reklámpiaci hullámvasút

Növekvő gazdaságban a reklámpiac virágzik. A növekvő magyar gazdaságban a reklámpiac a nemrég kitalált, majd elvetett 9%-os reklámadó után most éppen megint levegőért kapkod – de már egyáltalán nem csak a most éppen másfélszeresére emelendő reklámadó miatt. Továbbá: tavaly jó 6 milliárdnyi hirdetéssel az állam lett a televíziózás legnagyobb egyedi reklámköltője és ezt a pénzt nem éppen piaci szempontok alapján osztották el az egyes csatornák között.

Az utóbbi idők legnagyobb márkabiztonsági botrányáról

Több nagy márka is felfüggesztette reklámkampányát a Google-nál Nagy-Britanniában, mivel azok mellett szélsőséges tartalmak jelentek meg. Miután összesen 250-nél is több brand jelezte érintettségét, ez az utóbbi idők egy legnagyobb márkabiztonsági botránya, amely egyben a jövő egyik nagy kihívását vetíti előre.

Brandmánia 2017-05-11


szerző:
2017.05.12. 00:15

Brandmánia 2017-05-04


szerző:
2017.05.05. 00:15

Brandmánia 2017-04-27


szerző:
2017.04.28. 00:55

Brandmánia 2017-04-20


szerző:
2017.04.21. 00:55
Brandmánia 2017-04-20

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2017-04-13


szerző:
2017.04.14. 00:50

Brandmánia 2017-04-06


szerző:
2017.04.07. 00:45
Brandmánia 2017-04-06

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Gabo és Ági csúnyán beégtek az edzőterem tulajdonosa előtt

Gabót nemrég felhívta annak az edzőteremnek a tulajdonosa, ahol gyúrni szokott, hogy egy közreműködés keretein belül népszerűsítse Ágival a konditermet. Azonban Gabo nem sok jó ötlettel tudott szolgálni, sőt...

Brandmánia 2017-03-30


szerző:
2017.03.31. 00:40
Brandmánia 2017-03-30

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2017-03-23


szerző:
2017.03.24. 00:55

Brandmánia 2017-03-16


szerző:
2017.03.17. 00:45
Sztárok a Super Bowl-reklámokban

Justin Timberlake, Justin Bieber vagy John Malkovich. Mindannyian az idei amerikai futballdöntő, a Super Bowl szüneteiben szerepelnek majd a tengerentúli tévék képernyőjén, holnap. Ők ugyanis a világ legnézettebb tévé-közvetítésének reklámfilmsztárjai. Idén egy fél perces hirdetésért 5 millió dollárt kell fizetniük a cégeknek. Ez épp a duplája a 10 évvel ezelőtti árnak.

Neten siker az elutasított film

A sportszergyártónak nem kellett, az internetet viszont meghódította egy reklám. Az idős maratonfutóról szóló édesbús művet három hét alatt, több mint 9 millión nézték meg a világhálón. Német készítője - egy filmszakos diák - azt mesélte, amióta a Szabadulás című alkotását feltette a netre, sok idős ember ír neki hálálkodó levelet.

Brandmánia 2016-12-15


szerző:
2016.12.16. 00:40
Brandmánia 2016-12-15

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-12-08


szerző:
2016.12.09. 00:45
Brandmánia 2016-12-08

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük.

Magyarország reklámpiaca a TOP 3 között van

Egyre többet költenek hirdetésekre a vállalatok a digitális platformokon. Minden második magyar ember elérhető a közösségi médiában, a politika pedig elsősorban a print médián keresztül torzítja a piacot. Állapítja meg a közép-kelet-európai régió tizennégy országának reklámpiacát vizsgáló CANnual Report.

Brandmánia 2016-12-01


szerző:
2016.12.02. 00:50
Egy újabb főzőműsor indul az RTLII-n!

Pont egy évvel ezelőtt a Fókusz is megerősítette a hírt, egy újabb főzőműsor indul az RTLII-n. Akkor annyi kiderült, hogy olyan fiatalokat vártak a show-ba, akik még szinte sosem tevékenykedtek a konyhában, legalábbis csak enni szoktak ott. Az is kiderült, hogy a Hagyjál főzni! garantált mosolyt fog csalni a nézők arcára.

Brandmánia 2016-11-24


szerző:
2016.11.25. 00:50
Brandmánia 2016-11-24

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Elemezzünk reklámokat Mogács Dániellel!

Részlet a 18. évad 4. részéből:

Rengeteg az őrült a világban és a legtöbb a reklám szakmában dolgozik... Dánielnél elszakadt a cérna, amikor a sokadik gyógyszer reklám akarta ugyanazt lenyomni a torkán!

Ha lemaradtál az adásról, kattints ide!

Király Viktor énekli idén a karácsonyi Coca-Cola dalt

Király Viktor Instagramon és Facebookon keresztül osztotta meg követőivel a jó hírt, miszerint ő énekli a 2016-os karácsonyi Coca-Cola dalt.

Brandmánia 2016-11-17


szerző:
2016.11.18. 00:45
Brandmánia 2016-11-17

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-11-10


szerző:
2016.11.11. 00:25
Brandmánia 2016-11-10

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-11-03


szerző:
2016.11.04. 00:30

Brandmánia 2016-10-27


szerző:
2016.10.28. 00:20
Brandmánia 2016-10-27

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük.

Brandmánia 2016-10-20


szerző:
2016.10.21. 00:25
Brandmánia 2016-10-20

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-10-13


szerző:
2016.10.14. 00:25
Brandmánia 2016-10-13

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-10-06


szerző:
2016.10.07. 00:25
Brandmánia 2016-10-06

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Reklámok másképp


szerző:
2016.09.30. 00:50
Reklámok másképp

A hagyományos félperces televíziós reklámok mellett egyre gyakrabban találkozni egyéb reklámozási megoldásokkal is, például termékelhelyezéssel vagy éppen műsorszponzorációval. Vajon hogyan érdemes manapság reklámozni egy-egy terméket?

Brandmánia 2016-09-29


szerző:
2016.09.30. 00:25
Brandmánia 2016-09-29

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-09-22


szerző:
2016.09.23. 00:05
Brandmánia 2016-09-22

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-09-15


szerző:
2016.09.16. 00:05
Brandmánia 2016-09-15

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-09-08


szerző:
2016.09.09. 00:10
Brandmánia 2016-09-08

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-09-01


szerző:
2016.09.01. 23:35
Brandmánia 2016-09-01

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Story Extra 2016-07-22


szerző:
2016.07.22. 17:25

Brandmánia 2016-06-09


szerző:
2016.06.10. 00:40
Brandmánia 2016-06-09

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Brandmánia 2016-06-02


szerző:
2016.06.03. 00:40
Brandmánia 2016-06-02

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

Az állam hogyan befolyásolhatja a reklámpiacot?

A reklám nemzetgazdasági szinten továbbra is a legjobb befektetések egyike, mégis kevesebb az egy főre jutó reklámköltés. Pedig egy reklámforint hat forintot tesz hozzá a gazdasághoz. Viszont az állam megjelenése a piacon már most is komoly változásokat hozott.

Brandmánia 2016-05-26


szerző:
2016.05.27. 00:05
Brandmánia 2016-05-26

Egy műsor, amely brandekről, a legfrissebb piaci trendekről és a média izgalmas világáról szól. Azoknak, akik ebben az elképesztően gyorsan fejlődő világban pörögnek, és azoknak, akik nem is sejtik, mennyi érdekességet tartogat számukra ez a trendi világ. Az RTL Klub heti műsora a hazai és nemzetközi marketingkommunikáció legérdekesebb és legfontosabb területeiről válogatja témáit. Ott vagyunk és ott leszünk a legnagyobb hazai szakmai konferenciákon és a nagy nemzetközi eseményeken, fesztiválokon. Célunk, hogy a szakmai híreket kellően szórakoztató formában közvetítsük. A Brandmánia együttműködő partnere a Marketing&Media szaklap. A műsorvezető Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője.

^
18

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett! Figyelem! Ez a médiatartalom kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük, használjon szűrőprogramot. Szűrőprogram letöltése és további információk itt.

A tartalom megtekintése csak 18 éven felüliek számára engedélyezett!

Elmúltam 18, megnézem
Nem nekem való
!

Figyelem, a következő videó a nyugalom megzavarására alkalmas képsorokat és hanghatásokat tartalmazhat!

Megnézem
Nem nekem való